Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvor ble det av innlegget???

Romle

over 20 år siden

Romle

som omhandlet et eventuellt juks på WCGC i Larvik i helgen? Hvor går diskusjonen videre hen? En eller annen må jo komme til bunns i dette???

Twiggy

over 20 år siden

Twiggy

Hmm.. Dette er mistenkelig. Webmaster, har du tatt bort innlegget, i så fall; Hvorfor ??

Det blir jo litt for enkelt å late som om det forrige innlegget ikke eksisterte.. Dette stinker det av folkens !!

Webmaster

over 20 år siden

Webmaster

Dette er andre innlegget på kort tid hvor en enkeltperson blir beskyldt for å jukse. At problemet belyses er helt greit, men når diskusjonen går dithen at personens identitet er i ferd med å komme frem, må det stanses. Ingen personer skal henges ut på denne måten på dette forumet uansett hvor skyldige de er. Om personer skal dømmes eller ikke, skal det uansett ikke skje her av en anonym "jury".

I samråd med arrangøren har diskusjonen blitt "lagt til side" inntil videre. Den er ikke slettet.

Twiggy, jeg forstår ikke hva som er mistenkelig med dette eller hva det er som stinker?

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Twiggy: det er jo bare tull. Det er HELT normalt at man fjerner personangrep på slike fora. Det skjer på alle seriøse debattforum, jeg synes webmaster her utfører en glitrende jobb når det gjelder å vurdere dette......

Romle

over 20 år siden

Romle

Hvis det var så at navnet ble nevnt i diskusjonen så forstår jeg at den ble slettet, men det siste jeg så var kun henvisninger til sider hvor man selv kunne finne ut av personens identitet og det er vel ikke ulovlig?

Uansett så håper jeg både arrangøren, turneringskomiteen og deltagerne selv går dette i sømmene og ser om det kan ha vært juks inne i bildet.

Uansett så virker det mistenklig at noen som har blitt tatt for juks får stille i konkurranse noen uker etterpå med samme hcp...

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Romle:

jeg tror ikke dette handler om hvorvidt det er lovlig, men hvorvidt Webmaster ønsker å forbindes med et forum som utleverer personer.

Du må innse at dette ikke er et statlig organ, men et privat foretak som driftes av personer som selv bestemmer hva som skal tillates og ikke.

Romle

over 20 år siden

Romle

Greit nok å være konservativ...

Webmaster

over 20 år siden

Webmaster

Arrangøren er klar over problemet og det blir nok tatt til etterretning. Diskusjoner som den som ble lagt til side har helt sikkert også bidratt til at noe vil bli gjort.

Det er nok bare positivt at diskusjoner rundt dette problemet blir tatt opp. Det betyr at folket absolutt ikke godtar juks på denne måten og sier klart ifra. Det som er viktig i denne sammenhengen er at ingen enkeltpersoner legges frem som eksempel. At det er lett å jukse med handicap'et må heller handicapsystemet i Norge ta en del av skylden for.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Romle: i denne saken der det gis tips om hvordan man kan identifisere personen støtter jeg webmaster i å fjerne innlegget. Hva har folk flest med jukseren å gjøre? La nå arrangøren få ta affære selv uten at vi skal drive å peke og le av folk på forumet. Det er vel få av oss som vet for sikkert at det ble jukset. Inntil saken er oppklart er det vel kurrant å holde seg unna dette på Scangolf.

Romle

over 20 år siden

Romle

Ja Gunder om du ser hva jeg skriver litt over så er jeg helt enig med deg

"Uansett så håper jeg både arrangøren, turneringskomiteen og deltagerne selv går dette i sømmene og ser om det kan ha vært juks inne i bildet."

SE golfer

over 20 år siden

SE golfer

Greit at ingen skal henges ut uten dom, men jeg vil gjerne be om en saksopplysning: Hvor mange Stablefordpoeng fikk hver av de 4 brødre regnet etter fulle mottatte slag?

b

over 20 år siden

b

SE golfer må være komplett idiot - er det noen som vet hvem han er så vi kan få satt ham på plass.

Romle

over 20 år siden

Romle

119 poeng totalt (3 spillere) med 3/4 hcp.... så ikke noe tvil om at noen har spillt bra under de vanskelige forholdene som rådet....

Romle

over 20 år siden

Romle

b hvorfor den sure tonen? Er vel et greit spørsmål det?

YMCA

over 20 år siden

YMCA

Tror kanskje det er noen sure misunnelige fjortiser her.

Webmaster

over 20 år siden

Webmaster

De som ønsker faktaopplysninger om turneringen henvises til World Corporate Golf Challenge på e-post tom@wcgc.no. Nå er det meste sagt i denne diskusjonen så det beste er å avslutte her.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her