Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf Idiot / Webshoper

HaLeX

over 19 år siden

HaLeX

Jeg er helt golfidiot blitt etter bare ett år med golf. Nå vil jeg kjøpe masse stash og ser at de kuleste tingene får man på de store sjappene som TGW, golfsmith, og golfworks. Problemet er jo bare at det er jo en MONGLOID fraktpris for å få det over dammen... Er det noen andre som har noen bra alternativ feks i sverige/danmark etc...

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Siden du får fratrekk for svansk moms om du får den over grensen, så lønner det seg ikke å hente pakken f.eks, på postkontoret i Strømstad......

Prisene i USA er det som gjør at det er verdt det, men det jeg gjorde i begynnelsen av galskapen, var å kjøpe på ebay hos de som IKKE har webshop eller vanlig butikk. For de kan gå på postkontoret og sende det air parcel post, tar lengre tid, men posten i Norge gidder ikke kreve momsutlegg pluss moms for varer under 500 kroner, MEN regelen og grensen går på 200 kroner! Har sikkert med urimelighet og kapasitet å gjøre, men uansett, få den personene til å deklarere det som used golf club (ta av innpakkingspapir/wrappings om den er spiller ny) men hold verdien under 500 kroner.....

Dette har aldri slått feil for meg så langt..... :) Kommer jeg i fengsel nå ? ;)

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Glemte å si at de fleste skriver de ikke sender ut av USA, men send en forespørsel, og de fleste gidder å gjøre et unntak......

Skrens Petrus

over 19 år siden

Skrens Petrus

Edwin Watts er en annen god golfkjede jeg har bestilt mye fra. www.edwinwatts.com

snappy

over 19 år siden

snappy

Trodde ikke du fikk fra trekk fra moms i Sverige... Ligger ikke dette inne i frihandelsavtalen (EØS).

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Du får først fretrekk for svensk moms, så legges norsk på.....om du tar det inn. Henter du over grensen, på et postkontor, ligger svenk moms på, så det er ikke noe å hente på det. Det var poenget mitt:)

SuperRay

over 19 år siden

SuperRay

Man kan få momsen trekt fra uansett om man får det fraktet eller henter selv i sverige, bare å stikke innom tollbua på veien hjem det.

Men er vel strengt talt ikke så mye å hente uansett, i og med at svensk og norsk moms er den samme uansett.

kølla

over 19 år siden

kølla

Noen lenger oppe her nevner gode erfaringer med edwinwatts. Jeg snubla innom golfrunden.com nylig, og ser at de reklamerer for edwinwatts. Du kan også gå gjennom hele produktspekteret fra denne siten med bilder etc.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her