Harald
Hei alle.
Jeg vurderer å få meg en driver og har lest til øyet har blitt sort og vått, også her på forumet. Driveren skal være billig, og mest mulig for penga.. Ser for meg en 10,5 grader, ønsker ikke å rulle for langt ut i skauen og et stort normal hode, +/- 400 cc. Skal ikke vinne Longest Driver konkurranse, men ligge oftest mulig på fairway..
Er forøvrig links, med 22 i hcp, mål for sesongen er 18. Har dessverre ikke målt hastigheten min, men 150m er oftest et 8er jern for meg.
Jeg ser for meg følgende alternativer:
SMT 455 Deep Bore
SMT Nemesis 370
Bang 450 cc Beta Titanium
Bang MELLOW YELLOW
Integra SOOLONG 450R
Integra VS 88 II
Skaft har jeg hørt mye bra om Grafalloy Blue så har lyst til å bare gå for denne. Evt Proforce 65 Gold eller Penley Stealth 70.
Er det noen her som vil gi gode råd? Hva er dine er erfaringer??
Hvor langt kommer jeg med maks 1500,-?
Hvordan skal jeg finne riktig flex, eller skal jeg bare gå for stiff?
Bygging kommer jeg tilbake til senere.. Evt kjøpe ferdig bygd fra Us. Det koster vel ikke mye?
Takk for hjelpen. E-post adressen funker, hvis noen heller vil skrive der..
Jeg vurderer å få meg en driver og har lest til øyet har blitt sort og vått, også her på forumet. Driveren skal være billig, og mest mulig for penga.. Ser for meg en 10,5 grader, ønsker ikke å rulle for langt ut i skauen og et stort normal hode, +/- 400 cc. Skal ikke vinne Longest Driver konkurranse, men ligge oftest mulig på fairway..
Er forøvrig links, med 22 i hcp, mål for sesongen er 18. Har dessverre ikke målt hastigheten min, men 150m er oftest et 8er jern for meg.
Jeg ser for meg følgende alternativer:
SMT 455 Deep Bore
SMT Nemesis 370
Bang 450 cc Beta Titanium
Bang MELLOW YELLOW
Integra SOOLONG 450R
Integra VS 88 II
Skaft har jeg hørt mye bra om Grafalloy Blue så har lyst til å bare gå for denne. Evt Proforce 65 Gold eller Penley Stealth 70.
Er det noen her som vil gi gode råd? Hva er dine er erfaringer??
Hvor langt kommer jeg med maks 1500,-?
Hvordan skal jeg finne riktig flex, eller skal jeg bare gå for stiff?
Bygging kommer jeg tilbake til senere.. Evt kjøpe ferdig bygd fra Us. Det koster vel ikke mye?
Takk for hjelpen. E-post adressen funker, hvis noen heller vil skrive der..