Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem vinner P4 på nes!?

Pe-fire

over 20 år siden

Pe-fire

La oss tippe vinneren av årets siste P4-tour på Nes!?

Jeg setter penga på Ross Robertson, når han klarte å vinne sist på Losby skal dette bli en grei jobb for "klubb-Proen"....

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

Ofeigur vinner! Martin Dahl nr 2.

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

Hva skjer med live-scoren oppe på bondelandet!??? første flight gikk ut 08.30..... helt ELENDIG, nei TRAGISK dårlig av Nes:(

Ace

over 20 år siden

Ace

Helt enig i at det er alt for dårlig av Nes GK med live-score. Hva skjer?

Ace

over 20 år siden

Ace

Ikke nok med at de ikke har klart å oppdatere live-score, men på Golfbox under deltakerliste er alle oppført som Pro??????????????? Kjenner mange som er amatører, noe de fleste i startfeltet er. Ikke at det betyr noe for score, men ved eventuell premiering så er det store forskjeller mellom pro og amatør.

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

Tragisk dårlig av Nes....Amatørmessig:( Tror f.....s meg jeg ringer opp dit og ber dem få ut fingern!!!!!

Hilfiger

over 20 år siden

Hilfiger

Dette skjer hver gang. På Nes jobber tretti stykker (eller noe sånt) på spreng for å få turneringen i havn. Så sitter det noen som ikke gjør en dritt og skriker fordi han ikke er 100% oppdatert på PC'en sin.

Det kommer sikkert som et sjokk, Pedro. Men DU er faktisk ikke 1. prioritering for å få turneringen i havn.

P4 er ikke Europa Tour, vet du.

Niels

over 20 år siden

Niels

Ace: Alle får sikkert pengepremie nå som det er gjort en feil i Golfbox-registreringen. Jepp. Alle blir rike.

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

Alt jeg krever er live-score vært 3 hull...... alle andre klubber som har arangert P4-tour i år har klart dette!!!!!

Nes må skjerpe seg....

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

Hilfiger: Deler alle 30 på Nes en hjerne da eller? Er det ikke en figur som kan data?

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

Ingen på Nes har rørt Golfbox Livescore siden kl. 07.54 står det!!! er bare keen på litt update jeg.....

Nes hadde samme problemet på en B-tour tidligere iår, da kom resultatlisten på et word-ark kl. 22.00 om kvelden!!!! TRAGISK

Ace

over 20 år siden

Ace

Hilfiger: Er helt enig med deg at det er veldig mange personer som arbeider med å få arrangert turneringen så "smertefritt" som mulig, MEN når de først tar på seg å arrangere P4-Tour som er den største eliteturneringen i Norge OG bruker Golfbox, så må vi kunne forvente at de klarer å registrere score slik at resten av Norge blir oppdatert. En minimumsforventning for folk flest.

Håkon

over 20 år siden

Håkon

Alle klubber som har Golfbox og en rimelig velorgansiert resultatservice kan uten problemer legge ut score fortløpende på nettet. Helst bør det gjøres for hvert 3. hull, men det er et absolutt minimumskrav at det gjøres ved runding etter 9 hull. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å få nok folk til et slikt arrangement, men det bør uansett være et krav til de klubbene som arrangerer P4 Tour at resultatservicen fungerer tilfredsstillende

Ave

over 20 år siden

Ave

Helt enig Håkon

Truls

over 20 år siden

Truls

At det går an å klage så jævli!!!

Hvor mange er egentlig interessert i hvordan det går for hvert 3. hull på første runde i en turnering på Nes?? I tillegg til familie og venner med spesiell interesse, er det vel 7-8 til tenker jeg! Har det noe å si at resultatene kommer samlet utpå kvelden?

Tullete å samle en horde av folk der oppe som skal føre live score da! Tenk også på at det er midt dagen midt i uka!! Ikke lett å få tak i frivillige da!

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

Greit nok det Trulz!

Men det er nok en god del folk som sitter og følger med, vi er blitt bortskjemt med god oppdatering hittil iår!

Bønda på Nes har ikke noe problem med å parkere traktorn i noen timer og ta litt score etter noen hull!!!

Dette handler om planlegging og organisering i forkant av en slik stor turnering.......

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

ENDELIG........................

GRATULERER NES, det tok over 2 timer!!!!!!!

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

Truls: Du gir jo bare faen allikevel, skjønner ikke du gidder bruke tid på ytre din mening. Trenger ikke en horde med folk, med mindre mitt forrige innlegg er korrekt. Men det vet vel du bedre enn meg truls, du er vel fra Nes.

Helt enig, helt ræva

over 20 år siden

Helt enig, helt ræva

Det er for dårlig.
Når man påtar seg et sånt arrangement, og annethvert menneske har mer en nok datakunnskap til å få dette i land, så er det for dårlig at de ikke klarer det.
Men når jeg ser hva slags mennesker som sitter rundtomkring i styrer og komiteer så overrasker det meg ikke at det går som det går.
Har problemer med å se hvorfor evneløse mennesker som ikke har spesiellt stor interesse av hverken golf eller idrett generelt skal slåss med nebb og klør om verv i golfklubber. Eneste motivasjonen jeg ser er at det ligger ekshibisjonistiske og snobbete motiver bak.
Og da blir produktet som det blir: Dårlig funksjonalitet, inneffektiv drift, gubbete medlemsmasse, høye avgifter, og kke minst ZERO sportslig satsing i mange klubber (gjelder ihvertfall min klubb).

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

Helt enig! Helt enig, helt ræva. ;-)

Truls

over 20 år siden

Truls

Det går vel an og si dette på en litt bedre måte? Ikke forvent at noen tar dere seriøst når dere klager og syter på den måten dere gjør. Ref. bønder/traktorer. Sikker på at ingen av dere har hatt noe som helst med turneringsplanlegging å gjøre før! Selv har jeg spilt flere turneringer på Nes uten at noen har klaget. De gjør så godt de kan og i de tilfellene jeg har vært involvert, har deres innsats vært upåklagelig!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Det var da grusomt til klaging her da sutrepelser. Det betyr jo sikkert at Nes ikke har fått tak i nok folk til å organisere, og at dem fokuserer på det som er viktig der oppe. Å ha live-score på turneringen hvert 3. hull er rimelig luxus ja. Som dere sier er dere bortskjemt med dette før, men ro nå ned da. Dem har kanskje andre problemer der oppe som har påvirket situasjonen? Hva vet dere?

Rimelig barnslig å sitte her å syte og henge ut Nes GK når dere neppe vet grunnene til forsinkelsene. Hvis dere er så forbanna opptatt av dette så reis opp dit å hjelp dem da. Dere har bare jævlig lett for å klage ja.

God jul

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

jaja gutta, nå er ihvertfall live-score i gang der oppe!!!

Alt er som det skal være på leaderboarden også:

Hansen, Orveland og Robertson i føring, mens Hatle, Akshaven og Gudjonsson fører an nederst i feltet!!!!!!

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

He he he, Truls. Der tar du så utrolig feil, men det er mye mulig jeg tok feil i min antakelse at du var fra Nes også. Pedro er faktisk en mester på turneringer, det går knirkefritt hver gang.. Men så kjører han ikke så mye traktor lenger heller. ;-)

Hilfiger

over 20 år siden

Hilfiger

Tullinger.

Tjukken

over 20 år siden

Tjukken

Alle kan være tullinger, men kan du utdype dette Hilfiger? Eller må du rekke trygdekontoret?

Truls

over 20 år siden

Truls

Ok, dere har helt sikkert rett. Dere er helt sikkert meget oppegående personer. Jeg legger meg flat, men neste gang kan dere kanskje ringe til klubben selv og spør hva som forsårsaker forsinkelsen. Da får dere sikert et fornuftig svar og kan slå dere til ro med det. (Husk å presentere dere med navn først)
Ha en fortsatt fin dag!

Hilfiger

over 20 år siden

Hilfiger

Synes bare det er så utrolig dumt at det blir klaging på live-oppdateringen hver j... gang det er en turnering. Hvis "Pedro" som du sier faktisk er en "mester på turneringer", så ville han visst at det er mye som kan gå gærent og mye som er viktigere enn "live-oppdatering" for de 70 interesserte som ikke gjør annet enn å se på skjermen sin.

Men hupps, nå må jeg gå. Trygdekontoret stenger kl 1.

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

Aha... Trulz!

Det var deg jeg pratet med når jeg ringte Nes for en drøy time siden!?
Den svimle personen som ikke visste noenting om golfbox og ba meg sende en mail....!!

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

Til Hilfiger:

Skjerp deg nå og meld deg på turneringslederkurs hos NGF før du kommenterer hva som er viktig eller ikke i en turnering!? Kanskje du burde ta en prat med en T.D først også!?

Håkon

over 20 år siden

Håkon

Når det nå funker viser det ihvertfall at Nes har nok funksjonærer på plass, problemet har vært et annet sted. Kanskje det ble fart i sakene da TD'en engasjerte seg?

Truls

over 20 år siden

Truls

Alle er nå glade og fornøyde!
Selv drar jeg til golfbanen om 1 time og lar Live scoring leve sitt eget liv... hihi
*erte-erte*

Snedd

over 20 år siden

Snedd

«Hvem vinner P4 på Nes?». Var det det som var temaet til Pe-fire?
Hvem vinner?

Pedro Dimas

over 20 år siden

Pedro Dimas

Hvem vinner ja....!?

Håper virkelig Martin Dahl tar OoM, men tror nok det blir en annen seierherre i denne turneringen!......hmmm, jeg tipper en av svenskene;)

Martin Dahl

over 20 år siden

Martin Dahl

stikker av med hele turneringen.

Foreløpig er Petter Enger på topp med -4, og Wilhelm Hatle nederst med +8.
spiller ikke han for landslaget?

Håkon

over 20 år siden

Håkon

Karlstadspillerne er gode i dag, men til slutt tror jeg Ross tar hjem seieren her også. Go Ross!

Frivillig

over 20 år siden

Frivillig

Dette er nok skikkelig motiverende lesing for de som har hjulpet til med å arrangere turnering idag. Antagelig har de tatt seg fri fra jobb, stått opp grytidlig, og jobbet hardt hele dagen for at "pro'er" og sponsorer skal få seg en best mulig opplevelse på golfbanen. Og så sitter det en gjeng med imbesile hengehuer og lirer av seg den ene spydigheten verre enn den andre fordi de må vente litt på en live-score?? Makan til oppførsel... Golf som gentlemanssport er definitivt historie med slike som dere.

Det verste er at det blir antydet at en av de mest aktive drittslengerne selv er ansvarlig for å arrangere turneringer. Håper han ikke er medlem i min klubb!

kaiser

over 20 år siden

kaiser

Jeg har blitt trent av Ross ved flere anledninger og sett ham slå ballen på nært hold, og det er ingen som slår ballen som ham!!! Det er ingen tvil om at Ross vinner på nes!!

jensen

over 20 år siden

jensen

Hmm..

Har også sett Ross slett ballen på nært hold.
Han slår meget bra, men hvis du tror ingen slår ballen som han må du reise litt rundt å se deg om.

Til alle som klager å syter her inne.

Spillte selv på Nes idag, og gikk ut tidlig.

Det var forsinket såklart, og derfor var ikke live-scoringen så kjapt opp som ønsket.
Pro-am tar alltid min 5 timer, nesten 6 idag. HÅPLØST!!

Når de som spiller på 25 i hcp skal begynne å lese puttene i 10 min fpr så å 4-putte blir det litt dumt, og derfor blir det forsinket,

Vil bare si at live-scoringen fungerte bra ope på Nes. Jeg så min egen score i klubbhuset før jeg kom opp til grillbuffeén.

Stå på Nes!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her