Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Priser på inndørstrening

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Lurer på priser på Fornebu, rangekort etc. ???
Hva koster en bøtte, hvor mange baller, må man være medlem etc.....

veggiss

over 20 år siden

veggiss

husker ikke prisene i hodet, men så langt unna 1 kr ballen er det ikke hvertfall. du må ikke være medlem. tilgang til nærspillområdet var 50 spenn ellerno.

veggiss

over 20 år siden

veggiss

fant det nå.

100 spenn for 100 baller, 75,- for 60 og 50,- for 30.

i tillegg må du betale depositum på 50 spenn på ballkortet, men det får du igjen når du leverer kortet tilbake.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Takk veggiss.
Nærspillområdet, hva slags muligheter er det der?

Kan man spille med egne baller på nærspillområdet?

Janec

over 20 år siden

Janec

To tråder, la mitt innlegg på den andre. " gode proer". Syntes disse trådene overlapper litt hverandre. følg med.

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

@bernt Nærspillsområdet er MEGET bra! STOR chippinggreen, hvor du kan trene(selvsagt) chipper, med egne baller. STOR puttinggreen, hyperrask, men bra! Mange hull! Bunker, hvor du kan slå mot hull! 5 og 10 meter ca... Må bare si, at Fornbu-annlegget er VEldig bra!
En Pro til, som jeg må nevne, er Henning Lindberg på Nes. Han er veldig flink til få deg til å gjøre det beste DU kan! Men jeg vet ikke om han skal trene inne i vinter...

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Janec.
Hadde jeg følt denne tråden overlappet, ville jeg ikke laget en ny en!

Spørsmål var priser og hvilke muligheter de har der, IKKE noe om proene...

Takk veggiss og Tigerfaen ;)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Tigerfan.
Hvor langt kan man slå inn på chipping-greenen?

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

høh... tigerfaen du liksom... :) Du kan vel chippe en ca 20-25 meter max tenker jeg... Får god bite også.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Er ikke så flink å stave jeg ;)
Takk Tigerfæn :)

Janec

over 20 år siden

Janec

til Bernt:
Ikke meningen å trampe i klaveret. Skal komme tilbake med priser på opplegget, du og andre kan tilogmed være med..
Følte bare at de proer som var nevnt var riktige og ville bare si fra at det er en tanke jeg vil forfølge denne uken. dess flere vi er dess rimligere vil det bli var også en tanke.....
Hvis veggis og Tigerf bli med kan det jo bli bare gøy....

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Janec.
Her får du det med teskje; jeg er ikke interessert i proene der ute, uansett hvor flinke de er, og grunnen er som du VET, at jeg spiller NG....

Du er litt fjern nå Janec, or rimelig treg i oppfattelsen. Jeg driter i prokostnader; skjønte du det nå?

Denne tråden er en annen tråd enn den med proene på Fornebu, OK!!!

Fordi jeg var interessert i PRISENE der ute, som veggiss så fint har sjekket ut.....

Kanskje på tide å fjerne lykke-fletten din, den er litt stram kanskje ;)

På'an igjen

over 20 år siden

På'an igjen

Chill, Bernt. Du har litt vel kort lunte til tider.

Du startet tråden med navnet "Priser på innendørstrening", og Janec tenkte forståelig nok at protimer er en del av innendørstrening.

Etter at du fortalte ham at du ikke var interessert i proer, beklaget han seg.

Synes du er litt fjern du også.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

På 'an.
Janec lar ikke disse protimene ligge og foreslår til og med å ta timer sammen. Det kan han gjøre på den andre tråden. Om du leser hve jeg skriver under headingen, så nevnes ikke protimer.

Dessuten VET Janec at jeg ikke kan eller ønsker benytte meg av proene, uansett hvor flinke de er fordi jeg spiller NG.
Grunnen til at han bør vite det er nettopp at han har lånt masse NG-videoer av meg.

Og at jeg gjør narr av lykke-fletten hans er helt på sin plass synes jeg ;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her