Zibben
I helgen satte fruen foten ned, og sa at NÅ FÅR DET VÆRE NOK GOLF!!!
Du MÅ prioritere MEG og GUTTUNGEN!!
Jaja, tenkte jeg, og meldte meg på "bare" en tidlig turnering på lørdagen, før de hadde rukket å stå opp, og hadde således "hele" helgen til familieliv.
Resten av lørdagen gikk med til å vaske båt, rydde rundt huset osv.
Søndagen derimot fikk jeg beskjed om at nå skulle vi i Frognerparken..
Med niste og det hele.. Det var for øvrig SUPERT golfvær på søndag, men jeg lot det ikke skinne igjennom at det var akkurat det som fristet mest. Vi fikk parkert rett ved hovedinngangen, og tuslet inn.
FOR ET SYN!! (hehe..første gang i den parken) Det hadde garantert blitt landets desidert beste golf anlegg!!
Jeg stemmer på det partiet som vil gjøre Frognerparken om til et golf paradis!
Nå har jeg fått noen poeng inn på kontoen hos fruen, og gleder meg til Scangolf turneringen på Mikla på på lørdag.
Noen flere som "sliter" på hjemmefronten når det gjelder golf?
z
Du MÅ prioritere MEG og GUTTUNGEN!!
Jaja, tenkte jeg, og meldte meg på "bare" en tidlig turnering på lørdagen, før de hadde rukket å stå opp, og hadde således "hele" helgen til familieliv.
Resten av lørdagen gikk med til å vaske båt, rydde rundt huset osv.
Søndagen derimot fikk jeg beskjed om at nå skulle vi i Frognerparken..
Med niste og det hele.. Det var for øvrig SUPERT golfvær på søndag, men jeg lot det ikke skinne igjennom at det var akkurat det som fristet mest. Vi fikk parkert rett ved hovedinngangen, og tuslet inn.
FOR ET SYN!! (hehe..første gang i den parken) Det hadde garantert blitt landets desidert beste golf anlegg!!
Jeg stemmer på det partiet som vil gjøre Frognerparken om til et golf paradis!
Nå har jeg fått noen poeng inn på kontoen hos fruen, og gleder meg til Scangolf turneringen på Mikla på på lørdag.
Noen flere som "sliter" på hjemmefronten når det gjelder golf?
z