Knut
Jeg går gjennom de jeg har på min bokmerkeliste:
Nes: Her er det noe grunnleggende galt. En statisk forside, en forferdelig nyhetsside hvor nyhetene står i hytt og pine, deriblant i margen. Totalt fraværende bandeguide, scorekort ol. Trenger totalt oppfrisking. Ingen elektronisk starttid booking
Asker: Er vel på kanten til ok, men svært uoversiktlig, dårlig menysystem. Ingen baneguide, trekker opp med debattforum. Bruker OnTee.
Hauger: Enkel og grei, men mye trøttende tekst, kan friskes opp. Nyheter i ny og ne. Fin baneguide. Ingen elektronisk starttid booking
Oslo: Veldig enkel, kjedelig statisk forside. Menyen inneholder mange feil og døde linker. Nyhetssiden er enkel, lite som skjer tydeligvis. Fin baneguide, ingen scorekort. Bruker Teeplay
Miklagaard: Ser i utgangspunktet bra ut, men trengs fornyelse. Alt er en statisk flashside med en egen nyhets- og turneringsside. Har en del fin informasjon, og baneguide, men er uten beskrivelser. Bruker Teeplay
Bærum: Ikke pen å se på, rotete og lite pent, fornyelser her og. Inneholder mye informasjon som er greit i finne fram i med menyen. Morosomt med info om maskinparken! Virtuell presentasjon av banen, men ingen baneguide, scorekort el. Bruker Teeplay.
Østmarka: Ser i utgangspunktet ok ut, men er veldig død, skjer lite her. Har Vr visning av banen, ok baneguide, men er bare scannete bilder fra papirutgaven. Mange tungvindte undermenyer. Ingen elektronisk starttid booking.
Drøbak: Her må det skje noe, statisk forside, en nyhetsside med lite nyheter. En for fancy baneguide, bare tull. Lite info og kjedelige sider. Ingen scorekort ol. Bruker Teeplay
Kongsberg: Ser ganske bra ut, bilde på forsiden med tekst om forholdene med bilde fra 2001. Ingne nyhetsside. Bra baneguide, link til beregning av MS er vært død et års tid. Har gjestebok. Bruker OnTee
Generelt:
De generelle problmet er at sidene blir for døde, det er få eller ingen oppdateringer. Mange bruker store penger på å lage sidene, men så dør det ut. Lag sider hvor man får input fra brukerne med gjestebok, debattforum ol. Fortell masse om banen med guide og bilder. Ikke gjem sidene, men ha en omfattende meny hvor sidene er samlet etter tema.
Nico