Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Gleder meg!

pankla

over 20 år siden

pankla

Da har jeg fått ei fri helg fra kone og barn! Reiser i morgen til Bergen (jobb), etter det går turen til Meland. Gjett om jeg gleder meg, har hørt så mye om banen. På kvelden flyr jeg til Tr.heim der skal jeg gå 2x 18 hull på sommerseter, på søndag skal jeg spille på stjørdal før jeg tar flyet hjem til bleieskift!! er det noen som har spilt på disse banene?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Meland er en naturopplevelse av de sjeldne, og tipper den er en av europas vanskeligste baner.....gled deg :)

pankla

over 20 år siden

pankla

det gjør jeg virkelig! det er til og meldt bra vær!

Gunnar S

over 20 år siden

Gunnar S

Når du først resier til Trondheim for å spille golf bør du absolutt legge inn en runde på Byneset !!

(NB! Har ikke spilt Trondheim GK eller Stjørdal GK som du nevner)

lk

over 20 år siden

lk

Hvis jeg var deg pankla ville jeg kuttet ut enten Stjørdal eller sætra til fordel for Byneset. Byneset er uten tvil den beste banen i Trøndelag. Riktignok er 9 av hullene (syd banen) ment å være en treningsbane og har dermed litt kortere hull (fire par 3 og fem par 4 hull), men kvaliteten er uanstt mye bedre enn alt annet som finnes i området.

Sætra er en morsom, men vanskelig bane. Mye opp og ned, men det er trangt og greenene kunne ha vært bedre. Stjørdal er grei nok, men ikke noe mer enn det. Har egentlig spilt for mange dårlige runder på Stjørdal i år til at jeg kan uttale meg objektivt om den banen :)

Fordelen med sætra er at det er dagsgreenfee, antar at det er derfor du skal spille 2x18 der.

lk

cameron TeI3

over 20 år siden

cameron TeI3

byneset er stengt i helga pga.A-tour.jeg skal spille på sommersetra på lørdag,vil du ha selskap så gi et lite vink.

moderklubb:byneset
hcp.7,1

T

over 20 år siden

T

Det er synd at du ikke får spilt Byneset når du er i Trondheim. Jeg tror den kommer til å bli en av Norges beste baner, og greenene er i topp stand.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her