Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

valpevakt på Scangolfturnering

Bernt, ja DEN Bernt :)

over 20 år siden

Bernt, ja DEN Bernt :)

Kommer på turneringen på lørdag og gleder meg.
Men siden jeg har vært på helgetur, blir det håpløst å dra tilbake til Konsberg for så å dra tilbake til Mikla, når jeg er på besøk denne helgen ikke langt fra Mikla. De jeg er på besøk hos er opptatt, og kan ikke passe Buster, en liten tass på 4mnd.

Lurer på om de som skal spille har med seg noen som vil drasse litt på den lille snille sjarmøren, ikke meg, men Buster selvsagt;) ???

Noen forslag?

Blir han sliten, er han så liten at jeg kan putte han i baggen...

Men vil ikke at de i flighten min skal ergre seg grønn over at jeg har han med på banen, og de sikkert satser livet for å komme med hevet hode ut av denne turneringen tihi..

What do I do ?

Bernt

King Ben

over 20 år siden

King Ben

De i proshoppen er sikkert behjelpelige.

Fint å se at du skriver igjen!! ;o))

veggiss

over 20 år siden

veggiss

Bernt: hvis du skal ta den med på banen så kan jeg garantere deg at dama mi som skal være caddien min kan passe på den. hun elsker hunder, og spes valper. er ikke værre enn at jeg kan trille min egen tralle :)

Bernt, ja DEN

over 20 år siden

Bernt, ja DEN

Takk så meget veggiss ;)

Høres ut som en trivelig løsning, Buster er snill og stille faktisk.

Vi snakkes for tee off

Bernt ja DEN

over 20 år siden

Bernt ja DEN

jeg skal ut 1330 og du 1420.......veggiss, men du er vel der litt før tiden allikevel?

veggiss

over 20 år siden

veggiss

jeg er der før tiden ja. hvis du vil gå sammen med valpen din så er det sikkert noen som kan bytte om så det går i orden.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Yo dudes

SirThomas kan godt bytte med veggisen og gå ut i siste flight - ergo veggis, frue med hund og Hundeeier Bernt kan gå i første flight med Zibben og meg. Høres dette ut som en ok plan? Kan være greit å ha Hundeeier i nærheten i tilfelle Buster går bananas :)

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Alle som ser Bernt svinger går litt bananas ;-)....

veggiss

over 20 år siden

veggiss

det er greit for meg :) kan være kjekt å ha hundeieren der ja, jeg orker ikke plukke hundebais i bunkerne for bernt ;)

veggiss

over 20 år siden

veggiss

jeg glemte å legge til at jeg gleder meg sinnsykt til i morgen!!!!! er meldt knall vær og greier..weeeeeeeeee!!!!

nå må jeg sette meg ned å studere baneguiden, har aldri spilt banen før så jeg tror det trengs. mange baller må jeg ha med, holder det med 20 stk? ;)

hakke

over 20 år siden

hakke

Bernt trenger nok hjelp til å passe bikkja også...er det noe han egentlig klarer selv :-))

Bantoni

over 20 år siden

Bantoni

Skulle gjerne vært med. Next year!!

Bantoni
hcp22
Medlem på Borre og Hauger

704

over 20 år siden

704

Hvis du presterer å slå vekk 20 baller på Miklagard (og da mener jeg gjennom normalt spill og ikke ved å tee'e opp feil vei og sånt... :o) skal du få 20 nye av meg, Veggiss.

Dere får ha lykke til. Skulle ønske jeg kunne vært med! Ser ut til å bli en strålende dag!

veggiss

over 20 år siden

veggiss

hehe..kommer an på dagsformen, men ser at det er et par hull med vann i spill. tror det er noe galt med mine baller nemlig, de får alltid en rar skru som ender i vannet...HVER GANG!! har dog greid å spille asker uten å miste en eneste ball, så jeg tror nok 20 stk burde holde.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Jeg tror nok 704 har rett i sin bedømming ja. Det er lite skog og lite vann. Men masse bunkere du kan plugge ballen nedi. Men da trenger du å plugge den 1 meter ned slik at du ikke får gravd den opp.

20 burde holde ;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her