Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dame utstyr

flise

over 20 år siden

flise

Er det noen som vet hva som er det beste utstyret til damer? Har nå kommet ned i 19,8 i hcp og har lyst på nytt utstyr.. Kjøpte neon Ram Demon fra England - men var ikke helt fornøyd...

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Det er vel ikke mulig å si hva som er det beste utstyret til damer, eller herrer. Det som er viktig er at utstyret passer til sving og ferdighetsnivå. Derfor er det i de fleste tilfeller viktig at damesett har bra med tyngde i sålen, slik at ballen blir lettere å få i lufta med en rolig sving. Ett godt eksempel på ett slikt jern, er Maltbys Logic Lady.
Nettogolf.com har forøvrig stort ryddesalg nå, med 40 og 50 % på det meste av utstyret.

Kjell T. Ring

over 20 år siden

Kjell T. Ring

Jeg har masse bra å selge på lager, hvis du tør handle av meg..

flise

over 20 år siden

flise

Ikke med det nicket, nei....

mr. Birdie

over 20 år siden

mr. Birdie

Flise; Jeg vil bare si at jeg så Wilson sine nye damekøller får neste år, de er helt supre. De har designet et helt nytt sett, som er laget for og til damer. De har tatt høyde for flex i skaftene og grader på køllene, så det passer for damer i alle klasser.

veggiss

over 20 år siden

veggiss

oi...de har tatt høyde for flex og loft, jøsses, det må da være helt supre køller mr. Birdie :P

gjør som børje sier, prøv deg frem, finn det utstyret som passer deg best. du er nesten garantert å få utstyr som ikke passer deg når du bare kjøper det på hylla i proshopen. et minimum er at de måler svinghastigheten din, sjekker hvilken lie og lengde du skal ha på køllene og velger riktige køller og skaft ut i fra det.

Mia

over 20 år siden

Mia

Prøv Callaway Big Bertha. sånne vil jeg ha :)

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Se på King Cobra sine damekøller, knallbra og lettspilte! Det er dameserien av 3100 serien av herrekøllene, usikker på den nøyaktige terminologien.. Med Aldila grafitt!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her