Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Håpløse spillere

Tjukken

over 19 år siden

Tjukken

Jeg er utrolig lei at golf tar så altfor lang tid, ofte tar runden nærmere/over 5 timer. Utrolig frustrerende! En ting er utrolig dårlige grøntkort spillere, skjønner overhodet ikke at de har greid gjennomføre prøven i heletatt. Flere ganger har jeg spilt med personer som ikke har slått et slag over 50 meter på 18 hull altså i området 200 slag.
Men det aller værste er mellomhandicapere 15-25 som tror de spiller på PGA touren, som på død og liv ikke skal plukke opp ballen.

Burde grøntkortkravene vært strengere? Burde spillere som ikke greier hvittkort spille opp til grøntkort hvert år? Burde kaffedrikkende marshaller som er opptatt av flyt også "pushe" mellomhandicapere? Burde det vært strengere krav (singelhcp) i primetime?

Niels

over 19 år siden

Niels

Når man betaler greenfee burde man kanskje bli opplyst om at man _skal_ plukke opp ballen om man ikke får stableford poeng? Kunne vært interessant å gjennomføre for å se om det funka.

Antar det er rutiner som er det som tar mest tid. Og at folk på død og liv MÅ vente til det er deres tur. Når det endelig er det har dem ikke planlagt hva de skal slå heller. Meget typisk for mellomhandicappere.

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Det er jo "allmen" vite og normal etikette(riktig?) at man skal plukke opp ballen når sjansen for poeng forsvinner. Men om alle gjør det, det er jo noe annet... Det finnes masse spillere, GK som 10, som ikke skal plukke opp den satans ballen. Si ifra til marshall om at flighten er treg, så hinter de til spillerne om at de er trege. Det pleier å fungere! ;)

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Denne diskusjonen dukker opp med jevne mellomrom. Først er det høyhandicappere som får unngjelde. Så blir det mellomhandicappere. Tilslutt så blir det lavhandicapperne - for de "er ikke det spor bedre".

Deretter begynner vi å diskutere ballopptak når man ikke får poeng. Så kommer det noen og sier at herr Stableford er nettopp årsaken til sakte spill - man skal hulle ut og kun spille slag. Da blir alt så meget bedre.

Etter hvert kommer vi inn på rutiner - her er for så vidt alle enige. Men det gjelder alltid alle andre. Aldri oss som skriver her.

Men kanskje det er noe i det..? Under scangolfturneringe på Miklagard tror jeg vi brukte rundt 4 timer og 45 minutter. Selv om noen vil si: DET ER AAAALT FOR MYE!!!, så er faktisk ikke det så ille for å være en turnering med firerflighter.

Konklusjon: Det burde være obligatorisk for alle golfspillere å stikke innom scangolf-diskusjonen hver dag! For er det et sted man lærer etikette og effektivt spill, så er det nettopp her!!!

Lynet

over 19 år siden

Lynet

På min hjemmebane er det kun folk med singelhcp som bruker over 5 timer på en runde....

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Så - der kom den, som bestilt:-)

704

over 19 år siden

704

Vel talt Gunnar Bull. Du har allerede dratt de fleste argumentene så vi kan like godt slutte her. Konklusjonen er at golf går "fort" når man går alene og ikke har noen foran seg, og så går det tregt når man går med eller bak idioter som bruker lang tid. Sånn er det bare.

Jeg skal spille både i morgen og søndag på smekkfulle baner, så jeg er spent på hvor fort det kommer til å gå. Men jeg tar det ikke så tungt uansett (selv om spillet normalt sett taper seg litt når det går sent). Jeg skal ut i frisk luft, teste svingen, chippingen og forhåentligvis ikke bunkerslagene som jeg var ute og trente på i dag.

Det skal bli fantastisk deilig, og jeg skal ikke ergre meg et sekund over at det trolig tar litt lengere tid enn normal.

Golf er tusen ganger mer moro enn det er kjipt uansett hvor tregt det går!!!

Og stableford er noe drit!!! :o) (jeg smiler men mener det seriøst!!)

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Hehe. Ja, alle har sine favoritter. Min favoritt er roughen. Når banen er omgitt av rought som gjør at du ikke finner igjen ballen, så går runden tregt. Jo jævligere rough, jo lenger tid tar runden.

Se på Bogstad - der tar en runde sjelden mer enn fire timer, selv om den er pakket med fulle flighter. (Ja, det heter flight ;-)

Hvorfor, jo fordi banen er åpen, lett å gå og ballen stort sett alltid finnbar uten at man må lete i mer enn 10 sekunder.

Det er garantert IKKE fordi pensjonistene går så himla fort!!!

Hehe

over 19 år siden

Hehe

Det er tydelig hvem du mener er skyld i sakte spill, Joje...

I HVERT FALL ikke de som akkurat har karret seg ned på singel hcp ;-)

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Til Hehe. Skjønner hintet ditt. Men for å være ærlig så tror jeg enhver kategorisering av spillehastighet ut fra handicap er en avsporing.

Det finnes drittreige spillere uansett hcp, så det er ikke der problemet ligger.

Og JEG...

er IKKE av de raskeste, for jeg leser putter fra alle sider før jeg bommer til høyre for koppen :-)

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Æ syns du e kjapp Gunnarn ;)

Noen golfere er treige, noen er arrogante, noen er feite, noen er tynne, jeg er tynn, noen er dumme, noen er lure, noen spiller bra, noen spiller dårlig, noen spiller ujevnt, noen spiller for sakte, få spiller for fort, men jævlig mange klager.

Dere som klager over andre: hva med å si det til dem og ikke til oss? Hjelper fint lite å sitte her på forumet å sutre. Hvis noen er treige, så fortell dem hvordan de kan spille kjappere. Hvis noen er arrogante, ja så si det til dem da - "Øy nå er du litt heslig her. Hva med å roe egoet noen decimeter?". Det er så såre enkelt å klage til veggen.

Pingeling

over 19 år siden

Pingeling

...og det enkleste er ikke alltid det beste:-)

@lle Fugler

over 19 år siden

@lle Fugler

Her inne er det lov å bruke så lang tid en bare vil på en (diskusjons)runde....hehe... På en golfbane ser en utrolig mye "seriøse" ritualer før en er klar til å slå.... min erfaring er at enkelte ritualer tar lang tid...i forhold til baller i roughen.... spiller en sjelden gang i sammen med bare golfere som "slår" uten rituale...og da går jo runden på 3 timer hvis ikke noen er foran.... men er det med en som har ritualer...så går tiden.... sving sala bim...

killgolf

over 19 år siden

killgolf

Spilte nettopp en turnering hvor jeg klarte Å TENKE i stykker hele runden.
Det viste seg at hadde jeg bare spilt slik jeg pleier og gjennomsnittelig, hadde jeg vunnet hele SHITEN. Neste gang jeg spiller skal jeg prøve å følge magefølelsen, mht. til valg av kølle, en testsving og SLÅ.

noen som har erfarting lignende??

704

over 19 år siden

704

Jeg har det alltid sånn. Når jeg bare går og suller med kamerater eller alene uten å lese for mye greener, eller tenke for mye på køllebruk så spiller jeg jevnt bra, mens når runden tar lang tid og jeg dermed har god tid til å tenke så går det ofte til h.... Dagens runde var et godt eksempel, da vi brukte nesten 5 timer :o)

Men det er klart, konkurranser gjør noe med hodet ditt!!!

Vips

over 19 år siden

Vips

tre og en halv til fire timer på en runde er ok. Over fire timer er litt lenge. Da blir det som oftest endel venting før ballen skal slås til skogs.

Men hvor lenge bør en diskutere her på forum? Sakte spill diskusjoner er de som varer lengst her.... Hvis jeg lager en ny tråd og slenger ut en vill påstand om dumme trege grøntkort spillere som aldri finner ballen sin tror jeg at den tråden vil vare minst fire-fem dager før den før ut. Men seriøse diskusjoner om feks når banen bør stenges før vinteren er det ikke mange synspunkter på....

hvorfor??

Tiger McWould if he could

over 19 år siden

fordi det ikke er personlig når vi snakker om stengetidspunkt.

Jeg ler litt av å lese denne tråden igjen, og tenker tilbake på forrige gang vi diskuterte dette emnet.

da ble det påstått at dette var et norsk problem de luxe, og at vi var verst i klassen.

Nå har jeg vært i Skottland i en uke, spilt 10 runder, hvor kun 3 av disse rundene var innenfor det noen her mener er "standard" i Skottland.

spilte 2 runder på ca. 3.50 på old course, og en runde på The Dukes Course på ca. 4 timer.

samtlige av de andre banene var det ikke mulig for oss å spille så hurtig, på grunn av venting og andre ting, som vi typisk opplever i Norge også.

konklusjonen er i hvertfall fra min side at det er bullshit å si at dette er et spesiellt problem i Norge, og at det kun er den lokale klubben som virkelig kan gjøre noe med dette dersom det menes at det er et problem.
Jeg kjører Marshalltjeneste for TYGK innimellom og på turneringer, og opplever både blide, nikkende og sure spillere som får beskjed om å stramme inn tidsskjemaet sitt.

På Old course hadde vi caddier, som sørget for å holde tempoet oppe gjennom hele runden, ved at de fant baller kjapt, og dyttet opp gå-hastigheten til noe fornuftig når det var nødvendig.
Dette kan vi jo drømme om her i Norge, og må ta ansvar selv. tror vi da at det hjelper å snakke om det? tvilsomt. noen må ta ansvar, og sørge for at klubbene i så fall tar ansvar og handler.
Personlig mener jeg også at 4,5 timer er helt greit som maksgrense, og at typisk idealtid er mellom 3,75 timer og 4,25 timer. da får jeg god flyt, og slipper stress og mas. deilig..... :O)

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Det er omtrent like morsomt å diskutere når banene bør stenges som å kaste en cola-kork i gulvet og se hvor lang tid det tar før den slår seg til ro.

over 19 år siden

lol@gunder.....

golf til uken?

runis

over 19 år siden

runis

tidsbruk? det er faktisk ein del baner som er komplett umulig å spele på under 4 timar for ein firarball! Skulle likt å sjå dei som spelar ålesund golfklubb på under 4 timar i kvitauge. Dei må gå på speed!

Kopite

over 19 år siden

Kopite

Hvis fart er et problem så får en jo bare gå ut når det er lite/ingen folk. Jeg og mine kamerater som alle er småbarnsfedre gikk ut mellom kl 0600 og 0700 hver gang vi spilte i sommer. Da brukte vi rundt 3 timer på en runde selv om var fire stk i flighten. Hjemme kl 0930 og klar til å gå på stranda med familien.
Resultat: God golf og alle parter fornøyde :-)

tviler

over 19 år siden

tviler

jeg kaster køllene!Gidder ikke å bli kalt idiot av idioter. Begynn heller med speedgolf, smartinger

kosen

over 19 år siden

kosen

hva er vitsen med å pese seg gjennom banen ?

Narkis

over 19 år siden

Narkis

Ingen vits i å pese, enda mindre vits i å akkumulere 2 timers ventetid i løpte av en runde fordi noen surrer rundt på gressplenen som fulle mongoloider.

ati

over 19 år siden

ati

Ingen sier at du må pese deg gjennom banen, Hvis du vil bruke 5 timer på ei runde, så går det som regel greit, hvis du bare slipper gjennom de som kommer bak.

Greit at ei runde med golf ikke skal være stress, men moro.
Det er mye gøyere å slippe å vente.

Nurket Narkis

over 19 år siden

Nurket Narkis

Veldig greit på baner der man er "tvunget" til å ta pause etter 9 hull. Da kan man sitte å nyte en kald pils mens man venter på at de foran kommer langt nok unna.
Venting over ballene med kølla i hånda hver gang man skal slå er ikke bra....

Henrik

over 19 år siden

Henrik

Man burde kaste de som spiller sakte av banen, da lærer de!
Gjør de ikke dette på Miklagard?

Bernt

over 19 år siden

Bernt

5 timer på uansett golfbane er latterlig! 4 timer 15 maks.

Skulle vært klinkende klart tidskrav for å spille en bane, men klubben kan gjerne frede enkelte tidsrom på dagtid slik at de som trenger lang tid kan spille da, uten å irritere eller lage kø. Slik kan de som ønsker å ta seg god tid spille ved disse tidsrom, helst midt på hverdagene.

Klubbene er så redd for og styre spillet! De tør såvidt kjøre rundt i Marshall-bilen.

På Algarve trtenger de ikke snakke med spillerne engang, de bare stopper opp ved fairway, og da vet man at man må få opp farta.

Er jo ikke verre å se det selv om man sinker.

Bare lurer...

over 19 år siden

Bare lurer...

Dere som er så bombastiske, "5 timer er latterlig, maks tid er 4.15, kast trege spillere av banen, banemannskapene gjør ikke jobben sin etc.", har dere alltid vært så kjappe, fra dere startet å spille golf? Når det ikke er kø på banen?

Hele diskusjonen blir så dum og bare en anledning for folk til å bøtte ut galle. Litt sånn "Jeg er perfekt og verden hadde vært fin hadde det ikke vært for at alle andre er idioter". Forstår dere ikke at folk er forskjellige? Og har forskjellige forutsetninger for å spille golf?

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Føler forsåvidt ikke at det går tregt bare grunnet kvaliteten på spillere.

Det jeg legger merke til er at folk ikke er klare til å slå, bruker lang tid, "skal jeg eller du slå nå mon tro?", prater&styrer og følger ikke med.

Masse tid går tapt der. Synes jeg.

Don Miguel

over 19 år siden

Don Miguel

Effektivitet er en del av kvaliteten på spillerne.
Ferske spillere er for det første dårlige til å slå, dernest ukonsentrerte og forvirrete. Da går det treigt.
Jeg jobber i en stor bedrift der det er et stort golfmiljø, dvs noen få meget gode spillere og MANGE hcp 30+.
Vi har et par bedriftsturneringer i året, og jeg har lagt merke til at det er de samme spillerne som er treige på banen som også har mest forsinkelser på jobben.
Noen er bare IKKE effektive, roter og surrer uten mål og mening. Uansett hva de gjør.
Treige golfspillere er genrelt dårlige sjåfører, har det rotetete hjemme, kan ikke ha ansvar i jobben, og har barn som sliter på skolen.
Bare sjekk neste gang du ser ei skilpadde med golfbag på ryggen.

Lurer ikke lenger!

over 19 år siden

Lurer ikke lenger!

Basert på info fra Don Miguel m.fl. ser det da ut til at løsningen er helt opp i dagen, litt sånn columbi egg; folk som vil spille golf MÅ sjekkes mye nøyere før de får slippe til på banene. Selvsagt hva slags jobb de har (kanskje høre med sjefen deres hvor effektive de er på jobben), hvor sosiale de er, om de er strukturerte etc. Rett og slett en personlighetstest, både EQ og IQ må sjekkes. Og SELVSAGT må det være egne baner for høy-hcp'ere. I og med at klubbene antageligvis vil motarbeide dette p.g.a. tapte inntekter må et slikt system komme fra forbundet. Kan f.eks. deles inn i hcp opp til 10, 11-20, 21-30 etc.

Gjør vi dette i Norge er jeg sikker på at resten av verden følger etter ganske snart, vi er jo et foregangsland på de områdene som teller!

Lurer ikke lenger!

over 19 år siden

Lurer ikke lenger!

Og som en forlengelse av det jeg skrev i forrige innlegg; dette kan jo brukes andre veien også. F.eks. ved ansettelser, da burde jo en golfrunde med kandidaten være mer enn nok til å avgjøre om vedkommende er smart og effektiv nok til å gjøre en god jobb. Ville kanskje tatt litt lang tid med dårlige kandidater, eller hvis det var ineffektive idioter i flightene foran. Men feilansettelser er uansett dyrere!

over 19 år siden

Årsaken til irritasjon er egentlig ganske enkel spør du meg.
bare se på forumet her!!!!!
Alle er uenige om absolutt alt, og derav også på golfbanen.

jeg synes det er helt greit å bruke lengre tid enn andre på banen, men spiller selv gjerne så fort som mulig uten å stresse.

Det å si at det er latterlig å bruke 5 timer uansett bane, det vitner om at man enten har spilt få baner, eller vært ekstremt heldig på sine runder.

Vi må ta utgangspunkt i virkeligheten som er at siden vi alle er forskjellige, så vil det være folk som sinker oss overalt hvor vi spiller.
De som sier her at de ofte går runder under 4 timer spiller enten på hverdager, fredags ettermiddager eller på baner hvor det ikke er andre spillere.

jeg har spilt ca. 30 baner på de 3 årene jeg har holdt på nå, og jeg kan telle på 2 hender hvor mange runder jeg har spilt uten at ballen foran har gjort at runden har tatt over 4 timer.

Sier ikke at dette er umulig å få til over tid, men sånn som kapasiteten er på mannskap på banene i dag, så er det bare å glemme. Det blir sagt at man blir kastet av banen på Miklagard om man bruker for lang tid... dette er kun hvis noen har klaget stort i så fall. har spilt dere flere ganger som gjest i år, og vi brukte nesten 5 timer på to av rundene uten at noen ble kastet av banen av den grunn.

Få heller fokus på eget spill enn å irritere dere over tidsbruk, så betyr ikke den ekstra halvtimen så mye lengre.

E18

over 19 år siden

E18

At dere gidder å stadig diskutere dette.
Det er ikke vanskelig å gå en golfrunde alene på så vidt over 2 timer.
Det er heller ikke vanskelig å gå en golfrunde i en 2er-ball på under 3 timer, eller i 3er-ball på så vidt over 3 timer.
Til og med fullt mulig å gå i en 4er ball på ned mot 3,5 timer uten å stresse så lenge det ikke forekommer for mange "uhell", og man slipper å vente på ballen foran.
Men....
Har spilt golf siden 1994, og har nok erfaring til å kunne påstå uten at noen behøver å motsi meg: Det er ALDRI mulig å gå en runde på en 6000m+ bane i prime time med fulle flighter på under 4 timer UANSETT om det bare er singlehandicappere som spiller.
De som påstår noe annet klassifiserer jeg som enten kverrulanter eller idioter.
Tok et overslag, og regnet ut at jeg har spilt et sted mellom 600 og 700 runder på bortimot 100 baner i 14 forskjellige land, har hatt medlemsskap i 8 klubber i 5 forskjellige land (jobber på kontrakt og har vært utestasjonert i Skottland, Kanada, Italia, Frankrike og Nederland).
Det finnes nok noen som kan spille bedre golf en meg her inne, men jeg tror det er langt mellom dem som har et bredere grunnlag til å uttale seg om hvordan golf spilles rundtomkring.
Synest det er hyggelig å diskutere her inne, men er så dritt lei alle drittungene som "vet" så jævla mye om golf til tross for at de er ferske nybegynnere.
Er så jæveli lei alle som har løsninger på hvordan man skal få ned rundetiden. Det går ikke, det er bare sånn.
På en tom bane går det så det hagler, men på en full bane er det ALLTID noen som skal spille ekstra godt, det er ALLTID noen som må lete etter ballen, det er ALLTID noen som ikke klarer å stable kroppen sin opp på riktig sted til riktig tid, og der er ALLTID noen som går sakte.
Tosker som "Lynet" som påstår det er bare singlehandicappere som bruker over 5 timer forventer sannsynligvis ikke å bli tatt seriøst.
Dere genier som maser så fælt om spilletid kan ta ideene deres med og prøve å få folk til å kjøre så effektivt at det ikke blir køer til og fra Oslo i rushtiden. Det er like lett som å få kjerringer og pensjonister til å løpe på golfbanen.
Diskusjonen om sakte spill er herved STENGT, AVSLUTTET og KONKLUDERT.
Lær dere å leve med spillet som det er, eller sats på 100m sprint

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Hmm, et fornøyelig og sannsynligvis ganske presist innlegg!

Jeg vil nok ikke applaudere språkbruken overalt, men innholdet er bra!

over 19 år siden

Jeg får si som jeg pleier.

dersom du ønsker virkelig å avslutte en diskusjon og virkelig mene det du legger i avslutningsprosedyren, så bør du velge ditt språk med omhu.

Når du kaller andre debattanter idioter, drittunger, kjerringer og ferskinger og snakker om hvor jææveli peiling du selv har, så blir du faktisk ikke tatt seriøst.

Du blir da nettopp den ferske idioten av en drittunge som antakelig er en kunnskapsløs kjerring som bare skriver på fantasi og som kan påstå hva som helst fordi du er anonym.

Du har helt rett i det du sier, men du kan drømme om å avslutte diskusjonen når du ber om tilbakemeldinger som du nå har gjort.

god helg, og god bedring.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

"Jeg har studert teologi i 5 år, vært praktiserende prest 30, i 10 forskjellige land, forrettet flere hundre begravelser, vigslet flere, og antastet ti-talls konfirmantkull. Jeg kan bibelen forlengs og baklengs så hvis noen tosker fremdeles påstar at det ikke finnes noen gud så kan de dra til helvete. Diskusjonen om gud er herved STENGT, AVSLUTTET og KONKLUDERT..."

Bravo

over 19 år siden

Bravo

Dere som på død og liv skal fortsette denne diskusjonen bør kanskje lete litt i "arkivet" og lese de gamle trådene som ble skrevet her på dette forumet før dere begynte å spille golf.
Greit nok at det bare er å la være å lese, men det er horriblet trøttende når gutta som har spilt golf 2-3 år stadig hoster opp de samme "gode" ideene som har blit skrevet om og om og om igjen i mange år.
Har dere behov for kunnskap så les historie.
Ser at heldigvis ble diskusjonen vridd over på språkbruk og evigteite Fjosok klarte ikke å la være og poste et barneskoleinnlegg igjen.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Bravo: Fjosok er evigteit. Derav nicket. Koz og klemz

buchardt

over 19 år siden

buchardt

Tiger MC....: Kan du i en eneste tråd se om du klarer å la være og skrive følgende:".....så blir du faktisk ikke tatt seriøst"?

Til TigerMC...

over 19 år siden

Til TigerMC...

Du er så kranglete og så opptatt av å være den som skal avslutte en diskusjon og få siste orde at jeg tror du må døpes om til TigresseMc.....

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Til Fjosok og TigresseMc...

Bare slik at dere ikke skal bli lei dere: Jeg synes IKKE at dere er teite. Jeg synes at de som synes andre er teite, DE er teite de.

Og til de som fikk en liten aha-opplevelse akkurat nå:
Ja, jeg vet at da blir jeg også teit!

Og for å understreke ordentlig hvor teit jeg er, så skriver jeg likeså godt et dikt om det...

DIKT OM TEIT

Du er teit
Uff så leit
Teit er greit
som en geit

av: Gunnar Bull, copyright resten av 2005

Tom

over 19 år siden

Tom

Fredags kveld uten golf "Gunnar?." Ser ut som du kjeder deg?. lol

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Hei "Tom" :-)

Har faktisk vært på Fornebu i ettermiddag og hatt protime. Har akkurat slått inn en ny spiker i byggverket som skal bli den mest kraftfulle og estetiske golfsvingen nord for Skedsmokorset!

Gleder meg til å vise den frem i morgen, for da skal Miklagard få knele i ærefrykt for sin nye herre og mester.

Jepp!

Roar

over 19 år siden

Roar

Er det så innmari nøye om en golfrunde tar 3,75 time eller 4,25?! Er jo snakk om få minutters forskjell i løpet av en hel dag. Vurderer dere resten av døgnets timer like mye?

Akkurat

over 19 år siden

Akkurat

Tråden heter: Håpløse spillere, kan det være at fokus mangler.

Jeg bare spør etter å ha lest noe av de siste innleggene.

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

"tråden heter..."

Æsj, er'e så nøye da? Tror du virkelig det kommer til å gå raskere neste år hvis vi får gjennomdiskutert temaet (for n'te gang) her på forumet?

Vh Gunnar
(p.t. uten en tråd)

Tom

over 19 år siden

Tom

Miklagard oppe enda?. Ringte Sverige og de er for vått nedover.
Gøy å se at en bane her "oppe" tør å ha opent så sent på året. Lykke til

bobjoy

over 19 år siden

bobjoy

Aurskog ni-hull også åpen! :)

over 19 år siden

Til Buchardt,

vet du, det ber jeg ikke om lov til. jeg gjør som jeg selv vil faktisk.
om jeg mener noe, så sier jeg det, selv om jeg har sagt det til andre tidligere. har du problemer med det? jaja, synd.

Dikt II om teit.

Jeg er feit
Du er teit
Jeg kan slanke meg
Du vil alltid være teit

Takk.... takk.... takk...

Gunnar,

jeg er glad i deg også, spesiellt når du melder meg inn i den teite klubben din, for da er jeg ikke alene lengre. siden noen intolerente(sier ingen navn... ingen nevnt ingen utelatt) ikke tåler at jeg reagerer på teite innlegg, så er det godt å vite at du fortsatt er grunnstenen min.....
hihihi..... skål og god helg....

Buchardt

over 19 år siden

Buchardt

tigresse: Da er du sikkert både feit OG TEIT.

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Til Buchardt: Den fikk du klem på, gitt.

Du er rå!!!

(PS: fleip:-)

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jeg kan konstatere det faktum at Tigresse både er feit og teit.

Han er faktisk mer teit enn feit. For han er egentlig ikke SÅ feit. Men gud så teit.

Gunnar derimot, han er en kul fyr!

over 19 år siden

argh.....
Gunder, din rare nordlending.... du lovte å ikke plage oss på forumet mer.......

Jeg er sikkert både feit og teit, men du kan ikke si noe sånt uten "det-du-vet" etter jeg vant en viss konkuranse på Miklis vet du..... kremt..

pluss at du bare ljuger, for du synes jeg er en pus etter at du fikk Stratos(tm) av meg......

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Dette liker jeg. Ut fra de to siste innleggene, kommer nemlig JEG ut som ganske kul og sikkert litt tøff også. Dette ga meg så mye inspirasjon og livsglede at min poetiske sans ble pirret til det ytterste og resulterte i:

Dikt III om teit (denne gong på nynorsk)

Tigresse er feit
Gunder er teit
Mens eg er heit

Hehe

...

Vent nå litt! Det er noe som skurrer her...

vel..

over 19 år siden

vel..

hårløe spillere

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her