Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scangolf?

Scangolf

over 20 år siden

Scangolf

Er Scangolf er side for de som ikke kan utrykke sine meninger i en vanlig samtale, som må skrive over nettet for å provosere. Jeg personlig tror 50% av menneskene som skriver her gjør det bare for å provosere iritere andre medgolfere.

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Her er det igjen en liten dustemikkel som ikke skjønner hvordan det fungerer her inne, sikkert bare kommet inn her ved ett feilklikk med musa si.
Vi har det da bra her inne, selv om det går litt varmt for seg innimellom. Blir det for ille, tar vi oss bare en liten pause. Er vel bare den kjære Demokraten på Flisa som ikke finner seg til rette her.
At vi ikke greier oss i en vanlig samtale, det tviler jeg på. Vi får vel se til helga foresten, litt prat må det vel bli mens vi venter på de treige idiotene i ballen forran oss.

pelle

over 20 år siden

pelle

Miklagard lørdag kl 13. Mulighet for å se endel av disse kranglefantene..
See You!

I Love Scangolf

over 20 år siden

I Love Scangolf

Yes

Truls

over 20 år siden

Truls

Bare det å starte denne diskusjonen er jo provokasjon i seg selv, så du er vel ikke noe bedre en andre her.

At diskusjoner hetes opp innimellom er ikke så uvanlig. Det er faktisk helt normalt. En diskusjon startes som regel når to eller flere har forskjellige meninger. Følg med på valgdebattene på TV frem til valget og se om du kan oppdage noen likheter!

Dette er et interessant og underholdene forum og jeg koser meg med å lese det folk skriver her.

Henrik Ibsen

over 20 år siden

Henrik Ibsen

Jeg må si meg delvis enig med Scangolf; Om ikke 50%, så er det mange her som skriver innlegg bare for å irritere. Det er bare å se på nick som "Idiot", "Tosk", "Dust" osv, som bare slenger dritt og skjellsord.
Hvorvidt skribentene her kan uttrykke seg i vanlig tale skal være usagt, men det jeg selv har erfart er at i endel golfmiljøer finnes det klikker av det slaget Bernt har nevnt tidligere i en annen diskusjon, og uttrykker man uenighet med feil person så kan det slå tilbake på flere måter.
Derfor er slike diskusjonsforum fine å lufte meninger i, for de leses av flere enn vi tror.

Snill tosk

over 20 år siden

Snill tosk

Hva med denne teorien, da:

Det finnes mange rare dyr i vår herres hage. Dette kan overføres til mindre miljøer, arbeidsplasser, golfklubber og Scangolf.

Kjedelig, men trolig sant. (Sannheten er jo ofte kjedelig, da...)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her