Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sesongstart 2006 - turnering

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Foreslår tidlig ScanGolf-turnering til våren i Strømstad eller omegn.

Leie hytter, spille turnering over to dager, sosialt samvær osv...

Kun et tilskudd til Discutational Memorial (hvem er det vi minnes egentlig ;)) ........

Facit

over 20 år siden

Facit

Det må være Olaf Roaldkvam...

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Hva med noe som kan virke noe mer samlende? Larvik, Kragerø eller aller helst Stavanger. Strømstad i april er laaangt ....

pelle

over 20 år siden

pelle

Hvis man tenker hvor som genererer færrest kilometer bilkjøring er vel Oslo mest "samlende"..

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Stavanger er ca. dobbelt så langt som Strømstad dersom utgangspunktet er Oslo.

Larvik heller jeg mer mot da.

Bernt,
Vi skal minnes vår forrige turnering..... :)

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Den er jeg med på, Bernt, men hva med en lavbudsjett tur lenger sør litt tidligere.
Ryanair flyr latterlig billig til bl.a. Milano, og der vet jeg om et par billige golfbaner og et billig greit hotel.
Jeg har nettopp bestilt tur dit i dag. Kostet 1kr hver vei + skatt, tilsammen 380kr tur/retur Milano.. Mindre enn en halv greenfee på Miklagard.
Who's interested early March ????

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Jeg er med uansett hvor!

Har en tittel å forsvare.... ;o))))))

over 20 år siden

Tittel?

hvilken tittel da Benny Boy?

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Den leeeeeeeeeeeengste...............

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Lavida, de 7 fjell stenger deg litt inne der ;)

Skjønner det føles urettferdig, men demokratiet virker slik at vi som er flest her på østlandet, får viljen igjennom :)

Det hørtes jo rått ut Jalla, men vi vil aldri bli mange på en slik tur. Derimot vil vi bli mange om vi holder oss på østlandet/Sverige, rett over grensen. Du vet jo alt om baner der borte og har sikkert kontakter som kan få en god deal på en overnatting og greenfee?

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Hvorfor skal vi være mange ??
En full bil holder.

@lle fugler

over 20 år siden

@lle fugler

Jeg stiller...hvis jeg får spille golf og ikke måtte kjøre golf ;)......

Niels

over 20 år siden

Niels

King Ben, longest jern? Det er der menn skilles fra helgeheklere veit du ;)

Bjarne

over 20 år siden

Bjarne

Ja enig. En draiv kan alle flakse midt i fairway. Fnis.

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Jeg trodde det var Gunder som var "the Iron King" her. Men det var kanskje ikke han likevel. Han er vel ute i regnværet og spiller golf nå.

Var det ikke Krutt som vant det lengste jernet, forresten?

Forøvrig så synes jeg King Bens longest drive var imponerende i svak motvind.

Det jeg var mest overrasket over var likevel at han traff fairwayen :-)

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Selvsagt er det jeg som har krutt i jernet. Vant lett, selv med en slapp 9'er. Neste år vinner jeg med lob wedge, takket være Rosenrot -Extra Stark-

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Gunnar: ja vi tabba oss ut begge to. Jeg trodde du var jernkonge du også? Det så da vitterlig slik ut på rangen der du stod å skrøt/overbeviste deg selv. Trist at vi tapte for et 9 jern da.. Sukk. Slo til og med 2'ern min. Men neida.

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Eh, vi snakker om lengste jernslag, Krutt. Ikke lengste divot :-)

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Høh, neste år vinner jeg. Har en gjennomsnittlig carry på rundt 240 meter med 3-jernet... ;-)

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Det er ganske langt det Gunnar. Bra snitt :) Jeg hørte noen som hadde et sinnsykt snitt på drivern sin. Men det falt visst i grus.

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Takk, jeg er veldig fornøyd med det snittet, ja. Når det gjelder de løse ryktene om han med det sinnsyke driving-snittet, så synes jeg å huske... Het ikke han King Skev eller noe sånt?

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Refererer du til meg Gunnar Bull?

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Hihi :-)

Lavida

over 20 år siden

Lavida

OJOJOJ:
.....gjennomsnittlig carry på rundt 240 meter med 3-jernet... ;-)

Snakker vi 240 Scangolf-meter, eller har du rett og slett havnet på feil hylle?

240 med 3-jern er så vanvittig langt at jeg glatt slutter i jobben og blir din manager på Long Drive Touren i USA. Hvis ikke det ligger noe intern spøk mellom linjene her, kommer vi til å bli steinrike!

BTW: Hvor langt slår du når du treffer riktig bra? 260 meter? 270?

Her litt 3-jern-lengder fra USA-touren (hihi.... YARDS!)

Adam Scott 220
Phil Mickelson 230
Vijay Singh 225
Davis Love 215
Ernie Els 222
Tiger Woods 230

Gunder

over 20 år siden

Gunder

hehe. Gunnar er full av Bull som vanlig han ;) Mye mye bull.

MEN! nå skal det jo sies at gutta på pga-touren sikkert klarer å slå 3'er jernet sitt endel lengre enn dette.. om dem vil. Spilte med en junior i sommer som smelte 3'er jernet 220 rimelig hele tiden. Scary.

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Lavida, må nok dessverre skuffe deg. Vi blir neppe rik på å satse på Long Driving Touren i USA.

Nei, det er ikke sant: Vi blir ALDRI rik på å satse på mine jernlengder.

King Ben: Tulla bare litt med deg. Helt uten substans. Sorry hvis det ikke kom fram at jeg fleipet.

Gjemmer meg anonymt jeg nå

over 20 år siden

Gjemmer meg anonymt jeg nå

Men du Gunnar.. Nå driver jo du endel kortere enn du har sagt tidligere. Hvorfor egentlig? Jeg kan skylde på dårlig bag, men har du noe å si? Du klarte heller ikke vinne noen av konkurransene vi lagde til turneringen. Du er jo på langt nær så flink som du har fortalt tidligere. Røpa jeg meg når jeg sa _vi_ lagde turnering? Jeg mente jo selvsagt alle oss alle!

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Anonym hets er det verste jeg vet. Tør du møte meg face to face, nei det gjør du ikke. Da hadde nok pipen fått en annen lyd ja!!!!

Dessuten synes jeg bag'en din er fin, jeg :-)

Ok komplett anonymitet nå

over 20 år siden

Ok komplett anonymitet nå

Bagen min er finere enn din jaffal. Nei. Det er faktisk usant. Min er litt skitnere enn din. Også er den litt mer slitt. Neste gang jeg skal kjøpe bag skal jeg være den første til å stille meg ved siden av din bag.

Og nei, tør ikke møte deg face to face. Du er hakket ustabil.

over 20 år siden

dere er noen tøysekopper alle sammen.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Du er så seriøs, Tiger McDaddywillmakeyoujumpjump.

Bare selvransakelse, sosial atferd og vakre hull lizzm.

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Tøysekopper vi? Riktig i mitt tilfelle, værre når det gjelder han der andre. Klin gær'n er vel mer treffende der, tenker jeg. Moahahaha!!!

Krmt.

Om en time snaphooker jeg meg ut i skogen på hull 1, da er livet herlig igjen. Har forresten kjøpt en greenfeebillett til min "barndoms" yndlingsbane Tyrifjorden. Får bare håpe de ikke stenger før jeg kommer meg avgårde. Er ikke den ganske fin for tiden, Tiger?

Niels

over 20 år siden

Niels

Ikke spør Tiger. Han er innhabil. Han blir å si at greenene har 13 på stimpen, 30 grader i skyggen fra hull 1-18, bra designa hull og vennlige medlemmer. Fyddah.

over 20 år siden

Niels da..... ikke røp alt på forhånd...

Banen er fin den Gunnar, men 13 på stimpen er det ikke, det kan jeg love.... :D

kanskje 8-9 eller noe.

gleder meg til fredag, for da skal jeg spille selv også..... nammis...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her