Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

David Duval klarte cut'en!!!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

For første gang på nesten et år.
69, 68, 70 git 39 plass etter tre runder på PGAtour.
Det hadde vært så bra om han kunne kommet ordentlig tilbake.

Har han motivasjonen som trengs?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Med den motgangen har har hatt, og nå klarer cut'en, har han vel vist at han har motivasjon nok.......han har jo ikke akkurat gitt opp touren da!

Jalla

over 20 år siden

Jalla

det der beit jeg meg også merke i i går kveld, og det gleder meg. Håper bare det er tendensen og ikke et blaff. DD var en av de store som det var morro å se på.

pølla

over 20 år siden

pølla

Aldri hørt om han..

Hva skjedde ?

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Han har 13 PGA tour seirer, har vært nr. 1 i verden til Tiger overtok Han vant British open i 2001 b.la...
Han gikk på en smell der både skader, samliv og sving gikk i motbakke på en gang.
Det ene tok det andre og motivasjonen var nok ikke der på en del år.

Han har fri adgang til alle PGA-turneringene ut 2006, så da må han begynne å spille bedre eller gjøre noe annet. Men ser ut til at han er på gang nå. Falt litt av i dag med en 74 runde, men tjente i alle fall penger.

Haakonsen

over 20 år siden

Haakonsen

Duval er muligens bedre paa Snowboard enn i golf for tiden. Klarer ikke aa synes synd paa en bitter, liten fyr som har tjent ti-talls millioner (om ikke 100+) paa aa spille golf. Men han var verdens beste og avsluttet med en 59-runde da han vant en PGA-turnering paa Hawaii.

Vanskeligere aa takle en total formsvikt for spillere som Bjornstad og Larsen. Mulig Bjornstad hadde lyst til aa kjore brett, men de har ikke raad til aa "vente" paa formen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her