Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kongsberg - status

Kanontreff

over 20 år siden

Kanontreff

Noen som har en troverdig og nøktern rapport om forholdene på Kongsberg nå? Jeg skal til byen kommende helg og lurer på om det er noen vits i å pakke med seg verktøyet.

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Spilte KOngsberg i går!

Meget bra stand. Med veldig fine greener.... En del løv på noen fairwayer, men det hører jo til årstiden....

Pakk med deg verktøy og ta deg en god runde på KOngsberg.....

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Ta det med du. Bra på Kongsberg! Kaldt da, men jau.

Alter Ego

over 20 år siden

Alter Ego

Skjønner itteno je. Skal du til byen, eller skal du til Kongsberg?

Tomba

over 20 år siden

Tomba

He he, godt forsøk på å fyre opp noen Alter..

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Fairwayene er veldig bra, røffen er klippet bort (men gresset ligger igjen og råtner der det ble klippet), greenene er litt variable alt etter hvor mange dager det er siden de ble klippet, og været er stort sett bra.
Herlig bane for en høstrunde

Kanontreff

over 20 år siden

Kanontreff

Dette høres bra ut! Da ser jeg virkelig frem en runde på en av mine favorittbaner. Er det restriksjoner på starttider mht eventuell frost?

Banearbeideren

over 20 år siden

Banearbeideren

Banen er i meget bra stand, til årstiden å være. Må dessverre medele at green 3 er stengt for resten av sesongen. Denne er torvet av og bygget opp noe for å bedre kvaliteten på starten av sesongene som kommer. Ellers er det lite annet å kommentere, bortsett fra at Greenene begynner å få litt mere hår... :)

Velkommen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her