Irritert
1. Man får beskjed om at man er 4 minutter etter tidsskjema når man ikke har noen spillere bak, og når man har spilt 8 hull på 1 time og 10 min. Dommerene maser om at man ligger et hull bak når man skal drive green på et par 4 hull (Byneset og hull 11 på¨Nes for min del)
2. Det er ingen dommere eller TD'er som skjønner hvordan man skal sette opp en bane så den er fair. Det er ALLTID noen flaggplasseringer som er helt syke i forhold til hvor raske greenene er(hull 15 på Nes)Eller at man bør få ballplassering når det er vått, på matchplayfinalen på A-tour i helgen tok de vekk ballplasseringl, det reslulterte i at mange av spillerene ble irriterte, og ballen er brun og full av jord når man slår den. SMART!!!
3. Sier "vi er der for å hjelpe dere", men jeg har mer inntrykket av at de prøver å ødelegge for spillerne ved merkelige avgjørelser og plutselige "inngrep" når man ikke trenger hjelp!
SKjerp dere!
Jeg vet at det er MANGE som synes det samme som meg, og jeg vil gjerne få vite noe av hva dere synes! (jeg har sikkert glemt noe)