Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kjøpe nye køller-tvilen tyng

SqUiRt

over 20 år siden

SqUiRt

Godtfolk

Har nå spilt med ned fra 36 til 16 over 4 år med noen gamle (men gode!) King Cobra Oversize. Har fylt på med en Hogan Hybrid (lagt igjen 5'er jernet i en bunker for litt siden) og en Cobra 430 driver...

Men nå har jeg lyst på noe nytt. Er litt Cobra fan så har siklet litt på 3100IH eller 3400IH men falt innom en køllemaker og dette med kølletilpasning virker fristende og argumentene "mot" ferdigkøller er gode....

Noen som vil gi noen tips/dele noen erfaringer?

Gode køllemakere (helst i Oslo.omr.)....

Handle på nett i norge/utlandet? Mye å spare (har surfet endel, men det er mye ukjente merker der ute og man får jo ikke prøvd/tilpasset).

Skal jo ha settet i 4-8 år så jeg kan tåle å bli "flådd litt" av en PGA-pro også dersom settet er tilpasset skikkelig...

veggiss

over 20 år siden

veggiss

tilpassing er alfa-omega. altfor mange spiller med "off-the-rack" køller, med feil lie, lengde og flex. en god køllemaker trenger ikke flå deg, da de ofte har et utvalg av komponenter som ikke koster like mye som callaway osv.

SqUiRt

over 20 år siden

SqUiRt

Noen køllemakere / merker du vil anbefale?

3100 I/H

over 20 år siden

3100 I/H

Kjøpte disse (Cobra 3100I/H) i sommer og er godt fornøyd! Fikk de tilpasset av importøren av Cobra. Fin fyr med god peil... (Husk å ta en protime eller to før du går til køllemaker, da får du rettet opp ev. feil i svingspor ol. FØR en køllemaker gjør endringer på lie osv..) Synst disse er meget tilgivende visst jeg feks. skulle ha en 70% treff...

SqUiRt

over 20 år siden

SqUiRt

3100 I/H:

Importøren av Cobra? Hvem er det? Hvor kjøpte du køllene og hva betalte du?

En dåre kan spørre mer enn osv...

704

over 20 år siden

704

Det er SMD som importerer cobra og titleist til Norge (www.smd.no)

Hvis du har spørsmål angående køllene så anbefaler jeg å sende en mail til dem. Som regel meget kjapp og hyggelig service.

post@smd.no

3100 I/H

over 20 år siden

3100 I/H

Kjøpte via Golfsenteret (sandakerv.).. Var der vi testet køllene.. Betalte 4500 inkl tilpasning for 4-SW...

SqUiRt

over 19 år siden

SqUiRt

4500 spenn for 8 køller var da utrolig rimlig.... Fikk selv tilbud om 7 køller for 4600 (5-AW) inkl. tilpasning.

Syntes det var en bra pris jeg, men må tydeligvis presse mer ;-)

3100 I/H

over 19 år siden

3100 I/H

vi var 3 stk som kjøpte samme settet.. har vel litt å si...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her