Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sesongen er på hell

Vips

over 20 år siden

Vips

Høststormene er kommet og da går tiden fort mot stenging av banen. Snufs. Nå som jeg virkelig begynte å finne formen.

Hva skal en da finne på? Vurderer å bore hull i parketten og putte på stuegulvet. Må være fin trening det. Ellers noen som vet hvordan en kan holde formen vedlike når en ikke har tilgang til simulator eller innendørshall??

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Så vidt jeg husker så stengte banen i Larvik i Desember i fjor.... masse igjen av sesongen... ikke depp ennå :-)

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Slutt? Skal spille lørdag og søndag neste helg også. Avslutningsturnering på hjemmebanen 7 oktober. Turnering 14 - 16 oktober. (sverige) Vi kan ha en tråd utover vinteren med rapporter om de siste runder på norske baner og eventuelt runder på baner i utlandet.

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Finnes det ingen simulatorer lenger i Molde?

Mats Ø.

over 20 år siden

Mats Ø.

Med det flotte været som ruger over østlandet nå så tror jeg nok sesongen holder seg mye lenger. Kom på Aas Gaard. Der er forholdene kjempeflotte!

Vips

over 20 år siden

Vips

Simulatoren i Molde har ikke vært operativ etter det jeg vet. Har hatt en innendørs treningsgreen med 9 hull. Brukte den litt, men kunne sikkert trent mer putting.

Siste turnering i Molde er høstjakta første helga i oktober. Morsom turnering. Bare så synd at når jeg spiller den så er det siste gang på sommergreener. De stenger greenene etterpå. Kjipe greier

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Enig i det. Sist vinter dro jeg enten på simulator eller til en innendørsrange en gang per uke. Da påsken kom, dro vi til Gran Canaria, og da viste det seg at jeg hadde fått en roligere og bedre sving enn jeg hadde på senhøsten.

Men jeg synes å huske at det finnes litt rimelige (men likevel brukbare) simulatorer til under 50 lapper. Det hadde ikke vært mulig at noen av dere rikinger der oppe slo seg sammen og satte opp en sånn i det nye klubbhuset da?

(Hvis det er høyt nok under taket...?)

Vips

over 20 år siden

Vips

Nå er det vel sånn at vi er ikke så rike her oppe på vestlandet. Det er på sunnmøre at rikingene holder til.

Klubbhuset har pr i dag ikke plass til simulator sånn som det er bygd. Det er et stort minus. Vi vil kanskje etterhvert få muligheter til det i underetasjen. Spørs hva som er planene der.

Får se om det blir en golf ferie et sted til vinteren der jeg kan få trent litt.

Hvert år er det like stor debatt om at klubben stenger greenene for tidlig. argumentene er for at de skal få hvile før frosten kommer. Hvis de presser greenene helt opp imot frosten, vil vi få en senere åpning om våren. Jeg har ikke så stor kunnskap om dette. Noen som har litt peil på dette?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her