Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvor er gamle debatanter?

Øyy!

over 20 år siden

Øyy!

Jeg har vært litt til og fra her på forumet i fem år.
Det som slår meg er at det ikke finnes mange nick som har vært med over lengre tid.
Er det noen flere som har vært med lenge(hvor lenge)
og som har byttet fast nick både en og flere ganger?

Just curious. Og, nei, du trenger ikke si hvilke nick det var!!!!

Jeg savner spesiellt:

Dr./Mr. Leadtape
Frida Frustrert
Curtis Weird
Swinger
Pæra
Knurre Knurrik
Are Akkevitt
Jalla
Ola Pølsebubråten
KølleKalle
tintin
Lavida
Joje
Jokke
Bullshit

jonNY jonNY

over 20 år siden

jonNY jonNY

nå er nå både Jalla, KølleKalle og Lavida ofte innom da....

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Du manglet jo en veldig markant person på lista, nemlig vår kjære OER. Tror det er muligheter for at han gjenoppstår nå når valgkampen er over, og han slipper å flytte til Oslo.

Øyy!

over 20 år siden

Øyy!

Hvor lenge har JonNy vært med da?

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Joje, det er meg. Joje var navnet på et av kosedyrene til sønnen min. Tok det ved en tilfeldighet, og så ble det værende.

Gunnar Bull brukte jeg en gang jeg skulle være litt slem. Syntes det låt litt kulere enn Joje, derfor har jeg stort sett holdt meg til det i ettertid.

Gunnar Bull er for øvrig inspirert av en dikter ved navn Gunnar Bull Gundersen, som ga ut en plate sammen med Ole Paus for et par århundrer siden. "Ole Bull Show". Tror han lever fortsatt...

Ellers hender det at jeg savner Tintin :-)

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Børje, han skrev "savnet" ....

elbow

over 20 år siden

elbow

"Børje, han skrev "savnet" ...."

Da burde kanskje ikke tintin være på den listen heller...

Bare lurer

over 20 år siden

Bare lurer

Hvem har DU vært alle disse årene da, Øyy! ?

Du har tydeligvis skiftet nick noen ganger du også?

Øyy!

over 20 år siden

Øyy!

Joda, har nok hatt flere Nick... :)

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Fanken, så ikke så nøye etter jeg. Foresten så savner jeg ham litt da, og så er det jo så trist at han sitter der i de dype skogene uten oss andre. Har hatt våre feider vi, men har også tatt en kopp kaffe på banen like etter, uten å fortsette. Så, Olaf, kom igjen om det er noe du har på hjertet. Det tror jeg foresten du altid har.

Øyy!

over 20 år siden

Øyy!

Det jeg lurte på var om det var noen som er med i dag som hadde et av disse nickene!
Da har jeg fått med meg at Jalla, KølleKalle og Lavida lever i beste velgående.

Anyone?

704

over 20 år siden

704

Du bør også få med deg at Gunnar Bull er/var Joje

For øvrig har jeg da sett både Jokke, Swinger og Curtis Weird her inne for ikke så lenge siden. Eller begynner det kanskje bli en stund siden? Tida flyr når man har det så moro som jeg har det...

Knurrik

over 20 år siden

Knurrik

Jeg lever også i beste velgående, men har ikke hatt så mye å knurre for i det siste......

golferboy

over 20 år siden

golferboy

jeg er faktisk alle de forskjellige.. så du snakker egentlig bare med meg øyy... det er bare oss to på forumet her.. muahahahah muuuahhahah

Curtis Weird

over 20 år siden

Curtis Weird

Jeg starter alltid dagen med å lese Scangolf, men det begynner å bli lenge siden jeg postet innlegg. Det var en periode i sommer hvor det var litt mye svada her, men det ser ut som forumet nå er inne i en "saklig" periode... Jeg brukte tidligere Ernie Pels, men byttet da noen tok Ernie P....

Olaf E. Roalkvam

over 20 år siden

Olaf E. Roalkvam

Hei Børje
Jeg er ikke død, og vansmekter ikke i de dype skoger. Jeg er travelt opptatt med å administrere mine 12 siter på nett. Den siste har denne URL'en: http://www.worldwidegolfnews.com
Litt reklame er jo tillatt ser jeg!
Og det er herlig å være pensjonist.
Olaf

Golf

over 20 år siden

Golf

Gratulerer med valgresultatet da OER.......hehe

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Hei igjen Olaf
Det var da godt å se at det fortsatt er respirasjon igjen i deg, du skrek deg vel ikke hes på valgvaken heller. Du får ta deg en tur innom butikken en dag, tar du med kaker så har jeg kaffe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her