Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Evje Golfbane veldig populær?

Skrens Petrus

over 20 år siden

Skrens Petrus

Forsøkte å bestille starttid på Evje til lørdag for 2 stk. Fikk beskjed om at første mulige starttid var 1610!!! Er denne banen virkelig så populær så sent på sesongen? Må si jeg var mildt sagt veldig overrasket. Hadde ikke trodd det var noe problem å få en starttid nå på høsten.

Bolla

over 20 år siden

Bolla

Nå er det faktisk slik at det er flere som spiller på høsten enn ellers i sesongen. Derfor vil du nok slite med å få starttider i helgene. I tillegg har en del baner reserverte medlemstider og da finner man ut hvorfor en postboksklubb er en dårlig løsning...

Skrens Petrus

over 20 år siden

Skrens Petrus

Nå er ikke jeg noe "postkasse-medlem" men har AOGK som hjemmeklubb og spiller oftest der. Hadde bare lyst til å prøve Evje siden jeg ikke har spilt banen før og har hørt mye skryt om den! Men det kan også virke som det er mere trøkk i nærheten av oslo-gryta enn ellers i landet. Det er ihvertfall ikke noe problem å få starttid på Arendal i helgene nå i september, det var det heller ikke i Kvinesdal der jeg prøvde banen for første gang forrige helg.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

For et vakkert nickname Skrensert! Hvor langt skrenser du drivern din da :)

Men. Begynte også lure på hvorfor Evje var så komplett fullbooka. Folk er vel gale for at vinteren kommer. Men. Nå er jo ikke de andre banene rundt her i gryta SÅ fullbooka som Evje. Merksnodig. Kanskje de har noe spesielt i vannet der nede i Moss som vi ikke vet.

KRH

over 20 år siden

KRH

Det ser ut for meg som om det er turnering der i helga.

Mats Ø.

over 20 år siden

Mats Ø.

Evje er jo(etter hva jeg hørt) en utrolig populær golfbane med vakre utfordrende hull! :)

Snedd

over 20 år siden

Snedd

Er det noe enklere å bestille dagen før helg på andre gode baner da? Trodde det var vanskelig overalt når det nærmer seg slutten av sesongen og de fleste bare kan spille i helgen for å unngå mørket.

Mats Ø: Du har hørt riktig!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her