Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

så var dagen kommet!!!

veggiss

over 20 år siden

veggiss

sjekk det været! fy faen dette skal bli så bra. våknet i dag tidlig kl 8 av mareritt om at jeg hadde missa starttiden min, kommer til å være tidlig ute for å si det sånn. kom også på at jeg ikke har brukt handicapkortet på flere mndr, og det var bare flaks at jeg fant det. nå er det bare å merke litt flere baller, pakke bilen, og gi gass.

sees om noen timer!!!

lykke til alle sammen

Misunnelig

over 20 år siden

Misunnelig

Æsj, golf en høstkveld med lav sol så en ikke kan se hvor ballene lander, kveldsdugg gjør greenene treigere og treigere, kuldesjokk i 7-tida med fortsatt minst en time igjen å spille, og så vidt ferdig før det blir mørkt og klubbhus og restaurant stenger og alle andre sitter nydusja hjemme i sofaen og koser seg med familien og pizza og god underholdning på TV.
FAEN AT JEG ROTA MEG BORTI KJERRING OG FIKK UNGER OG IKKE KAN PRIORITERE GOLF HELE TIDEN.
Lurer på om jeg skal legge kjerringa ut på bruktmarkedet i stedet for jernesettet fra 2002... Jernene er jo mye nyere enn dama.

Trysil Knut

over 20 år siden

Trysil Knut

Ja, de faller vel omtrent like fort i verdi også :-)

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Brrr.... det er jo bikkjekaldt ute!

sverrerobert

over 20 år siden

sverrerobert

Kaldt ja. Treningsrunden min i går kveld gjorde at jeg på dro meg en kraftig forkjølelse, og måtte trekke meg. Surt...

soli

over 20 år siden

soli

Kallt? Når ble 22 grader kallt???

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her