Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Liverpool

Air Holsen

over 20 år siden

Air Holsen

Vi er 4 personer som skal over å se the open neste år i Liverpool.
Noen som har gode innspill til:
Baner å spille
Overnatting (del av byen! )
Overnattingssted (helst leilighet)

Niblick

over 20 år siden

Niblick

There are soooo many courses to play in the area.

Royal Birkdale - Open links course
Royal Lytham St.Annes - Open links course
Royal Liverpool ...next years Open
Southport and Ainsdale...superb, quirky ex. Ryder Cup course with it's own small museum about the Ryder Cup
Hillside..Open qualifying course

I would get in contact with the Liverpool Tourist office at

www.visitliverpool.com

Cheers,

Brian.

Niblick

over 20 år siden

Niblick

If you send a letter to Liverpool Football Club (the greatest team in the world) I am sure they will be fix some tickets for your trip as well....if not just buy them in the pub before the game....just don't accept the first offer....

Brian

@lle Fugler

over 20 år siden

@lle Fugler

2002 spilte jeg Carden Park som ligger sammen med Niclas Course, svært golfkompleks med hotell og det hele.... Carden Park har et av de vakreste hull jeg har sett.... Ellers spilte jeg Wychwood Park, en da nyåpnet bane, med smålandsbypreg(boliger) som en finasiering av banen. Hadde også befaring på Royal Liverpool, virket som en bane som kunne variere veldig i forhold til vær og vind... linksbane.... svært flotte greener, men resten var ...tja... tørre fairwayer og kratt og torner utenfor... (lost ball).... utrolig mange fine baner å velge i....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her