Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

hvem fortjente Stratosen(tm)

Thaigern

over 19 år siden

Thaigern

Det var en gang en kar, la oss kalle ham "Krutt", en fyr, la oss kalle ham "Gunder" og en tredjekar som ingen av de kjenner , la oss bare for syns skyld kalle ham "Tredjemann".

Disse tre guttene sto på tee på Miklagard golfjorde/motorvei og spilte på et par 3 hull om en premie for closest to pin. Premien var en stooor Stratos(tm).

Når "Gunder" hadde slått, så satte han tenna i Stratos(tm) papiret for å spise den opp allerede før ballen hans hadde landet og før sistemann, la oss kalle ham "Tredjemann", slo ut. Han slo ballen langt ut i roughen, det sier jeg dere, og "Gunder" følte han kunne spise sjokkisen med god samvittighet.
Så tenker dere: "Hva med slaget til, la oss kalle ham "Krutt"?"
jo, det slaget snakker vi ikke om ,for "Krutt" vil ikke si hvor dårlig det slaget var. (Det var antakeligvis temmelig dårlig, det sier jeg dere)

Men, så kommer spørsmålet.

hvem fortjente Stratosen(tm)?

"Gunder" spiste den jo opp før ballen til, la oss bare kalle ham "Tredjemann", hadde stoppet, og "Krutt" vil ikke si hvor ballen hans lå, eller hva som skjedde med den!!!!!!!

dette er mystisk. vil vi noensinne få vite sannheten? Hvem var denne "tredjemann"? Vil vi vite hvem det var? vil vi vite om "Gunder" spiste hele sjokoladen selv? er Stratos(tm) virkelig en sjokolade? Har denne, la oss bare kalle ham "Krutt", venner alikevel?

Følg med i neste episode av "A-krutten"

/Thaiger 0ut..... 0r 1n.....

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Vi røper ingenting. Det sier jeg dere.

Neste Scangolfturnering(tm) blir nok sponset av Stratos(tm). Det skal jeg personlig sørge for.

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Jeg har jo sagt at jeg slo i skogen med vilje, så Gunder ikke skulle bli pissesur pga stratosen som glapp. Det sier jeg deg.

Ps: Geoff Ogilvie er ingen dårlig spiller. Det sier jeg dere.

Mvh
Ole Petter Westereng.

Tiger McWould if he could

over 19 år siden

Tiger McWould if he could

nå har jeg hørt rykter om at, la oss kalle ham "Gunder", var urin-sur allerede før det da!!!

Niels

over 19 år siden

Niels

Ooi ooi ooi. Han tokk'n med seg rett til venstre, inn i skogen.

Dette ser ut som dobbel-bogey - selv om jeg ikke så ballen.

Tredjemannen

over 19 år siden

Tredjemannen

Gunder løp avgårde med sjokkisen før konkurransen var over. Juks på verst tenkelige måte.

Nidar

over 19 år siden

Nidar

Hvor stor var Stratosen ? Kostet den mer enn 5000 penger ????

Thaigern

over 19 år siden

Thaigern

Den kostet ca. 6000 lire, og den var 150 gram.

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Jeg lanserer med dette følgende teori:

1. Første par 3 hull på Miklajordet er nr 5. Det vil si at gruppen hadde spilt i godt over en time (jf vanlig tempo:-), og sannsynligheten for at gruppens svakeste ledd trengte påfyll av energi er rimelig stor.

2. Det er mye som taler for at "Gunder" er en tynn og skrantete mann. Derfor er det også overveiende sannsynlig at "Gunder" fikk et akutt illebefinnende og bare MÅTTE HA MAT! (Les: sukker = Stratos(tm)).

3. Det er også mye som taler for at "Krutt" har et lite reservelager å ta av, samtidig som "Tredjemann" først og fremst er en kjøtteter.

3. Hvis punkt 1, 2 og 3 er rett eller i verste fall delvis rett, er det nesten ingen tvil om at "Gunder" hadde størst MOTIV for å spise Stratos'en(tm). Etter å ha konferert med kvalifisert helsepersonell, kan det nærmest fastslås at følgende har skjedd:

4. (Scenario...) "Gunder" brukte sine siste krefter på å karre til seg en bogey på hull 4. Dermed fikk han honnøren fremfor "Krutt" og "Tredjemann". Syk og svak sto han derfor på gul tee og prøvde å fokusere på hullet. Han begynte å se dobbelt, men visste at han bare MÅTTE prestere for å kunne vinne det han MÅTTE ha, nemlig Stratos(tm) Extra Large. Han brukte sine siste krefter på å snaphooke ballen inn i skogen ca 40 meter bortenfor teestedet. (Her er også grunnen til at INGEN - trolig heller ikke "Gunder" - så hvor ballen faktisk gikk).

Full av abstinenser og med totalt fraværende sosiale antenner grabbet "Gunder" til seg Stratos(tm) Extra Large, rev av papiret og slukte den svært sukkerholdige sjokoladeplaten som er kjent for MYE luft. FØR "KRUTT" IDETHELETATT HADDE RUKKET Å PEGGE OPP TOP-FLITE'N SIN!

Det at "Gunder" snaphooket ballen sin er selvfølgelig kun en teori, men under de rådende omstendigheter er det også eneste logiske forklaring.
Til "Gunder"s forsvar må det sies at vi ikke vet, men likevel har såpass god fantasi at vi kan tenke oss hvordan hans motspillere hadde spilt såpass langt ut i runden. Når vi samtidig vet hvor store abstinenser lavt blodsukkernivå kan gi, så er det ikke så rart at "Gunder" anser slaget som vunnet allerede før "Krutt" og "Tredjemann" har slått ut sine Top-Flite XL 2000-baller.

Nå ”Tredjemann” – tampen brenner?

Thaigern

over 19 år siden

Thaigern

Jeg tror du er helt på jordet Gunnar.
Men, på den annen side..... så har du et helt forskjellig sett med fingre.

Miklagard er jo bygget på et jorde, så da kan det hende du har rett når du er på jordet.

Dermed blir teoriens oppsummering som følger:

a) Gunnar bruker kalkulator for å regne slag pr. hull
2) Gunnar får svar som er HELT på jordet
g) Gunnar har antakelig rett, basert på rene blandinger av matematikk(kalkulator) og antakelser fra tidligere erfaringer fra, la oss kalle ham "Gunder"
7) Gunnar har nok møtt, la oss kalle ham "Krutt", tidligere, og sammen så lager de fantasivennen, la oss kalle ham "Tredjemann", og han representerer fellesskapet i samholdet mellom "Krutt" og denne "Gunder".
3f) Totalt så kan man si at alt er bare tøv, og WebMaster, AKA JM, AKA Ted Bundy, bør slette alt her inne, inkludert tråden om kvalitet på greener fra april 2003.

Oi, sannelig er det godt med Absinthe gitt....

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Fillern.

Jeg trodde faktisk helt ærlig at jeg var inne på noe, her...

Thaigern

over 19 år siden

Thaigern

jo, men du er jo det.... du er inne på jordet :D

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her