Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nettogolf.com

Kjell T. Ring

over 20 år siden

Kjell T. Ring

Har aldri vært inne på denne siden, men har forstått at det er Børje Pedersen eller noe som har denne siden.
Det er knapt en diskusjon som går uten at denne siden blir nevnt, særlig av Børje selv.
Vil si det er ganske useriøst bruke forumet hele tiden som reklame for sin bedrift. Fortsetter dette vil dette bli et reklameforum.

Boikott nettogolf!

SJ

over 20 år siden

SJ

Og der forsvant siste rest av kredibilitet for deg, min venn.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

For noe tøys!

Børje er en aktiv og hyggelig bidragsyter her, og gir ekstra gode tilbud til de som han er blitt personlig kjent med her.

Selv bygger jeg køller selv, og importerer komponenter, men både servicen og prisene til Børje er så gode at jeg har kjøpt en del av han i det siste, særlig pga. salget da.

Men at Børje kun er her for å tjene kroner, er tull, for de som kjenner han, og bestiller hos han tjener han ikke så mye på.

Dette er snill og jovial type, er karakter som bør bli satt pris på for den han er.

Skjønner poenget ditt Smultring ;) , men akkurat her, er det faktisk skivebom, men det kunne du kanskje ikke vite før nå ;)

Børje er en hjelsom mann.

Kjell T. Ring

over 20 år siden

Kjell T. Ring

Beklager usaklig innlegg. Legger meg flat. Beklager Børje. Poenget var at jeg synes det virket som innleggene til Børje var til egen vinning, men har jo nå forstått at dette ikke er tilfelle.

Olaf E. Roalkvam

over 20 år siden

Olaf E. Roalkvam

Jeg synes det er mye bedre at folk kan komme med gode tips a la Børje enn den evige sutringen og kranglingen som er kjennemerket for enkelte her på dette og andre forum. Hvis det er noen som ikke tåler litt forsiktig reklame så får de holde seg borte her. Så slipper de å irritere seg. For å irritere Kjell T. Ring litt mer, så legger jeg igjen etpar linker: http://www.worldwidegolfnews.com og http://radio.weblogs.com/0146529
Sistnevnte er ranket som nr. 48 av 74.700.000 på google under søkefrasen: world golf news. Den første er bare noen dager gammel.
Ha en ellers god dag.
OER

Kjell T. Ring

over 20 år siden

Kjell T. Ring

Ikke for å forsvare mitt usaklige og dumme innlegg, men du forsto ikke det som står der heller. Med mindre du tjener penger på http://www.worldwidegolfnews.com. Men jeg har lagt meg flat og sagt jeg har tatt feil.

luppe

over 20 år siden

luppe

må si at du trenger et kurs i web design herr roalkvam. sidene du lager er ikke så veldig imponerende...

Snoop

over 20 år siden

Snoop

...men ikke ta kurset hos Golfsiden-AR, for det vil nok bare gjøre vondt verre.
:-)

Dått

over 20 år siden

Dått

lol...... fra kritikk av Børjes interesser, til klaging på websidene til Roalkvalm....
dette er morsomt, og gjør livet verdt å leve. Det er vel ikke helt i tråden å klage på webdesign kanskje, luppe? selv om du har rett.. hihi... det er noe av det verste jeg har sett på denne siden av 1990....

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Det skal sies at Børje fikk en del pepper her tidligere for å bruke forumets medlemmer til mottakere av mail (SPAM)
Etter en del kritikk av dette, gjelder også de som gav ut listene, ble det slutt på disse utsendelsene til de som ikke ville ha dette.

Jeg synes han ligger på et godt, saklig balansert nivå i profileringen nå.
Det skal Børje ha honnør for!

Olaf E. Roalkvam

over 20 år siden

Olaf E. Roalkvam

Det ser ut som om ingen dag er fullendt uten at noen skal kritisere noe. Jeg lager ikke nettsider for å tilfredsstille allviterne på dette området. Som vanlig lages det tråder i tråden i god gammel stil. Og til Kjell T. Ring: Dessverre hadde jeg postet mitt innlegg før jeg så din beklagelse. Sorry.
OER

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Smultring:)
Det står stor respekt av folk som innser sine feilgrep, BRA ;)

Du vil se hva jeg mener neste år, når du garantert blir med på vår turnering, du er hjertelig velkommen ihvertfall!

Kjell T. Ring

over 20 år siden

Kjell T. Ring

Tusen takk Bernt. Trenger vel kanskje noe listefyll i nederste del av resultatlisten. ;-)

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Til Proffen
Jeg vil ikke delta i denne tråden, men vil bare korrigere en mulig missforståelse.
I fjor sendte jeg ut en del nyhetsbrev, hvor en del av forums deltagere var mottagere, det er riktig, og de som ville det ble strøket av listene. Noen her inne fikk det for seg at jeg hadde fått adresselister fra Scangolf, eller andre ferdige lister. Dette er helt feil, da listen jeg bruker, og har brukt, er laget av meg selv. Forøvrig så tror jeg antallet brukere av forumet som fikk mail var under 10, og 6 stk. kontaktet meg for å bli strøket.
Det blir således helt feil å si at andre har gitt meg lister med brukere av forumet.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Halloen Kjell, se på resultatene, og jeg spiller til 11 i Kongsberg jevnlig...noen må jo havne der, og alle som stiller er inneforstått med det ;)

Det er sosialt, og kanskje for å dempe skrytet her inne tihi :)

De som stiller, selv om de har vært i konflikter (se bare på meg, har hatt det rimelig hett her inne pga Natural Golf) men man finner nye golfvenner, og alle som stilte på Mikla er like hyggelige som andre medgolfere...

Neste gang blir det litt mer sosialt utover kvelden, og enda bedre arrangement.

Klart du stiller neste år :)

Børje, du trenger ikke forsvare noe, særlig ikke når Kjell har fått en forklaring. Klart han hadde et poeng, men med litt lokalkunnskap her på golf, så skjønte han fort at du ikke utnyttet noe som helst her inne.
Du er ikke her inne for å tjene penger, du er en hjelper og stor bidragsyter.

Kjell:
Børje stilte med masse premier, golfkøller som premier til turneringen..
Klart det kan sees som markedsføring, og om så det skulle være litt av det, er det i denne kontekst bare velkommen av de fleste tror jeg.

Sees neste år ;)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Kjell.
Listefyll er meget velkommen, for da havner jeg kanskje over streken eller på kvalikplass tihi ;)

Fjortis

over 20 år siden

Fjortis

Ikke for å være slem Bernt men "tihi" på slutten av innleggene dine passer liksom ikke inn. Det er liksom litt fjortis over det. Eller??

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Jeg er 38 år gammel fjortis av og til ;)

Hadde du kjent meg ville du skjønt jeg har mange fassetter, og være litt barnslig er en liten del av meg....

tihi :)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Tar ikke meg selv så høytidelig, er vel en bedre forklaring :)

Fjortis

over 20 år siden

Fjortis

Kansje litt "femenint" også??. Du er vel ikke......??.

lattis

over 20 år siden

lattis

ler av bernt.. skulle ikke du trekke deg herfra da? Syns du takket for deg i et innlegg her for en stund siden?

Har selv tenkte og bestille noen nye køller fra nettogolf. Må oppdatere litt. Så håper at de kan finne de køllene som passer meg best.

Hvis de vil ha meg som kunde da? hehe. Ikke sikkert.

Kjell T. Ring

over 20 år siden

Kjell T. Ring

Du macho fjortis, det er lov være lite selvhøytidelig. Bare prøv selv, kanskje du finner ut at det er noe for deg. tihi ;-)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

HaHa, spør de som kjenner meg... er ikke femi, eller det som slikt gir en indikasjon på :)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

lattis.
Om du hadde fulgt med i timen, så hadde vi en ScanGolf turnering, og ble kjent med hyggelige folk, og naturlig nok ble det mer interessant å følge med her inne. Kunne gjort det under annet nick, men den åpne og lite feminine person jeg er hehe så dukket jeg opp igjen....
Dette har jeg forklart før, men trenger ikke stå til rette for noen ;)

Om du ikke liker det, får du syte og klage slik mange gjorde FØR de møtte meg personlig.....................

Kjell T. Ring

over 20 år siden

Kjell T. Ring

"Golf er et spill hvor målet er å få en veldig liten ball oppi et veldig lite hull, med våpen som ikke passer til formålet" Winston Churchill

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Skal dere handle på netto bør dere sjekke QXL først. Han selger merkelig nok ting billigere der en på sin egen side. Så noen hybrider der fra han. Under egent navn også??.

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Tull Ball,
Hold deg til fakta, og ikke kaste ut påstander som ikke henger på greip.
Har annonsert hybrider til 650 kr på Qxl, men på egen nettside koster disse tilnermet det samme, men med bedre skaft Det skiller 15 kr. mens skaftprisdferansen er ca. 100 kr.

Over here

over 20 år siden

Over here

Til dere som ikke har fått det med dere:
De fleste golfbutikker i USA har utstyr på eBay med "Buy Now" pris under det som er i nettbutikken eller i shopen, så hvorfor skal ikke Nettogolf kunne gjøre det samme i Norge ??

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Jeg skrev tidligere at jeg ikke ville være med på denne tråden, men den intensjonen har jeg allerede brutt.
Nå har vi nettop avsluttet årets første elgjaktmiddag, og Farrisen gjør seg litt gjeldnde, slik at jeg får lyst til å bidra litt selv også.
Setter utrolig stor pris på alle gode ord her inne, og det er nettop dette jeg har jobbet for. Jeg er genuint interisert i golf på det folkelige plan,
og ønsker at dette ikke skal koste skjorta. At noen stiller kritiske spørsmål skjønner jeg godt, og ville sansynligvis ha gjort det samme selv. Det er nå en gang slik at noen må selge for at andre skal kunne kjøpe, og slik vil det alltid bli, og jeg er selgeren.For å kune opprettholde denne funksjonen, er jeg avhengig av at kundene vet om meg, og at jeg har en viss omsetning. Dette blir en vinn - vinn situasjon, både kunde og selger blir fornøyd.
Her inne på forumet har jeg forsøkt å holde tunga i rett munn, slik at jeg ikke tråkker over streken på hva som er akseptabelt. Forsøker å svare på direkte spørsmål, og ikke starter tråder som omhandler utsyr. Noen anbefaler/henviser til div. utenlandske web shops, jeg henviser til egen. Ser ikke noen prinsippielle forskjeller her, da begge deler dreier seg om å vise rimelige alternativer for utstyr.
Nå ser jeg til min glede at dette er funnet akseptabelt av flertallet her inne, og jeg vil fortsette denne linjen med samme forsiktighet som før.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Børje:

skal jeg være helt ærlig, og det skal man jo, så ser jeg ingen problemer med å annonsere for egne produkter på en side som dette dersom ikke webmaster har motforestillinger mot det.

Jeg skal ikke blande meg inn i hvordan nettstedet drives, men synes egentlig det er ganske teit å la seg plage at du gir oss mulighet til å få tak i rimelig utstyr.

Kjør på, men prøv å legge deg å sove om nettene... tihi..... ;)

(bra avslutning, Bernt?)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Problemstillingen er meget relevant, og hadde andre "selgere" dukket opp ville sikkert mange blitt irritert, og kunne ødelagt mye her, MEN...

Børje har selvsagt spilt kortene sine korrekt, men ikke i den hensikt å markedsføre sine produkter, men heller å vise genuin interesse for folkegolf........at han i sin rolle etterhvert INFORMERER om sine gode tilbud der noen konkret spør om priser på ting han faktisk kan matche, hva gjelder kvalitet og pris, er dette HJELP, og en god service.

Børje misbruker IKKE denne rollen, for han er først og fremst "en av gutta" her og en av de største bidragsyterne i "miljøet".

Klart han skal informere om sitt høstsalg om det sparer oss for mange kroner. Jeg har gjort noen kupp hos han, og jeg importerer selv komponenter, så det sier jo sitt egentlig. Det ble vel ikke mer en 4 kneipbrød Børje tjente på siste salget til meg ;)

over 20 år siden

Jeg var litt rask med den første setningen... hehe...

jeg mente selvfølgelig å annonsere for egne produkter når dette blir etterspurt i forumet.

har heller ikke lyst på et forum som blir "spammet" av selgere, men det synes jeg overhodet ikke Børje har gjort i allefall...

4 Kneip og en sixpack tipper jeg Bernt.....

;)

Internettsalg

over 20 år siden

Internettsalg

Det er en kar i en annen aktuell diskusjon som skal selge oss GPS. Se opp!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Jeg har god kontroll på alternativkost, så det ble dessverre med de fire kneipbrødene, men så er jeg en hard kunde da, og Børje er snill med meg, så da......

;)

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Er for så vidt enig i at det er greit at Børje informerer om Nettogolfs tilbud her inne. Jeg synes han gjør dette på en saklig og "ikkesnikete" måte, og så lenge temaet er relevant, så er det vel vanskelig å unngå også.

På den annen side stiller han jo seg selv "åpen for hugg", og hadde han levert bare knapper og glansbilder, så hadde vi nok fått høre det!

Så vidt jeg har sett, så har jeg ikke sett noe som helst (det var en fin setning), så det tyder vel på en viss kvalitet over det Børje driver med.

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Det jeg kom med var at samme leverandør selger flere steder til forskjellig pris. Synes også han oppfører seg prikkfritt her inne og har ikke noe å klage på. Kansje QXL kan bli Norges svar på Ebay??. Har sjekket flere ganger de siste årene og det har blitt mere og mere golfprodukter der. Beklager at jeg ikke leste beskrivelsen Børje men jeg hadde set hybridene på din side og da jeg så dem på Qxl SÅ de veldig like ut. Lykke til med salget.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her