Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

problem med tgw

duffy

over 20 år siden

duffy

prøver å bestille varer fra tgw.com, men får mail tilbake at eg må sende utility bill for visa kortet, noen som vet hva det er?

ole gregert

over 20 år siden

ole gregert

De vil ha kopi av statement og eller kontoutdrag fra kortselskap som verifiserer informasjonen du gir. Sett med våre øyne virker det gammeldags måte for å hindre svindel

WG

over 20 år siden

WG

Dette er kun første gang du bestiller(eventuelt nytt kort).
Hvi du ikke hat kontoutrag :Fax begge sidene av kortet (bildet/leg. ) på baksiden og ref til ordrenr. Det har holdt for meg.

Tom

over 20 år siden

Tom

Bare vær sikker på at du sender dem til rett sted.
Leste til og med at det nå finnes en mail med link til en side som ser ut som DNB Nor sin hjemmeside. De spørr etter kortinfo og siden lopper kontoen din. Man bør tenke etter litt ekstra når sånt skjer.

ole gregert

over 20 år siden

ole gregert

Bruk kredittkort og ikke VISA betalingskort slik at du har kontroll på hva som kommer på en bedre måte enn å oppgi bankkonto i Norge.

lk

over 20 år siden

lk

Skjønner godt at TGW vil sikre seg mot svindel, men jeg trodde at i de tilfellene det skjedde så var det kredittkortselskapet som måtte ta på seg tapet og ikke butikken. Jeg kansellerte en ordre hos de i sommer da jeg var særdeles lite keen på å sende alle kredittkortdetaljene mine via fax/post. Kommer nok heller aldri til å handle hos de så lenge de har et slikt system. Litt synd da de har den desidert beste webshop'en for golfutstyr.

lk

veggiss

over 20 år siden

veggiss

er jo bare å fakse en kopi av kortet med forside og bakside, null stress.

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Om du sender den til feil nummer??. Trodde faktisk det var enklere/sikkrer en dette. Kansje jeg får vente et år eller 2 før første kjøpet gjøres over nettet.

TGW

over 20 år siden

TGW

Skannet som .pdf og sendte som epost. Begge sider av VISA kort og signerte. Helt ok om du spør meg..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her