Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem vinner A-tour på Meland?

lurer?

over 20 år siden

lurer?

Ja... Hvem tror DU vinner?

mitt forslag er

over 20 år siden

mitt forslag er

Espen Kofstad eller Kristoffer Ree....

Tror nok

over 20 år siden

Tror nok

Børsheim blir sterk. Er jo nesten hjemmebane.
Tror Ree er litt for skeiv for denne banen. Er stor forskjell fra Nes, men gutten er jo i form, så blant de 5 er han jo.

mr tee

over 20 år siden

mr tee

Ree vinner!!
Bare han husker hva vi snakket om sist.
Ree er best!!
Fade er kult!!

MIN favoritt!

over 20 år siden

MIN favoritt!

Jeg har alle B-tour spillerene som favoritter!! De er klart flere hakk forran de fleste på A-tour. A-tour er bare for spillere som tror de kan spille... GO b-tour, den touren der man må fighte for å komme i toppen.... Tipper et par spillere derfra kommer i toppen, sette noen av disse A-tour gutta på plass her!!

Dust

over 20 år siden

Dust

Da prater u bare piss. Det er så dumt å si det du sier. Orker ikke argumentere mot en gang.

MIN favoritt!

over 20 år siden

MIN favoritt!

Du orker ikke diskutere nei... Er du en av disse som bare flyter rundt akkurat over cuten på A-tour kanskje??? Du er ikke no bedre selvom du har spilt et par A-tourer!! Blir provosert når jeg ser sånt som dette... Ikke kom her og si at jeg prater piss... Akke vet at b-tour spillerene slår mye rettere, altså de spiller bedre på denne type bane... En del uslepne diamanter kommer til å glimte til.. trust me!!

dust

over 20 år siden

dust

haha. Uslepne diamanter. Det er ikke annet en juggel og fanteri.

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Så det du sier er at B-Tour spillere er bedre enn A-Tour spillere? Åssen er det mulig da? Det er greit at det er lettere å holde plassen enn å rykke opp, men B-Tour spillere har ikke den erfaringa og kompetansen for å kunne hevde seg i toppen på A-Tour. De skal være fornøyde om de klarer cuten!

Det er det samme som å si at Challenge Tour spillere er bedre enn PGA-Tour og European Tour spillere det!! Like idiotisk som påstanden din!

Nice ManoWar

over 20 år siden

Nice ManoWar

Han som skriver b-tour spillere er bedre enn a-tour spillere da er det noe helt gale oppe i hodet hannes, ikke kom her og si det MIN favoritt, du e su full i drit at du aner ikke det. Tror du mA jekke deg ned et par hakk, tydligvis viser du at du ikke har en drit peiling om golf, sA min ambefaling begyn med en annen idrett, for guds skyld vil ikke se deg pA golf banen.
Jeg har alldri hOrt sA bull shit i mitt liv som det du argumenterer. Et spOrsmAl til deg, hvorfor i helsiken er ikke b-tour spillere pA a-touren siden du sier at de er sA drita god??? Tror du mA tenke deg om fOr du Apner kjeften her inne, gA hjem og legg deg.

Nice Manowar

over 20 år siden

Nice Manowar

PS: ManoWar jeg e helt enig med deg og litt til:)

MIN favoritt

over 20 år siden

MIN favoritt

Dere har ikke skj0nt noen ting...! B-tour spilerene er at et helt annet kaliber... Jeg Apner munnen nAr jeg gidder jeg, for det er jeg som es berst, jeg vet alt... B-tour som gjelder, dere mA dra og se pA en, sA skj0nner der hva jeg mener!!! A-tour er for tapere!!:D De vant jo B-tour pA Dr0bak me en 65 runde, har ikke sett mange av disse pA a- tour i Ar for A si d sAnn....... lukk munnen til d kommer likanes reslutater pA det sAkalte h0yeste nivAet av juniorgolf i Norge...

lol

over 20 år siden

lol

er du mongo MIN favoritt???? du er jo helt latterlig...

b-tour er for spillere som suger på a-tour eller ikke har klart og kvalifisere seg til a-tour. altså for spillere som ikke helt gode nok..

selvfølgelig er det nok spillere på b-tour som fortjener plass på a-tour istedet for noen som alerede er der.. men nå er det jo faktisk sånn at de har klart å kvalifisere seg og ikke de på b-tour..

såpass bør du klare å skjønne..

MIN favoritt

over 20 år siden

MIN favoritt

VEt d:D MAtte bare provosere litt:D VIKTIG!! Folk hisser seg sAnn op over ting;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her