Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Driving distanser

TrOOper

over 19 år siden

TrOOper

John Daly har en driving avg på 322 yards i dag. Det er jo rimelig psycho. Det er jo såvidt litt lengre enn King Ben da, men allikevel er det jo meget langt!

Nurket

over 19 år siden

Nurket

Det som var så leit med John Daly var at han putter like hardt som han driver. Siste putten på andre omspillshullet hadde alle gamle GK-kjerringer senket, jeg hadde bare lyst å grine når Daly-gutten banket den altfor hardt så den ikke falt i. Det er ingen spiller jeg liker bedre å se vinne enn Daly.

seb

over 19 år siden

seb

tror ganske mange her hadde bommet den putten med så mange tilskuere og det presset det må være , men synd daly ikke vant .

704

over 19 år siden

704

Det kan nok også settes LITT på kontoen for 'spill for galleriet', men jeg må innrømme at jeg synes Tiger Woods så oppriktig lei seg ut når Daly bommet. Tror vel kanskje ikke det var akkurat sånn han håpet han skulle vinne pokalen (pengene går jeg ut i fra han ikke bryr seg så veldig mye om...)

King Ben

over 19 år siden

King Ben

TrOOper !

Du glemmer en vesentlig ting. 322 yards er gjennomsnittet!!!!! Både Daly, Woods og andre langtslående driver 400 yards om de vil! Dette er jo uten helt kontroll, derfor ser vi det ikke på banen.

I grunn er ikke dette så rart. Disse gutta har ikke gjort annet enn å slå ball siden de kunne gå! At de driver 30% lengere i snitt enn vi gjør på våre beste slag skulle bare mangle.....

TrOOper

over 19 år siden

TrOOper

King: var det ikke du som skulle ha 260 i snitt da? Aldri hørt om nordmenn som har det ser du :) Kanskje Bjørnstad?

King Ben

over 19 år siden

King Ben

Kan du vise meg hvor jeg har skrevet at jeg driver 260 i SNITT.....

TrOOper

over 19 år siden

TrOOper

Jungeltelegrafen min venn :)

Bobby Peru

over 19 år siden

Bobby Peru

Stiller meg litt tvilende til at de kan drive 400 yards når de vil. I et intervju med Ernie "Big Easy" Els sier han at det er en feiloppfatning at proene svinger uten anstrengelse - det er tvert i mot, de gir jernet. Utalelsen blir ikke så merkelig hvis du ser på ansiktsuttrykkene til gutta i det de slår ballen; Tiger, f.eks., ser ut som han skal drepe ballen :-)

Simen Fulland

over 19 år siden

Simen Fulland

Enig med bobby, så ikke ut til at gutta "kjelte" med ballen på hull 18 på søndag. Skal de over 300 meter må de ta i disse gutta også.... Simen Fulland

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her