Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Cleveland HALO hybrid

2my

over 20 år siden

2my

Noen som har erfa med denne? Evt hvilke spesifikasjoner. Jeg skal investere i en hybrid og har testet ut Ben Hogan, Callaways Heavenwood og selvf Taylor Mades Rescue Mid. I tillegg Jaxx, Olyo og Wilson. Ikke lett å finne Cleveland HALO og jeg ser at den tester meget bra i siste utgave av Todays Golfer. Bruker i dag Cleveland Launcher driver, 3wood og 5wood og skulle gjerne testet og hørt om erfa med deres HALO.

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Jeg kjøpte en 4i og la fra meg mitt 3 jern. Kjempe fornøyd. Spess fra lett røff oh lange innspill. Får ballen lett opp og den er rett. Den går nesten for høyt noen ganner, veldig lettspilte. Testet på Haga før jeg kjøpte. Blir nok lettere når dere får klubbhus der nede slik at proshoppen kan kjøpe inn litt større utvalg. Traff foresten 18 på Nøtterøy med den på andere slaget for noen uker siden. Bare birdi men må skryte av banen deres. Kjempefin å gå. Kommer nok ned en gang til i høst.

2my

over 20 år siden

2my

Tull Ball. Takk for info og for skryt av banen. Ja jeg forventer nok en litt mer assortert pro-shop til neste år :)
Hvilket skaft har du?

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Jeg har dems standar Reg skaft. Det er ganske stift synes jeg.
Kunne fått spesial skaft fra"fabrikken" men måtte da ventet 1 måneds tid. Jern settet mitt er stiff men synes reg på rescuen passa perfekt.
Litt rart å slå med rescu i starten. Sern ut som en liten wood men er like langt som et jern. Tok noen runder får jeg fikk det til. Jeg Kommer ikke å bytte tilbake til jern 3 på en stund iallefall.

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Jeg har testet Halo 3 med grafit og stål i reg utgave. Best kontroll følte jeg at jeg hadde med stål. Ben Hogan 3 spilte lenger. Callaway 3 spilte kortere med høy bane. Alt i alt funka HALO best for meg. Lettspilt med god kontroll. Test grunnlag litt for tynt til at jeg gikk til innkjøp i år.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her