Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kragerø topp forhold 9. okt.

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

I og med at det er så mye snakk om kvalitet på banene nå på høsten, så må jeg nesten bare opplyse om at jeg sist uke spilte både Miklagard, Nøtterøy og Kragerø, og at Kragerø var den eneste av banene som fortsatt klarer å holde topp standard.

Kanongreener 9. oktober = meg veldig blid:-)

For øvrig ble jeg opplyst om at klubbhuset er stengt fra nå, men at banen vil være oppe så lenge det er forsvarlig.

Jalla

over 19 år siden

Jalla

Er det fortsatt gratis for oss med singel hcp ?

Simen Fulland

over 19 år siden

Simen Fulland

Dersom du ønsker topp forhold Gunnar,kan du også ta turen til Onsøy. Vi hadde herregruppe tur dit i går og forholdene var meget bra. Skulle nesten tro det var August. :-) Simen Fulland

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Jalla, jeg synes å huske at Per Haugsrud skrev at det var gratis for alle under 10 etter enellerannendag i august, men jeg tenkte ikke over det og betalte med en greenfeebillett.

Simen, høres fint ut. Det triste er at jeg putter som en gris uansett forhold, så jeg vurderer å avslutte sesongen her og nå. Ser kanskje lysere på livet om noen dager...

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Da må du kjøpe ny putter Gunnarn. Du kan få kjøpe en av mine. Til dobbel overpris?

Forresten, skal vi avslutte sesongen med en miklis-runde nå snart? Tenk. Jeg spør deg om å være med på min siste runde for året. Og du veit hvor mye golf betyr for meg. Nå må du da være litt beæret?

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Til Gunder. Jo, i første omgang følte jeg en liten glede, en slags beæret-het. "Tenk" tenkte jeg "at Gunder vil ha med MEG på sin SISTE runde for året. Det var snilt, det", tenkte jeg.

Så tenkte jeg litt lenger, og da tenkte jeg at det kanskje ikke er så rart, når jeg putter som en gris. Det ville jo være en fin måte å avslutte sesongen på, så kunne du mobbe meg hele vinteren.

Så tenkte jeg enda litt lenger, og da tenkte jeg at det ikke var nok at du garantert slo meg sønder og sammen, du ville i tillegg få solgt den gamle, skjeve oversize-putteren din og TJENE PENGER PÅ MIN ULYKKE.

Men - jeg blir med, jeg!

(Hvis du fortsatt vil ha meg med, da...?)

Donald

over 19 år siden

Donald

Du tenker for mye GB - det er derfor du putter så dårlig.....

Tiger McWould if he could

over 19 år siden

Noen blir beæret, andre blir rett og slett skikkelig misunnelig....

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Donald, du har helt rett. Noen ganger når jeg skal putte (når jeg putter BRA, altså), så ser jeg på ballen, og så ser jeg på hullet, og så ser jeg akkurat hvordan ballen skal gå, og så VET jeg hvor hardt jeg skal slå.

Andre ganger (f.eks. i helgen) så ser jeg på ballen, og så ser jeg på hullet, og så ser jeg sånn omtrent hvordan ballen skal gå, og så VET jeg at ballen kan gå hvor som helst utenom akkurat ned i hullet.

Møkkahjerne.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Gunnar tenker IKKE for mye!

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Det kan jeg også skrive under på.

Jeg foreslår en underskriftkampanje:
Gunder

Wilken Skurk

over 19 år siden

Wilken Skurk

La det være klart, og det sier jeg dere, at den eneste som tenker for mye her inne, det er Gunder. Han tenker på nakne damer når han bør tenke på jobb.
Han tenker på jobb når han bør tenke på Golf, og han tenker på golf hele tiden.

over 19 år siden

Tiger Mcblablabla

Krutt

over 19 år siden

Krutt

jOnny

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Shit, feil nick.

over 19 år siden

looooooooooool.....
Krutt er Domm

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Gunnar, har du forresten tid og lyst på en runde på Bogstad denne uken? Jeg spanderer!

Gunnar McWould if he could

over 19 år siden

Gunnar McWould if he could

ja takk

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Sorry min fraværenhet - har faktisk ARBEIDET i 90 minutter i strekk!

Fjosok - ser på opptil flere fora at du er tilbake med dine usannsynlige morsomme kommentarer igjen. Det er godt å se, har savnet ditt vidd den siste tiden.

Men - mener du virkelig at DU spanderer en runde på Bogstad??? Har du fått lønnspålegg?

Klart jeg vil!!! Men får jeg det til?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her