Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

En golfsesong på hell

Tomba

over 19 år siden

Tomba

Kunne vært morro å hørt hva deres beste golfopplevelse denne sesongen har vært.

Min desidert beste var en runde på Halmstad nordre.

En helt fantastisk bane, noe av det beste jeg har spilt!
Også bare 500 sek da!

Tiger McWould if he could

over 19 år siden

Klarer ikke slutte å hause opp Kingsbarns i Skottland.
banen ligger 15 minutter fra sentrum St. Andrews, og er bare helt fantastisk.
Det er en linksbane med fersk layout, men samtidig lang historie, og man kan se havet fra samtlige hull.
Ord blir fattige når man skal snakke om Kingsbarns, men jeg skulle gjerne flyttet til klubbhuset og våknet hver dag til hull 1 der gitt.... :)

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Hva med Old Course? Har du spilt der eller?

over 19 år siden

du er så teit Krutt... det sier jeg deg......

ses i morgen... jeg gruer meg til å spille med dere... vet at dere har noe på gang..... ;O)

Krutt i pungen

over 19 år siden

Krutt i pungen

Kjenner dere gutta hverandre eller?

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Mitt beste minne i år er vel åpningen av den lokale banen og mitt golf-dilla ble et faktum uten like. Fikk også deltids-jobb i pro-shappa, og har lært utrolig mye om golf siden det.

Noen av mine beste golfopplevelser dette året må vel være min 25 meter chip-in-par på hull 13 eller noe på Moss&Rygge. Førsteslaget i roughen, andre slaget rett i et gult vannhindre, dropp, straffeslag, slår fjerdeslaget rett i koppen.

Min beste runde i år er vel den på Asker(En fantastisk morsom variabel banen forresten). Da gikk det på 14 poeng front nine, og whooping 26 på back nine. Kjempemorsom bane å spille.

Ellers så er vel noen av minnene også å bli kjent med et fantastisk klubbmiljø i min hjemmeklubb.

Terje

over 19 år siden

Terje

Har hatt 2 eagler i år, begge andreslag på par 4 hull som har gått rett i koppen fra hhv 60 og 80 meter, og det var jo gøy :)

Ellers så må det være 3 plass i klubbmesterskapet som jeg setter høyest.

Har desverre ikke fått spilt så mye golf i år, men gøy har det vært omtrent hele tiden :)

Bobby Peru

over 19 år siden

Bobby Peru

Mitt desidert beste golfminnet var runden på Ballybunion Old Course. Nå har ikke jeg spilt *The* Old Course, bare gått noen hull - uten ball, men jeg tror ikke jeg er alene om oppfatning at Ballybunion er blant verdens beste links baner.

Følelsen av en godt treff på driven på banens vanskeligste hull, fullført med en birde, ja, da var jeg fornøyd for dagen ;-)

Kopite

over 19 år siden

Kopite

Putten for par på hull 18 på Vestfold som førte til at jeg kunne skrive 9,9 i handicapkortet. Den magiske grensen er passert.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Min beste opplevelse i år må være en skrekkelig dårlig slått eagle i Narvik amatour på hull 2. Toppa en skrekkelig dårlig 3 wood midt ut i dogleggen. Toppa så neste 3 wood fram til 90 meter unna. Så traff jeg fanden meg hullet på neste slag. Hoho. Golf er noe merkelig fjås.

Denne passer visst her også

over 19 år siden

Denne passer visst her også

Spilte Kvinesdal i nydelige høstfarger og totalt vindstille vær uten en sky på himmelen, en sånn dag man bare drømmer om på tampen av sesongen. Greenene var like raske som de alltid pleier å være, og fairwayer som de ikke har vært før i år - skulle ikke tro at det var første vinterlørdagen denne vinteren. Banen stenger litt om morgenen når det er frost, men forhåpentligvis holder det en stund til.

Om noen tror dette er overdreven så må dere tro om igjen, det var akkurat så fint og litt finere. I morgen har de meldt like fint og det spørs om ikke det blir en runde til.
Ha en fin dag.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her