Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

E`re mulig???

GAD

over 20 år siden

GAD

Gikk av banen i dag med katastrofe sifre 102 slag.
For to uker siden gikk jeg av med ny pers. på 77 slag.
Forskjell på 25 slag. Trodde jeg var ferdig med runder over 100 slag, med den gang ei.
Har dere de samme berg og dalbane sifrene??

MORO

over 20 år siden

MORO

Hvorfor dra på Tusenfryd når jeg kan ta to runder på samme golfbane og få samme følelsen.
velkjent greie GAD, de sier det skal bli bedre når vi blir enda eldre ????

CAMERON TeI3

over 20 år siden

CAMERON TeI3

Ups and downs vil du nok slit med resten av livet
no veit ikke æ ka slags hc.GAD spille på,men
det bli nok mindre berg å dalbane med åran-og når hc.
bli litt lavar.Lykke te GAD

Gunder

over 20 år siden

Gunder

mehehehehee.. Ikke fortell det til noen - men jeg har spilt 74 en dag for så å spille 98 neste dag. Innenfor 24 timer ja. grøss.

When you got the shank, you got the shank ;)

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Til dere som savner runder på over 100 slag:

reis til Skottland, og spill noen linksbaner i sterk kuling.

Blir vant til dette etterhvert også, men for meg som ikke akkurat har prioritert å bli god på å slå lave "under-vinden" slag, så tar det litt tid ja.....

gøy er det uansett.... :)

Mats Ø.

over 20 år siden

Mats Ø.

Katastrofe-runder har vi alle sammen... 11 og 12. september så spilte jeg meg 37 poeng hver runde og var kjempefornøyd. Så spilte jeg en runde 13. september og kom på 30 poeng. Det er golfen's store mysterier. Sånn er det bare.

elbow

over 20 år siden

elbow

Litt av en historie du forteller der, Mats. Det er nesten så jeg ikke kan tro det...

Mats Ø.

over 20 år siden

Mats Ø.

Og der kom en av scangolf's store mørke sider fram. Fordelen ved å være anonym og slenge sarkastiske bemerkninger. La oss bare danse.

gringo

over 20 år siden

gringo

yep, helt naturlig. Jeg spilte turnering i helga, sanket 18 poeng på frontnine, feeling fine, og gikk av 18 hullet med 4 poeng på back....og 10 baller eller så fattigere. 22 poeng totalt, bånn av lista. Hva skjedde mellom 9 & 10 hull ?? Ikke vet jeg, men plutselig var det klink umulig å holde ballen på fairwayen, samma fxxx hva jeg gjorde.

Frustrerende var bare fornavnet !!!

elbow

over 20 år siden

elbow

Mats, misforstå meg rett. Jeg syntes bare at det var litt vittig å lese om "katastrofe"-runden din på 30 poeng. Det er jo bare ett poeng under buffersonen!

Det er en grunn til at man har en buffersone, og det er at man skal samle opp naturlig slingring i resultater. Forskjellen på 37 og 30 poeng er ikke noe annet enn HELT naturlig. 7 poengs forskjell kan jo lett oppnås på bare 2 hull.

Derfor kunne jeg ikke la være å komme med en ironisk bemerkning. Ikke meningen å støte deg. ;-)

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Mats Ø: Vær glad det var elbow som var først på ballen. Den historien din er så ferdigpegget for en saftig sarkastisk replikk at du har sluppet meget billig.

Ikke glem hva du utsetter oss for, vi som virkelig sliter innimellom, når du kommer tårevåt med din 30-runde og klager på verdens urettferdighet....

704

over 20 år siden

704

He he, godt sagt Lavida. Tror vel ikke alle er like misfornøyde hvis de ser 3-tallet først (så sant det ikke er uten påfølgende tall da...)

Spilte for øvrig et par runder for halvannen uke siden rundt hcp, mens jeg dundret inn to runder på 90-tallet og ca. 20-23 poeng nå i helgen. Det var jo ikke akkurat spesielt oppløftende etter en ellers brukbar sesong, men jeg vet hva som skjedde, så da er det jo bare å rette det opp...

Satser på 70 tallet igjen nå til helgen (eller i alle fall low 80s...) Må i hvert fall tro at selvtilliten fortsatt er der :o)

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

Jeg har prestert 21 poeng på en runde i år, noen lavere? ;-) Får jeg 30 eller over er jeg det en skikkelig uteamesjælopplevlse.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Gikk på 11 over par en runde i starten av juli, etter det har jeg spilt fullt av runder og alle minst 10slag dårligere...

Par og doble/triple om hverandre.

Men snart løsner det!! Igjen.....

hcp 17

qwerty

over 20 år siden

qwerty

Mats Ø: Kongen av katastrofer!

Mc Fly

over 20 år siden

Mc Fly

Jag hade en runda tillsammans med Sivert Øholm, jag hade dubbelbogey på 1 an 2 an 3 an och faktiskt en birdie på hål nr 9. Kanske det hade blivit bra om jag inte hade fortsatt med en trippelbogey på 10.
På 11 an hade jag en två putt som räddade en kvadruppel.
Jag kanske inte låter som den bästa golfaren, men så har jag ju lärt mig spela golf av en normann på Karasjokk golfklubb som för övrigt har minst lika fina greener som på Losby och Miklagard.

Sist men inte minst vill jag tacka er som har läst mitt inlägg, ett speciellt tack till asbjørn Ramnefjell som är enh katastrofalt inspererande kommentator på tv.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her