Webmaster
Konstruktiv kritikk er vel og bra, men diskusjonen dreiet mer mot småspydige kommentarer. Jeg føler det som urettferdig at en person må gjennomgå i full offentlighet på denne måten. Jeg tror nok ikke Asbjørn har noe imot at folk sier hva de mener om hans kvalitet som kommentator på TV, men det må foregå på en skikkelig måte.
Når det gjelder diskusjonene som er blokkert, vurderes disse åpnet igjen, men etter å ha godt igjennom et "filter". Jeg kommer til å fjerne noen av innleggene. Dette vil nok bli sett på som en form for sensur, men vi må følge den ene enkle regelen som er satt på dette forumet, nemlig det som står nederst på denne siden.
Hvis noen har sterke meninger om Asbjørn kvaliteter på forskjellige områder, oppfordrer jeg til å ta direkte kontakt med han personlig og ikke bruke dette forumet til å pumpe ut anonyme spydigheter. De vil uten tvil hverken bli tatt seriøst eller til etterretning allikevel.
Det som skjer er at de som har med ScanGolf å gjøre (2-3 stykker), og spesielt undertegnede, kommer på kanten med Asbjørn. ScanGolf og Golfsiden.com ser ikke på hverandre som konkurrenter, mer som kollegaer, og vi har et vennskapelig forhold.