Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

På hvilken bane letes mest ?

Gammel kjærring

over 20 år siden

Gammel kjærring

I sommer har jeg rukket å spille nesten 30 baner.
Noen er helt kurante å rusle gjennom, men på noen baner har jeg brukt laaang tid til å lete etter baller fordi dårlige slag har gått i røffen.
Verst hittil er Kongsberg. Hadde en runde der i sommer på en dag svingen ikke satt 100%. Ble mange turer i røffen både på meg og de jeg spilte med, faktisk mer enn én per hull i gjennomsnitt. Runden tok over 5 timer.
Best har vært Nes der jeg slapp å lete etter en eneste ball, og kunne konsentrere meg om spillet i stedet.
Hva synest dere andre er de værste og beste banene mht leting ??

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Hauger er den verste jeg har spilt i så måte. Forsvant et dusin baller der på en runde i sommer.

balla

over 20 år siden

balla

kanskje du skulle brukt litt tid på rangen i steden. For konsberg er ikke vanskelig.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Skjomen i Narvik kan være dyr å spille om man sliter med svingen. Larvik også.

hoho

over 20 år siden

hoho

Granheim, Halling golf!!

?

over 20 år siden

?

Kjekstad kanskje

Senior Turen

over 20 år siden

Senior Turen

Ljunghusen i Skåne! Krokhol (i utmarka)

Vips

over 20 år siden

Vips

Molde GK er vanskelig dersom du ikke er på gress. Stort sett bare å glemme ballen dersom den går utenfor.

Har spilt Oppdal også der er det masse vann overalt. Hvis dere sørpå har tenkt dere en tur nord for Miklagard er den verd å prøve. Men ha med rikelig med baller.

Truls

over 20 år siden

Truls

NARVIK!

Truls

over 20 år siden

Truls

Nes pleier å ha lav, men tøff rough. Du finner ballen, men allikevel er det vanskelig å komme skikkelig ut av den. ÅHH det er såååå deilig å slippe å bruke tid på å gå og lete!

Nils

over 20 år siden

Nils

Nå har ikek jeg spilt på mer en rundt 5 baner på Østlandet, men Krokhol har vært den klart værste.
Brukte jo mere penger på baller en på Greenfee...

Gammel kjærring

over 20 år siden

Gammel kjærring

Balla, innlegget ditt er bom. I denne debatten diskuteres ikke mitt spill.
De som finner Kongsberg lett er som regel puslete pyser som må bruke driver på par-3 hullene. Anonym idiot !!!!

gopp

over 20 år siden

gopp

Sunnfjord Gk har drepande rough, mykje skog og vatn i spel på ein del hol.. Ta med mykje ballar..

eisp

over 20 år siden

eisp

Granheim i Hemsedal spiser baller!!

Tore P.

over 20 år siden

Tore P.

Norsk terreng-golf krever presise slag eller mange baller. Men banene er generelt korte, saa man skal bruke hodet (og ikke de store ballene) naar man slaar.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her