Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Rockbottomgolf.com

pankla

over 20 år siden

pankla

Er det noen som har erfaringer med Rockbottom? Jeg bestilte TM hybrid, TM RAC 2 OS 2005, Cleveland Lob og Sand på lørdag. For dette betalte jeg $640 ink. shipping. Det kommer vel MVA på dette også. syntest det var en utrolig god deal. Jeg fikk ordrebekreftelsen på mail. der stod det at det skulle shippes within 24 Hrs, når det ble sendt skulle jeg få et tracking nr. nå er det onsdag og jeg har enda ikke fått det. Hvilke erfaringer har dere?

lk

over 20 år siden

lk

Har aldri bestilt noe fra rockbottom, men erfaringen min med webshopper i USA er at de er utrolig treige med å gi deg trackingnummer. Har bestilt fra et par stykker og så langt er det bare edwin watts som har greid å gi meg et trackingnummer, og det kom først etter at jeg mailet de og spurte om det. Hos feks golfsmith fikk jeg aldri noe nummer selv om jeg spurte om det, men pakken dukket likevel opp døra etter ca en uke.

Send en mail og mas er vel rådet jeg kan gi.

lk

snappy

over 20 år siden

snappy

Har bestilt der fra ja, meget bra... Bestilte på en mandag og fikk det på onsdagen. Bare send en mail så får du track No. jeg bestilte gjennom Ebay.com. Bare gode erfaringer med disse.

pankla

over 20 år siden

pankla

da får jeg smøre meg med tålmodighet!

Hilsen utålmodig

veggiss

over 20 år siden

veggiss

har også god erfaring fra rockbottom. varene kommer kjapt, og det er en god pris.

Golf

over 20 år siden

Golf

Ingen problemer med rockbottom. Ikke så veldig stort utvalg, men vesentlig billigere enn tgw og edwin watts

Roger

over 20 år siden

Roger

Er dette originalvarer, jeg syntes dette er veldig billig???????????

Gunnar

over 20 år siden

Gunnar

Originalvarer. Meget fornøyd med mine bestillinger der. Levert på døren i Norge et par dager senere.

runis

over 20 år siden

runis

har handla med rockbottomgolf, var svært fornøgd med service,pris og leveringstid.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her