Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Gode pro'er i vinter...

704

over 19 år siden

704

Noen formeninger om hvem som er de beste pro'ene man kan/bør gå til i området rundt Oslo i høst/vinter? Og ca. hva de koster?

Jeg ønsker helst svar fra relativt gode spillere (så får dere definere selv hvem som er gode og ikke :o) Et hint kan være de som stort sett spiller på 70-, og nedre del av 80-tallet...

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Kan anbefale Jørn Johnsen (miklagard), som er Pro, og jobber på Fornebu om vinteren. Han kan også hjelpe deg med den fysiske delen (kropp) om du vil. Meget god trening!

mvh

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jeg anbefaler også Jørn Johnsen. Han er også instruktør på Sats og har bra kunnskap om fysisk trening ja.

704

over 19 år siden

704

Takker for tips. Den fysiske treningen har jeg vel noen lunde kontroll på. Men siden begge dere to anbefaler Jørn Johnsen så regner jeg med at han er dyktig på golfinstruksjonen også...(?)

Hans J Borgen

over 19 år siden

Hans J Borgen

Jeg kan også anbefale Jørn Johnsen. Har brukt ham i flere år og er veldig fornøyd!

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Som høyhandicapper er jeg vel ikke akkurat i den kategorien du ønsket svar fra, men jeg stiller meg absolutt bak de som anbefaler Jørn. At han er en dyktig pedagog er det ingen tvil om.

tja

over 19 år siden

tja

ville mye heller valgt Thomas Hansen! Han skal gi leksjoner på fornebu i vinter! En meget god pro samtidig som han er en veldig hyggelig kar:)

704

over 19 år siden

704

Hører så mye bra om JJ at det spørs om ikke han får et besøk i vinter.

Og til Krutt, jeg tar gjerne i mot tips fra deg også :o)

Janec

over 19 år siden

Janec

Ville bare si at i år BLIR det trening. Etter mange anbefalinger av både Jørn og Darren WC, skal vi prøve å tromme sammen en gjeng, for grupperabbatt, og trene til fastsatte tider i hele vinter. skal komme tilbake til Forumet dersom vi finner et bra opplegg. Det kan kanskje passe for flere. Nøkkelordet er vel en FAST dag og økonomiske forpliktelser, så blir det lettere å møte opp og trene, ikke bare som vi alle gjør om høsten, snakke om det....
Har selv vært hos DWC, megabra, har bare snakket med Jørn, men det virker lovende. mer info vil følge til uka.

pelle

over 19 år siden

pelle

Janec: jeg kan være int.

Runar Nyrud

over 19 år siden

Runar Nyrud

Janec: jeg kan også være intressert....

bdk

over 19 år siden

bdk

Janec: dette er interessant, ja

Janec

over 19 år siden

Janec

Ville bare si at jeg må en bråtur utenlands i morgen, så får ikke sjekket opplegget før i helgen. Fint med respons, kommer tilbake med mere info straks jeg vet noe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her