Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nøtterøy GK

Gunder

over 20 år siden

Gunder

For en vanvittig brutalt nydelig bane. Gratulerer så mye med flott bane! Spennende design og nydelige greener, og i tillegg bra variasjon på hullene.

Anbefaler alle til å ta en tur dit - meget verd turen. Vel det spørs jo fra hvor dere reiser da, men ja. Stratos(tm)'en glemte jeg i bilen dessverre.

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Hørte du gikk to over!!!!
Det gjorde ikke opplevelsen noe dårligere tenker jeg... Grattis....

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Kanskje litt overhveldet over fire fugler i dag også ja :p men fy feite for en bane. Imponerende til å være så ny.

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Hmmm

Må testes......

Zibben

over 20 år siden

Zibben

Takk for sist Gunder :-)
2 over på Nøtterøy?? Det var da svært så god høstform du hadde prikket inn. Hvilken farge spilte du fra?
Føyer meg inn i rekken over skrytet av denne perlen av en bane.
Jeg regner Miklagard, Nøtterøy og Meland som de beste banene i Norge.

King Ben: Fra svart tee på Nøtterøy får du bruk for de laaaaange drivene dine :-)

z

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Var bare gul ja ;) Starta litt tamt men det kom seg senere.

Men fytti for en bane. Er nødt å dra tilbake dit en gang på høsten ja.

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Zibben: Kun hvis det er stoooooooooooore, ååååååååååååpne hull ;o)))

NGK-medlem

over 20 år siden

NGK-medlem

Hyggelig å høre skryt om hjemmebanen min som også jeg "elsker".

Jeg vet godt at jeg ikke er objektiv (oppfattes nok ihvertfall ikke som det) når jeg snakker om Nøtterøy, derfor oppfordrer jeg alle som ikke har prøvd banen til å dra dit i løpet av høsten. Dere har fortsatt god tid; banen har de siste årene stengt i slutten av oktober/begynnelsen av november.

Bilder fra greenene på alle hull er nå lagt til i baneguiden på nettet - disse gir et godt inntrykk av banen:
http://www.golfatlas.no/extgolfatlas_i.asp?k=nott

kanon

over 20 år siden

kanon

Og så blir det et klubbhus der nede snart også ser jeg. Må innstemme med at det er en fin bane. Skal en tur til uka. Gleder meg. Hørte av et medlem sist jeg var der at det har vert litt krangling i klubben men høper det blir bra.

Tore P.

over 20 år siden

Tore P.

Spilte en runde der tidlig i August og er enig i skrytet over. Hadde bare litt problemer paa noen "blinde" hull paa back 9. Utslaget paa #11 f.eks.
Har sikkert ikke spilt like mange baner i Norge som dere, men Notteroy, Oustoen og Kongsberg har vaert best. Banene i Norge er vel generelt bedre naa enn for 5 aar siden?
Bortsett fra Elverum. Ikke bra i aar.

Per Kristian

over 20 år siden

Per Kristian

Jeg finner ikke scorekort på sidene til Nøtterøy... Er det noe jeg overser eller har de ikke lagt ut scorekortet?

NGK-medlem

over 20 år siden

NGK-medlem

Baneguiden driftes av Golfatlas.

Gå til www.notteroygolf.no der finner du øvrig informasjon.

Per Kristian

over 20 år siden

Per Kristian

Baneguide (veldig fin) er greit nok, men jeg vil bare ha et vanlig scorekort å kikke på... De fleste klubber har det liggende på web, men jeg er ikke i stand til å finne det på hos www.notteroygolf.no. Et scorekort gir lettere oversikt over lengder og hull enn å klikke seg gjennom hele baneguiden. Ser uansett fram mot å spille denne banen en gang i høst (forhåpentligvis...)!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her