Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ole Petter Westereng

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Hvorfor betaler Viasat denne mannen for å sitte og skravle om Tiger Woods fire kvelder omtrent annenhver uke?

"Tiger'n er så utrolig god, Tiger'n slår så langt, Tiger'n er sååå god på nærspillet, Tiger'n er verdens beste pØtter, Tiger'n er så god med jernene, Tiger'n er så god i sand,Tiger'n er så god i vann, Tiger'n er så utrolig fokusert, Tiger'n har så god psyke,Tiger'n behersker alle delene av spillet, Tiger'n er så offensiv, Tiger'n sparer ikke på noe, Tiger'n drar til så det holder, osv..."

Han kommenterer jo nesten ikke selve turneringen i det hele tatt, de kunne like gjerne satt på en plate.

Selv da han kommenterte fra Europatouren forrige uke, presterte han å snakke hovedsaklig om "Tiger'n".

Krutt,
takke seg til Asbjørn.

elbow

over 20 år siden

elbow

Du må ikke glemme de ti minuttene han snakket om uværet i New Orleans... :-p

pelle

over 20 år siden

pelle

Jeg liker OPW og Asbjørn svært godt begge to. Ok med litt avveksling..

Janec

over 20 år siden

Janec

Kjære Ole Petter. Slapp av. Du er ikke NØDT til å prate hele tiden.
Du har din stil og AR en annen.
Noen seere liker smalltalk andre harde fakta.
Så når du leser dette, vit at JEG er glad for at vi i det hele tatt har fått SÅ mye golf på TV, og at veien blir til mens du går, med konstruktive tilbakemeldinger.....

Niels

over 20 år siden

Niels

Jeg er sikkert et dårlig menneske. Men OPW irriterer svært mye mitt sarte sinn når jeg ser på sendingene. Som Krutt sier er det bare vævvel om Taigærn hele tiden. Og hvor sinnnnnnnnnnnnnnnnnnsykt bra dem er til å spille golf på PGA Touren - "det skal jeg si dere". Sukk.

Blir i dårlig humør av han der.

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Er godt fornøyd med Ole Petter. Digger å høre om den som slår sykt langt, eller om den som er rå fra bunkeren. Kos å høre om Vijay som treffer green, og deilig å høre om gode putter fra f-eks. Tiger. Det er dette jeg vil høre".

Til de som ikke er fornøyd. Turn it OFF!

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Proffen,

jeg liker også å høre om de som slår langt, er gode i bunkeren, gode til å putte osv, men ikke når det kun dreier seg om Thaigær'n.
Jeg vil gjerne høre litt om den aktuelle turneringen som jeg faktisk sitter og ser på.

Og at man skal skru av tv hvis man ikke er fornøyd med kommentatoren blir for dumt.

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Hei Krutt. Jeg prøver bare å beholde en av de kommentatorene jeg liker jeg...
Ønsker selvfølgelig ikke at du skal skru av tv'en om du ikke plages så mye at du må :)

Morten

over 20 år siden

Morten

Jeg skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal ha norske kommentarer. De gangene de amerikanske kommentrarene slår igjennom virker det som om dette er en samling spesialister som trolig har langt mer å gi enn våre norske "amatører". Til nød kan vi klare oss med de svenske kommentarer.

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Enig med deg proffen!

Niels

over 20 år siden

Niels

Ja man kan jo slå av. Kan selvsagt sette på Pink Floyd også, men da får jeg ikke høre fine lyder fra slagene. OPW er nok den dårligste kommentatoren jeg noen sinne har hørt. Håper han blir erstattet av noen flinkere snart :p Bullshit om Thaigærn kan jeg få fra Thaiger-dvd'en.

elbow

over 20 år siden

elbow

Pink Floyd er et særdeles godt alternativ til OPW.

HMmmm

over 20 år siden

HMmmm

Hvis det er så mye feil med OPW så er det bare å sette språket på menyen på svensk tale. Da får dere en svensk kommentator og hvis det er for dårlig også kan dere sette på dansk viasat sport.

Synes både OPW og AR er bra på sine egne måter å kommentere på..

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Det forutsetter at man har en dekoder det, HMmmm...

Niels

over 20 år siden

Niels

I menyene mine på min tv får jeg ikke lov å velge språg. Av den enkle grunn at det er kabel-TV. Hadde det bare vært så vel å få lov å høre på Zacke, han er jo fantastisk. AR synes jeg er en ypperlig kommentator. Men OPW - nuff said :)

elbow: neste gang blir det PF og mute-tast helt til slagene kommer.

pelle

over 20 år siden

pelle

Om Zacke er han eldre svenske..
Fytterakkern, har hørt så mye bra om han og "få Zacke på norsk tv".

Han gjør jo ikke annet enn å prate piss om alt og alle. Værste filosofen jeg har hørt på tv. Jeg tror han ikke en gang så på golfen han liksom kommenterte. Tror faktisk han satt med hodet ut av vinduet og så på naturen og drømte og filosoferte.

Jeg liker en kommentator som er engasjert og som kan hoppe i stolen og si fy faen, det var et bra slag!

Krutt

over 20 år siden

Krutt

"Jeg tror han ikke en gang så på golfen han liksom kommenterte."

Omtrent det samme som Westereng altså. Skjønt han sitter vel og ser på Tiger-dvd'er.

Megaslice

over 20 år siden

Megaslice

Den som først klager på OPW - og deretter ønsker at han skal få Zacke som kommentator bør få hjernen undersøkt! Zacke er en forbanna dust som presterer å si utrolig mye dumt på TV, og derfor har blitt en kult-figur. Uttalelser som "99.9% av putterna som slås för kort går inte i - inte vet jag vart dom siste 0.1 % blir av...." sier vel sitt.

Nei, la oss beholde norske kommentatorer på norsk Viasat. Da kan vi bl.a. få med litt stoff om de norske spillerne også. Etter min mening prater dem ikke mer enn en gjennomsnittelig fotball kommentator (selv om jeg er enig at også de skravler for mye....). Men spesielt sendingene fra PGA er sikkert en utfordring å kommentere med så mange reklameavbrudd!

Niels

over 20 år siden

Niels

Megaslice der slica du igjen. Du mangler bare humor.

La oss hive OPW i sand eller vann og kjøpe lydsporet fra Sverige.

HMmmm

over 20 år siden

HMmmm

Da foreslår jeg at du kjøper en dekoder Krutt hvis det er bare tull prat på norske kommentatorer.

Det er ikke så ille som folk vil ha det til.

Megaslice

over 20 år siden

Megaslice

Niels - mangler ikke humor, men mener det blir fullstendig feil om folk ønsker Zacke som kommentator bare fordi de håper at han skal si noe dumt.

For egen del har jeg parabol og kan selv velge språk, men velger som regel å høre på de norske (bl.a. for å få med nytt om de norske).

Niels

over 20 år siden

Niels

Joda Megaslice jeg er enig med deg om at mer norsk fokus er hyggeligere. Synes selv det er koseligere å høre AR enn Zacke, og ja jeg var av motsatt oppfatning før.

Det er ikke feil om jeg ønsker Zacke framfor OPW :) Det er fordi jeg ønsker det. Zacke kan golf, og jeg er glad hans lunefulle humor - SELV om han kan bli rimelig vill innimellom. Peiling på sving har han, og kan masse triks innen golf. Mye myyyyyyyyyyye mer enn OPW.

Dog - jeg respekterer selvsagt at du liker OPW bedre. Smaken er som baken ja.

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Hører gjerne på Zacke også. En mer behagelig stemme skal man lenge lete etter. Han har store kunnskaper og kommenterer med en fin lun humor

Flyer

over 20 år siden

Flyer

AR - er utvilsomt den beste golfkommetatoren vi har her i landet. I mine øyne kanskje også den beste i scandinavia. Synes samtidig at de danske kommentatorene på viasat er meget bra - bedre enn de svenske ink. Zacce.
Nest best i Norge er Hallvar Flatland .

Karst

over 20 år siden

Karst

OPW er en stor katastrofe! Jeg synes det er fantastisk at viasat sender så mye golf som de gjør, men sendingene ødelegges av OPW. Jeg har hørt han kommentere fotball på radio noen ganger, og det klarer han mye bedre. Ift å kommentere golf på tv mangler han "kommentator-stemmen" til AR og Zacke, og har i tillegg for stor interesse av å snakke om Tiger'n ditt og Tiger'n datt. Bare det å si "Tiger'n" konsekvent er utrolig irriterende. Og at han aldri kan si bunker, men sand, og sand-slag begynner jeg også å bli rimelig dritt-lei!! AR er en befrielse i forhold. Blir også glad når jeg hører engelske kommentarer inne i mellom. Flatland er ok, men er litt for optatt av cash...

Niels

over 20 år siden

Niels

At Flatland er opptatt av cash er vel ikke noe nytt ;)

mr. Birdie

over 20 år siden

mr. Birdie

den mannen er latterlig. hvorfor bruke tid på å snakke lenge om ole einar bjørndalen som han gjorde på sendingen på lørdag. Skjerp deg. pratt halvparten av tiden så blir det sikkert bra en gang. Er det ikke mulig å finne noen nye til å kommentere i dette landet snart?

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Her er det bare en ting å gjøre; skaffe seg dekoder igjen. Jeg greier bare ikke høre på den mannen.

Goofy

over 20 år siden

Goofy

Hørt i går:

"Det er bedre å slå kort og rett, enn langt og skjevt"

Jasså gitt, sier du det...

Niels

over 20 år siden

Niels

Jeg klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarer ikke OPW. Han må være den latterligste kommentatoren som har satt seg i kommentatorboksen EVER på denne jorda. Åeh !!! ÅÅÅH!!

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Har noen sett de Norge Rundt-klippene på Nrk jukeboks? Jeg tror faktisk at jeg ville foretrukket han oppsangeren ved Oslo Lysverker som kommentator framfor Westereng.

tak, oslo

over 20 år siden

tak, oslo

Jeg er fortsatt såpass glad for at det i det hele tatt sendes golf på tv at jeg ignorerer kommenteringen.
Men, selvfølgelig best når AR er på plass.

T

over 20 år siden

T

Jeg hadde heller hørt på orginal kommentatorene eller GS, men når det først skal være norsk kommentar mener jeg både OPW og AR gjør det greit. De glimter til innimellom med morsomheter, men blir kjedelige i lengden. Hvem burde kommentert i steden for AR og OPW?
Jeg hører nå heller på disse to enn på ski-kommentator'ne til NRK..

Niels

over 20 år siden

Niels

Hvordan kan du ignorere halvparten av sendinga? Hva er en sportssending uten en kommentator? Du er altfor glad i golf du tak :) Du er lurt. Bare det er grønt gress på TVn smiler du.

Pøh. OPW burde settes i bur.

Niels

over 20 år siden

Niels

Rike er bare seks mnilliarder ganger bedre enn OPW. ALt er bedre enn han.. AR er fantastisk i forhold ja. Og ja. Jeg liker å høre på AR. Men OPW er ultrasugen. Det går ikke an å si at han er flink. Det funker ikke. Han glimter aldri til. Og han klarer aldri å stoppe å gnage om Thaigærn. Fy blæ så annoying.

Niels

over 20 år siden

Niels

Nå gjør jeg som Bernt. Masse innlegg på rad. Herlig!

T

over 20 år siden

T

Mye Taiger'n, enig i det. Men jeg er ikke enig i at Rike er bedre. Han bruker jo mere tid på å forklare hva scoren betyr enn på spillet. SG synes jeg er kul å høre på, da det er tydelig at han har gjort hjemmeleksa/har mye å si om alt og alle + at han har peil.
Personlig hører jeg heller på OPW enn Rike eller Flatland.. Har du noen forlsag til andre som kunne gjort en god jobb da? (Please ikke si Niels..:)

Niels

over 20 år siden

Niels

Hehe.. Nei jeg skal ikke si Niels :) Vet ikke om noen andre nei. Ikke som er kjente tv-mennesker. Jeg foreslår. Vi lager en konkurranse på nettet! Der må folk kommentere i 2 minutter. Så kan vi stemme på folkets favoritt ! Genialt.

Niels har en agenda og en plan! Hurra for Niels.

Ernst

over 20 år siden

Ernst

OPW er den værste kommentatoren jeg har hørt noen gang. Jeg deler Niels's frustrasjon til de grader. Vær å snill å finn en erstatter!
Det må da være mulig å kalle Tiger Woods for nettopp Tiger Woods, og i hvertfall ikke bruke sitt eget "kjælenavn" Thaaaigern...
Som jeg har sagt tidligere, så er OPW flink til å kommentere fotball (på radio). Kan han ikke holde seg til det???

Niels

over 20 år siden

Niels

Har man først fått noe i vranghalsen, skal det godt gjøres å få det ut.

elbow

over 20 år siden

elbow

Enig at OPW har en del å gå på når det gjelder tørrprat, men så lenge han holder seg til det vi faktisk ser synes jeg han gjør en grei jobb. Jeg ble generelt mye mer frustrert av å høre på Rike.

Fordelen til OPW kontra Rike/Flatland/Eggen er at han har mye mer peil på tekniske detaljer, som stance, lay, svingplan osv. Den andre gjengen forklarer aldri hvorfor ting går galt, men bare at det faktisk gjør det: "Oi, den driven var dårlig.." Og hvem kan ikke komme med en sånn kommentar?

Niels

over 20 år siden

Niels

Jo det er helt sant elbow. Enig med du. Men hm. Klllaaarer bare ikke mer :( heldigvis har jeg ikke viasat akkurat nå. Så egentlig angrer jeg jo på at jeg klager. Fordi nå vil jeg se golf. SELV om OPW er der.

Joker

over 20 år siden

Joker

Ser at endel liker AR. For min egen del orker jeg ikke lenger å høre på når Asbjørn forklarer alt som om han snakker til en gjeng tanter på GK-kurs.
Det blir som å forklare offside på 4-4-2 fordi man kanskje har fått nye seere som aldri har sett fotball!

Men jeg henger meg glatt med på hylekoret som vil fjerne OPW, den mannen bør finne seg en annen jobb. F.eks oversette tajger-dvden til norsk?

tak,oslo

over 20 år siden

tak,oslo

Til "Niels": Ikke tro at jeg bare sitter å smiler bare det er noe grønt på TV, men det er et ork å leve hvis man skal henge seg opp i alt.

Dessuten må jeg si til Joker at hvis man legger godviljen til så er faktisk ikke AR s kommentering så "basic" som han vil ha det til.
Legg feks bare merke til de innsendte spørsmål han får, og oftest
lar han være å besvare hvis det blir for grunnleggende.

Det jo fortsatt sånn at mange "ikke-spillende" faktisk følger med på golf også. Og det skulle bare mangle at ikke man kan inkludere disse med litt folkeopplysning.
Se bare på Tour de France sendingen på TV2. Hvor mange hadde giddet å se på disse timelange sendingene hvis man ikke hadde fått litt grunnleggende informasjon om sykkelsporten underveis? Alle poengberegninger osv osv er jo gresk for de fleste. Og golfens regler er nok også forholdsvis ukjent for utenforstående.

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

Jeg støtter Joker. I tillegg så virker det som AR følger litt vel mye med på disse debattforumene og presiserer hvert eneste utsagn som kan mistolkes og dermed tas opp her. AR har masse å gå på med facts om banen, hullene, pinneplasseringer, historier om spillerene etc.

OPW gidder jeg ikke engang å kommentere. Han eier ikke potensial og burde finne seg noe annet å gjøre umiddelbart.

Sammenlignen mellom TV2's TdF sendinger med Johan Kaggestad som ekspertkommentator og golfsendingene med AR som kommentator er helt på trynet. AR har arroganse der Kaggestad har entusiasme i tillegg til Kaggestad har latterlig mye mer peiling på sykkel enn AR har på golf.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

nå må du gi deg FP.....
AR har da virkelig peiling på golf.... ærlig talt. greit at du ikke har sans for ham som kommentator, men det er ingen vits i å påstå at han ikke kan golf, for det er det helt klart at han kan.

Jeg har diskutert en del med ham på nettet, men det har sjelden handlet om golf-kompetanse.
Det er bagateller og trivielle ting som man lett henger seg opp i når det gjelder AR, og dersom det gjør ham til en inkompetent golf-viter, da lurer jeg på hvem som kan noe om golf.

hva har du på ham som tilsier at han ikke har kompetanse innen golf?

annoyd!

over 20 år siden

annoyd!

Tiger McWhatever: Så ille mye du kan da! Kan ikke du sette deg i boksen hos ViaSat da, du som kan ALT om golf.. Forbanna bedreviter ass!!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Annoyd! Hva er det med deg?
Tiger Mc W har da ikke sagt han kan alt om golf, han sier bare at AR kan mye.
Leser du noe annet synes jeg du virker blind jeg :)

over 20 år siden

Tipper "annoyd!" er en som bare har lyst til å piske litt så det blir litt krangling her...

Det var vel ikke akkurat noe konstruktivt over svaret hans uansett,.

Jeg har aldri påstått at jeg kan mye om golf, og innrømmer glatt at kunnskapen utover selve spillet er mangelfull på mange områder.
Lærer nye ting hele tiden, blandt annet av å høre på AR, som helt klart har mye kunnskap på områdene hvor jeg selv mangler det.
At man ikke har sansen for ham derimot, det blir noe helt annet.

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

Tiger, nå må du lese hva jeg skriver.

Jeg har ikke skrevet at AR ikke har peiling på golf, det ville vært latterlig. Jeg skrev at Kaggestad har mer peiling på sykkel enn AR har peiling på golf ref. sammenligningen som ble tatt opp. Og for ordens skyld; dette er min mening.

over 20 år siden

For en dustete sammenlikning.

jeg kan mer om TCP/IP enn du kan om gravemaskiner......

hva vil du frem til egentlig? hvordan kommer du frem til en mening som ikke henger på greip?

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

For det første var det ikke jeg som gjorde denne sammligningen, det var, det var "tak,oslo". Jeg kommenterte den og jeg syntes sammligningen av sendingene faktisk er ganske interessant da vi snakker om to idretter som skal inkludere et stort publikum og som ikke tradisjonelt er veldig store i Norge.

At du mener mine meninger ikke henger på greip er jo ikke så rart for det er jo mine meninger og ikke dine.

Lykke til med lesetreningen.

over 20 år siden

Dersom du publiserer en kommentar som inneholder din mening om ting, så tror du vel ikke at du får ha den i fred? når noen er uenige med deg, så er det vel lov å svare!

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

Selvfølgelig er det lov å svare, meningsutvekslinger er vel noe av poenget her?

Men å tillegge meg utsagn som er direkte feil er jeg ikke tilhenger av. Og det gir du deg ikke med. Først at AR ikke har peiling på golf og nå at jeg vil ha meningene mine i fred. Det blir liksom litt meningsløst å ville ha meningene side i fred på et diskusjonsforum.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Jeg vil ha den røde spaden. JEG sa FUS først !!! Den grønne spaden er ikke så bra. Dessuten har jeg jo traktoren i dag. Lastebilen kan dere få.

Øy! Den sandkassa der borte er kulere! DEN skal jeg leke i!

SJ

over 20 år siden

SJ

Hva mener du egentlig, Fast Player? At AR er en dårlig kommentator fordi han forklarer en del basic begreper? Det er vel det du støtter Joker i ovenfor?

I tillegg sier du: "AR har masse å gå på med facts om banen, hullene, pinneplasseringer, historier om spillerene etc."

Jeg finner dette litt tvetydig. Har han masse å komme med, eller mangler han masse når det gjelder kunnskap opp disse emnene du nevner?

Jeg synes at Ramnefjell er en kunnskapsrik, om enn noe tørrvittig golfkommentator. At han ofte "kverrulerer" med seg selv er også en side ved ham, enten man liker det eller ikke. Personlig synes jeg bare det er morsomt (og underholdende) at noen kan være så pedantisk.

Kaggestad er en kunnskapsrik og engasjert sykkelkommentator, men han tar for seg minst like mye "basic" info som Ramnefjell gjør om golf. Grunnen til at du liker Kaggestad bedre er nok at du selv ikke kan like mye om sykkel som om golf.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Støtter SJ fullt ut her.

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

Endelig tilbake til saken :-)

Interessant, SJ, det med at jeg kan mindre om sykkel enn om golf. Du har helt rett i din antagelse. Men det er ikke derfor jeg liker Kaggestad. Det er fordi han har en enorm entusiasme, han svarer på spm uten å sette innsenderen i forlegenhet (i motsetning til hva AR har en tendens til), han har interessante historier og han har en enorm kompetanse på sykkel og utholdenhetsidretter.

Om AR har relevant kunnskap han av ukjente årsaker ikke deler eller om han ikke besitter kunnskapen er det vanskelig for meg å svare på (ref å ha mye å gå på).

Temaet AR er egentlig utdebattert for lenge siden. Noen liker'n og noen liker'n ikke. Jeg liker'n ikke.

Grunnen til at jeg slang meg på debatten var parallellen til TV2's Tdf sendinger som jeg syntes var interessant, men jeg tipper neste innlegg ber meg kutte ut denne sammeligningen...

jonNY jonNY

over 20 år siden

jonNY jonNY

Kutt ut denne sammenligningen

over 20 år siden

lol.......

FP:
Jeg tillegger deg ikke utsagn du ikke har sagt, jeg tolker det du sier, og svarer på det. Du sa at AR har mye å gå på, og som andre her viser til at de har oppfattet det som, så oppfattet jeg det slik at du mener han har mye å lære.

Når du så sier jeg ikke gir meg med å tillegge deg utsagn, så lurer jeg på. hvilke andre "utsagn" har jeg tillagt deg? jeg har holdt meg til saken, og du prøver å få det til å høres ut som om jeg driver å hakker på deg. jeg gjør ikke det. jeg er bare fordundret og uenig med deg.

Så sier du:
"er jo mine meninger og ikke dine"

for så å få svar som forstås slik at du ikke vil at vi skal snakke om meningene dine, og så igjen, så snur du og sier at selvfølgelig kan vi snakke om meninger og uenigheter..... hallo.... er det noe konsistens i det du snakker om? Du sier jeg må trene på leseferdighetene mine. saklig..... kanskje du skal trene på skriveferdighetene dine....

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

Jeg trodde vi nå var tilbake til saken, men så feil kan man ta. Diskusjonen om hvem som sa hva når og hvordan og hva han egentlig mente kan pågå i evigheter. Syntes Gunder oppsummerte vår sandkassediskusjon ganske godt og jeg gidder ikke å bruke mer tid på den. Mine skriveferdigheter kan sikkert forbedres da du åpenbart har feiltolket noe av det jeg har skrevet, samtidig som dine ferdigheter som "tolker" sikkert også har muligheter for forbedringer.

Jeg tror mitt siste innlegg var relativt klart(?) og håper det ikke gir rom for nye feiltolkninger.

over 20 år siden

neida... ingen fare.... godt at du som menneskekjenner nå har konkludert, så er denne saken ute av verden. Det beste med en diskusjon er en skikkelig avslutning, og hva er vel bedre enn "Jeg gidder ikke bruke mer tid på den".

svart&hvitt er to fine farger....

elbow

over 20 år siden

elbow

Er helt enig med beskrivelsen (av AR) til SJ over. AR er en langt fra fullkommen golfkommentator, men han er den beste norske jeg har hørt.

golf

over 20 år siden

golf

Skal man være TV-kommentator bør man ha sakkunnskap om det man kommenterer og man bør være dyktig til og kommentere. Mangler man en av disse ferdighetene er det mulig å redde seg i land om man innehar en av dem. Det gjør AR fordi han kan utrolig mye om golf, OPW derimot........grøss og gru.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

I kveld har jeg sett på i 2-3 minutter, og han nevnte faktisk ikke Thaigær'n en eneste gang, han skal ha for det. Rett skal være rett...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her