Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Påvirker andre spillere score?

Kasteball

over 20 år siden

Kasteball

Etter mange statistikkførte runder i år begynner det å danne seg et mønster mht score og spillepartnere.
De gangene jeg har spilt sammen med omgjengelige sosiale hyggelige mennesker som har pratet og underholdt har jeg som oftest scoret dårlig. Likevel sitter jeg igjen med følelsen at det har vært en hyggelig runde.
Andre ganger når jeg har spilt med mutte sure typer som ikke har sagt et ord, har jeg scoret bra og skrevet meg ned uten at jeg har særlig positiv følelse etterpå.
Tror at jeg konsentrasjonen min blir ødelagt når jeg blir bombardert med inntrykk og historier.
Hvordan er det med dere andre`??

Yes

over 20 år siden

Yes

Ja

hoho

over 20 år siden

hoho

Føler ikke stemningen i flighten har innvirkning. Det som derimot påvirker mitt spill er kø og leting i flighten foran, slik at man mister rytmen og flyten.

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Jeg har funnet at jeg spiller best når jeg går i ball med spillere som er (mye) bedre enn meg. Dette stemmer ikke alltid, men ofte nok til at det tilsynelatende er et mønster. Proen i klubben bekrefter at dette visstnok er ganske allmengyldig. Har enda tilgode å gå i ball med skikkelige surmulere, så den kan jeg ikke kommentere (men er ikke alle golfspillere hyggelige da?).

704

over 20 år siden

704

Går dårlig sammen med somlekopper og bra (til meg å være) når det er fin flyt. Ellers kan folk smile eller sutre så mye de vil :o)

Ink Lu Derende

over 20 år siden

Ink Lu Derende

Stemningen har lite å si. (i konkuranser) Tempo derimot kan sette meg ut. Spiller best med god spilleflyt.

Sosiale runder foretrekkes med tilhørende godt humør. ILD

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her