Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Jernsett

pankla

over 20 år siden

pankla

Var innom customgolf på Fornebu i dag, jeg skal invistere i et nytt jern sett. Ville prøve Ben Hogan CFT, køllemakeren insisterte på at han skulle sette sammen et sett til meg som jeg garantert kommer til å bli fornøyd med. Skaftet var True Temper og køllehodet var av merke Makser. Settet besto av 5 - 9, pluss to wedger. De skulle ha 5200,- for dette. Er det bra? Er Prisen ok?

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Hvis køllemakeren sier at det er bra for deg, så er det nok mest sannsynlig det.. Han har nok mer peiling han enn du tror.. Får du et sett som er tilpasset til deg, så har ikke merke så mye å si..

Nope

over 20 år siden

Nope

Makser har prøvd å komme inn på tourene i 10 år, men har ennå ikke lykkes.
Køllene er OK, men til ikke å ha tour-resultater så er de grovt overpriset.
De er på nivå med et hvilket som helst klonemerke.
Don't buy.

frank

over 20 år siden

frank

Andreas er hel ok han, men ikke glem at han er en selger..
Var innom for å ta en prat ang Mizuno og han sa mye rart og feil om de.
Ville heller selge komponenter..

Anton Reveriet

over 20 år siden

Anton Reveriet

jeg har samme erfaring som frank. andreas er påståelig uansett om han har feil eller ikke.

kval. på makser er sikkert ok. sjekk hvilke vekttoleranser det er på hodene. loft og lie justerer andreas. test køllene å se om du liker dem.

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Han er nok en selger først og fremst. Salg av Ben Hogan tjener han nok ikke like mye på som et sammen satt sett.
Men True Temper har masse skaft som passer forskjellige mennesker. Der kan han helt sikkert hjelpe mere en mange proshopper.
Samme hvilkent merke du går for.

1.HCP

over 20 år siden

1.HCP

Valget av hodet betyr lite, skaft, lie og lengde på skaft betyr alt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her