Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Jeg gikk en tur i ....

Zibben

over 20 år siden

Zibben

I helgen satte fruen foten ned, og sa at NÅ FÅR DET VÆRE NOK GOLF!!!
Du MÅ prioritere MEG og GUTTUNGEN!!
Jaja, tenkte jeg, og meldte meg på "bare" en tidlig turnering på lørdagen, før de hadde rukket å stå opp, og hadde således "hele" helgen til familieliv.
Resten av lørdagen gikk med til å vaske båt, rydde rundt huset osv.
Søndagen derimot fikk jeg beskjed om at nå skulle vi i Frognerparken..
Med niste og det hele.. Det var for øvrig SUPERT golfvær på søndag, men jeg lot det ikke skinne igjennom at det var akkurat det som fristet mest. Vi fikk parkert rett ved hovedinngangen, og tuslet inn.
FOR ET SYN!! (hehe..første gang i den parken) Det hadde garantert blitt landets desidert beste golf anlegg!!
Jeg stemmer på det partiet som vil gjøre Frognerparken om til et golf paradis!
Nå har jeg fått noen poeng inn på kontoen hos fruen, og gleder meg til Scangolf turneringen på Mikla på på lørdag.

Noen flere som "sliter" på hjemmefronten når det gjelder golf?

z

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Bor sammen med ei jente som er enda mer interessert i å spille golf enn meg, så jeg passerer minst 70 runder hvert år!

Luksus!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Her jobbes det døgnet rundt og spilles golf når man ikke jobber. Ergo: non-existing hjemmefront ;)

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Zibben, det innlegget kunne jeg ha skrevet selv.

Mats Ø.

over 20 år siden

Mats Ø.

Fruen min synes det er bare morsomt og vil alltid at jeg skal ha det gøy, og når jeg kommer hjem og sier at jeg har spilt meg ned et poeng eller halvt, så sier hun at hun er stolt av meg! (også ønsker hun seg golfsett under juletreet, hehehe...)

Fruen

over 20 år siden

Fruen

Og så har jeg mye moro for "meg selv" mens Mats er ute og spiller... ;o)

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Jeg har en god løsning for alle som tåler å gi en liten hvit løgn. Nemlig at hver gang du har kjøpt utstyr, så viser du de stolt fram og sier at du vant det! I en turnering. Baller, hansker, ja alt du må kjøpe, kan du i praksis si at du har vunnet.

Da blir du mer poppis, skal du se.

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

En liten tilleggsopplysning som enkelte mener kan har relevanse i ovennevnte råd: Ja, jeg er nå separert.

Men det har ingen ting med dette å gjøre :-)

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Zibben,
akkurat det med Frognerparken har jeg tenkt på selv mange ganger ;-)
Et perfekt å drive er fra monumentet (langt) til høyre for hovedfontenen (når du kommer fra hovedinngangen) - dvs. bak scenen som a-ha holdt konsert på. Har du trøkk i svingen når du sikkert bort til fonteneanlegget, får en kjempemessig member's bounce, og en totallengde på driven på 500 meter ;-)

Subben

over 20 år siden

Subben

Hvorfor har de ikke laget golfbane i Holmenkollen ???? 5-kilometeren er perfekt for en par70-bane.

Erik

over 20 år siden

Erik

HAHA, golfspillere tenker golf overalt.

King Ben

over 20 år siden

King Ben

Tja..
Jeg kan vel dra den litt lenger Zibben.

Er midt i en skildsmisse og krangler om samvær. Ikke noe særlig artig.....

Lenge leve Golfen.

Ps. Jeg prøvde meg med at det var stort sett bare på sommeren jeg spilte golf, men at vi kunne treffes resten av året! Det gikk dårlig....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her