Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

KING COBRA SZ 3 Spoon

CloseToParButNoCigar

over 20 år siden

CloseToParButNoCigar

Hei,

med fare for at noen kommer til å besvare dette spørsmålet med; "hvor tung er en fisk?" og klassikeren "hvor langt er et tau?" ønsker jeg å spørre om noen innvidde i dette foraet har erfaringer med King Cobra SZ 3 spoon. Ønsker også tilbakemeldinger på skaftet Aldila HM Tour 60.

Pepper

over 20 år siden

Pepper

Jeg spiller med en Cobra SZ 3 wood, og er godt fornøyd. Riktignok har jeg begrenset erfaring med andre 3 woods, hadde en Taylor Made før det, men Cobraen går forholdsvis langt og rett. Slår nesten like langt med 3 wooden som med driveren, en Cobra 440 SZ. Det kan skyldes skaftene i de to køllene. Vurderte å kjøpe en Cobra 5 wood også for en stund siden, men fikk ikke somlet meg til det.

SqUiRt

over 19 år siden

SqUiRt

Planlegger du kjøp av en SZ så vent!! Så den nye modellen Cobra kommer med 01.01.06 i går og det er verdt ventingen....

Har selv en god gammel Oversize wood (grom-køller) men de ryker på nyåret er jeg redd....

CloseToParButNoCigar

over 19 år siden

CloseToParButNoCigar

Akkurat...

Har nettopp kjøpt varene på Ebay.. Endte på ca 1200 riksdaler ferdig inntullet og befraktet. Er dette en grei pris? Eller har jeg kjøpt sekk med katt? Den var forøvrig helt ny.

Tom

over 19 år siden

Tom

Alt for dyrt for en utrangert vare. Som å kaste bort penga.

SqUiRt

over 19 år siden

SqUiRt

Tror neppe det er katta i sekken til den prisen. Du får helt sikkert minst 1000 bob for den brukt om du må ha det siste av det siste...

Har ikke testet køllene selv (som om jeg har så mye jeg skulle sagt om slik), men proen hos SMD anbefalte meg å vente. Så på den nye kølla og ser rå ut ja...

Tror dog du ikke har fått full uttelling for forskjellene USA vs. Norge. Valigvis mye å hene men en ProShop e.l. med flere køller på lager selger sikkert for 1400-1500 spenn....

Sorry mate, men SZ ruler sikkert den også...

CloseToParButNoCigar

over 19 år siden

CloseToParButNoCigar

Ingenting er lettere å forsvare enn sitt eget kjøp....

..men spoonen funker fint den. Så Tom; i min verden er dette ikke bortkastede penger, men snarere en nice spoon som leder meg videre på veien i jakten mot en lavere score..

Takk for hjelpen:)

SqUiRt

over 19 år siden

SqUiRt

CloseTo:

Tom er lost. SZ'ene vil helt sikkert gi deg mange fine opplevelser i mange år så lenge du ikke er prylbøg. Det ække utstyret som gjør at jeg har det HCP'et jeg har og sånn er det vel med flere av oss?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her