Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

skuffelsen er så

seb

over 20 år siden

seb

stor . ordnet meg fri fra jo . fått meg ny driver som funker til de grader . skulle ut å spille golf i dag og virkelig kose meg .... men hva skjer .....rester av en eller annen orkan kommer inn over norge ..
selvsagt vestlandet ... og jeg sitter og har fint lite å gjøre på min fri dag. mesten så jeg vudere å gå ut i dette drittvåret ....

(men men skal vel kanskje ikke klage for mye siden jeg ser at bergens område er rammet mye kraftiger å der har vært en noen tragiske ulykker.)

men jeg hadde gledet men så ekstremt til å gå en runde med min ny driver :(

Øyy!

over 20 år siden

Øyy!

Regn med at det blir spill igjen snart ;)

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Så du gikk ikke ut, selv om det blåste?? Finnes jo nesten ikke noe morsommere enn å spille i vind!!!

jaja, hver sin smak! Hadde JEG hatt fri idag, så hadde jeg nok vært på banen ja! :D

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Ser nå at jeg overså at du bor på vestlandet ja... Det regnet kanskje også litt der da?! Var banen stengt?

Tom

over 20 år siden

Tom

Drittvær??
Dro til Nøtterøy i dag og gikk ut ca 12:00. Vinden forsvant og sola var med hele runden. Været og banen var KANON.
Er så glad fjellene stopper det meste drittvære fra å komme hit. lol

haha

over 20 år siden

haha

litt vind stopper deg??? hækker!

seb

over 20 år siden

seb

ble en fine 9 hull med nye vannhinder så det holdt.. herlig å drive i kraftig medvind. bare smelle det opp og la den fly en herlig følelse ....

haha: nei.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her