Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ryker golfen på Viasat nå?

Fick Naldo

over 20 år siden

Fick Naldo

http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=87489

"NRK og TV3 starter en ny sportskanal. Den vil være på lufta innen utgangen av 2005, og skal erstatte Viasat Sport 1. Kanalen blir en betal-tv-kanal ."

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Det dreier seg visst mest om fotball høres det ut som på radioen. Viasat har jo også andre kanaler og er jo allerede en betal-tv-kanal. Hvis dette får fotballen ut av NRK, kan det bare være et gode. Vi husker kanskje det som skjedde under Solheim Cup: "radio-TV" på begge kanaler mens spenningen rant bort i Indiana.

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Artig å tenke på at NRK skal starte en betalings-kanal?! Hmm, dette minner om snik-finansiering, og mer utnytting av de som allerede MÅ betale kringkastingsavgift!!

Flyer

over 20 år siden

Flyer

Viasat sport 1 er en betalingskanal allerede. Du betaler for dette gjennom avgift til kabelselskapet som leverer der du bor. Men har du dekoder kan du få inn flere kanaler enten via kabelnettet eller via parabol.

Passauf

over 20 år siden

Passauf

Personlig foretrekker jeg et system hvor jeg betaler for det jeg faktisk betaler for og ikke for en tilgang til en hel masse muligheter jeg ikke benytter. De teknikse løsninger som understøtter førstnevnte er på vei både i infrastruktur som vi kjenner som kabeltv-nett men også i bredbåndsnettet.

Passauf

over 20 år siden

Passauf

Faktisk benytter! (men det var kanskje åpenbart)

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Hei Fick!
Det er stor interesse for golf i TV3! NRK har jo vist stigende interesse de senere år.
Ramnefjell hadde snakket med sportssjefen i TV3, Kleppo. Han har mye å gjøre med Viasat Sport også, og konsernsjefen for begge selskapene, Hattestad i MTG var tidligere sjef i TV3. "Alle" i MTG/TV3/Viasat spiller golf og er nok veldig interessert så dette går nok bra!

Dessuten er MTG svenskeid, og da blir det nok fortsatt fokus på golf.

elbow

over 20 år siden

elbow

For meg høres det ut som om Viasat 1 fortsetter som før, men med vinteridrett og Formel 1 i tillegg. Tror ikke dette er så mye å bekymre seg for.

H

over 20 år siden

H

Og i kveld sender Viasat N fotball midt i golfen Viasat DK sender uavbrutt golf fra TC.
Strasbourg mot Tromsø, bedre med golf

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Au, det var ikke moro! Skulle gjerne ha sett golf i stedet for fotball i dag ja

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Jeg er megahappy over at de sender så mye som de gjør, torsdag-søndag fra hull 1 til 18!

Yieppie!!

Roller

over 20 år siden

Roller

Fint at de viser alt på Viasat sport Dannmark. de viser som regel fra alle dagene hver uke fra USA. Stikkord - kjøp parabol. I tillegg får du kongekommentarene til Dr. Leif Nyholm (golfguru i Dannmark, har trent de fleste toppspillerene, eks. Tomas Bjørn) Er lite interessant å se Tromsø spille fotball når det er golf på TV.

jimenez

over 20 år siden

jimenez

Utrolig, nesten sjokkerende, at Viasat N valgte bort golfen fra USA torsdag til fordel for en patetisk fotballkamp mellom et fransk bunnlag og Tromsø, som for alle praktiske formål er et norsk bunnlag. Har ingenting imot fotball, snarere tvert imot. Champions League er stor underholdning og viktig, men den turneringen disse to lagene spiller i, kan knapt vekke begeistring hos andre enn de mest innbitte supportere. Heldigvis finnes dansk Viasat for oss med parabol. Og det er riktig som Roller skriver, der får vi kongekommentarer fra sakkyndige, humørfylte kommentatorer. Det eneste som nytter for golfinteresserte Viasat-tittere, er å si høylydt fra, hver gang vi blir utsatt for uforståelige og tåpelige redaksjonelle beslutninger fra ledelsen i kanalen. Jeg kan knapt tenke meg at Asbjørn Ramnefjell var veldig begeistret over å bli satt på vent i 90 minutter. Live er live og skal så være. Stor golf fra East Lake i går blir sikkert enda bedre i løpet av helgen.

Ola

over 20 år siden

Ola

Jeg hadde planer om å hive meg på tilbudet fra Viasat (Gull) i disse dager, nettopp for å få mer golf inn i stua, men det er kanskje ikke så lurt?

Kan man ta inn Viasat Sport Danmark med en vanlig Viasat parabol pakke?

2my

over 20 år siden

2my

Med parabolpakke (ikke via kabel) og Viasat Gull ab. får du inn alle Viasat Sport kanalene, inkl. DK, og som utflyttet fra Tromsø med hjertet i klubben var det greit nok å kunne zappe mellom kanalene på torsdag. Til slutt (da Strasb. gikk opp til 2-0) ble det mest golf :)

Birger

over 20 år siden

Birger

med dreambox får du inn alle kanalene som kan oppdrives.....

:O)

b

over 20 år siden

b

Minste viasatpakken gir deg norsk og dansk viasat sport med golf

Ola

over 20 år siden

Ola

Fant følgende info hos MTG.se:

"SportN will replace Viasat Sport 1 in Norway and feature a mixture of Viasat and NRK sports content, including NRK´s coverage of this Winter´s Olympic Games in Turin, as well as Viasat´s coverage of matches from theUEFA Champions League, the French and Dutch premier football leagues, Formula 1 Motor Racing, the US and European Golf tours, and the Ice Hockey World Championships, to name but a few. Viasat now provides a dedicated sports channel for each of the Scandinavian countries, featuring a wide range of the most popular local and international sports events."

Skulle jo indikere at golfen fortsatt er med:-) Så gjenstår det å se hva fordelingen blir.....

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Viasat Sport N startet i dag, og vi fikk beskjed fra Viasat om å søke etter den nye kanalen. (Har kabel)
Kikket gjennom kabelnettet i dag, men kunne IKKE finne den...
Bare Viasat Sport 1 som før (svensk for det meste)

Er det kabelselskapet som ikke har gjort jobben sin ennå?

snappy

over 20 år siden

snappy

Jeg har også kabel, men har mistet viasat sport 1, og sitter igjen med Sport'N...

Vet ikke hva som skjer???

fluberg

over 20 år siden

fluberg

Både dansk og svensk (tidl. vår ViasatSport 1) sender direkte fra Hong Kong. SportN sender i opptak. Det sier kanskje noe om fremtiden.

Fick Naldo

over 20 år siden

Fick Naldo

My point, exactly...

Calavera

over 20 år siden

Calavera

hmm.. har parabol og digital tuner fra både CD og Viasat. Kjøper basispakken på Viasat nettopp pga golfen. Det ser imidlertid ut som om SportN flyttes over på de dyrere pakkene. Ikke f*** om jeg kjøper hele sullamitten til Viasat pga golfen. Dårlig gjort !!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her