Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Når det løsner, så løsner det!

Mats Ø.

over 20 år siden

Mats Ø.

For fem år siden så tok jeg GK. Etter det så ble det ikke så mye golfspilling på meg, fant ikke helt interessen på starten. Men etter den nye golfbanen ble åpnet(Les Aas Gaard Golfpark, Hakadal GK), så fikk jeg dilla. Etter over en måned med masse trening, hardt kjør og rundt 50 runder så klarte jeg endelig å få buffersone-rundene mine og en godrunde på 40 poeng. Dette skjedde da i forrige uke. Etter det så løsnet spillet totalt. Full følelse i køllene, og har siden det skrevet meg ned til 33 etter en kjempefin runde på 37 poeng i dag. Noen ganger så er livet så utrolig flott!

Løsner det, så løsner det!

Mats Ø.

over 20 år siden

Mats Ø.

Jeg følte at jeg måtte bare få sagt det. Jeg regner med at jeg deler følelsen med mang et medlem her inne! :)

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Gratulerer med offisielt handicap. Det er alltid deilig å føle at man har fremgang.

Og ja, noen ganger er livet helt utrolig flott:-)

haha

over 20 år siden

haha

33 i hcp er jo sugent.... lattis!

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Regner med at du som er så flink til å suge gikk direkte ned i singel? Det er heldigvis de fleste som tar den vanlige og slitsomme veien nedover i hcp. Grattis Mats.

Simen Fulland

over 20 år siden

Simen Fulland

Gratulerer Mats dette har du fortjent:-) Fortsetter du på denne måten blir du skummel i neste års klubbmesterskap. Simen Fulland

seb

over 20 år siden

seb

haha ikke vær sur fordi du ikke greide grønt kort prøve . ved lit trening så slipper du nok ut på banen du også .

håper fremgangen forsetter for deg mats. ø

gringo

over 20 år siden

gringo

Og snakk om å få dilla da, 50 runder på en måned ? Det skal det jaggu en viss interresse til for å gjennomføre ja.....:-)

Men helt enig, når det plutselig løsner er det en herlig følelse. Man skjønner liksom helt plutselig hvordan man skal gjennomføre svingen, og det blir "umulig" å bomme. For meg, i forbigående perioder iallefall...hehe.

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

Grattis, lykke til videre.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her