Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Køller fra nettogolf

Ronny

over 20 år siden

Ronny

Lurer på om noen der ute spiller med køller som er kjøpt hos nettogolf. Hvilke av køllene vil da passe en spiller med 12 i hcp og ca 90 i svinghastighet.
Hvordan er disse ukjente merkene sammenlignet med mere kjente merker som TM, Titlest, Calloway ol.

Zibben

over 20 år siden

Zibben

Jeg har ikke prøvd jernene til Børje, men prøvde noen wooder under Scangolf turneringen. Prøvde bl.a. noen fra Alpha, og de var veldig bra. Børje hadde med seg køller med flere forskjellige flexer på skaftet, og fikk prøvd de litt fra gresset. Veldig bra!
Tror du får bra service av Nettoen, og skulle du være missfornøyd, er det sikkert bare å komme opp/ned til Elverum. Da får du tilpasset køllene på stedet.

z

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Har selv køller fra Børje (Infiniti, Ashton), og ville ikke byttet med noen. Har kjøpt og montert køller fra NG til flere venner og familie, og kvaliteten er "as good as it gets".

For at du skal bli happy, må du finne skaft og flex som passer deg, og justere loft/lie nå og da.

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Maltby, Ashton,Toski og Alpha er blandt de ledende merkene i køllemakersammenheng, altså komponentleverandører til køllemakere. Vi som bygger køller har mulighet til å velge blandt en uendelighet av utstyr, og velger selvsakt ut det beste. Det hjelper ikke hvor god jobb vi selv gjør, om vi ikke benytter de beste komponenter.
Derfor er det heller ikke noe problem for meg å gi en fornøydgaranti på varer som jeg har bygd.

Skaft ?

over 20 år siden

Skaft ?

Hei Børje.
Bruker nå en billig driver fra Olyo i 1000 KR klassen og slår rundt 140 -160 meter med denne.

Men jeg mistenker at jeg nok kunne ha hatt bedre nytte av en driver med et annet skaft, siden jeg har en meget lav svinghastighet.
Hvilket skaft vil da passe for meg ?

Vurderer å kjøpe en dyr driver av typen Cobra, Nike eller Callaway, og må vel da absolutt passe på at jeg får riktig skaft.

Har nemlig hørt at det er skaftet og ikke køllehodet som betyr noe når det gjelder lengde på driveren.

35 i hcp.

Alpha digger

over 20 år siden

Alpha digger

Kjøpte fullt utstyr fra Nettogolf for tre uker siden. Alpha RX pro iron, driver, hybrider og putter. Dette er vistnok nytt av året, og jeg er meget godt fornøyd. Utrolig lettspilte jern, og hybridene er en drøm. Bestilte en tirsdag, og fikk de bygd og levert samme uke.

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Vil ikke anbefale noe spesifikt skaft her inne, det går bare ikke. Tar du en telefon istedet, så er det så mye enklere.

Skaft ?

over 20 år siden

Skaft ?

OK.
Bare glem at jeg spurte.

Snyteskaft?

over 20 år siden

Snyteskaft?

Ble du snurt Skaft?

- Ut fra det du skriver bør du ha en gummislange som skaft - en ekstra myk en...

Skaft ?

over 20 år siden

Skaft ?

Gummislange fungerte ikke.
Har du et bedre forslag??

Snyteskaft?

over 20 år siden

Snyteskaft?

Begynn med frisbee-golf!

Skaft ?

over 20 år siden

Skaft ?

Det hjalp heller ikke.
Du får en sjanse til.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her