Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Krangling

Terje

over 20 år siden

Terje

Jeg skjønner ikke helt poenget med at de fleste temaer her inne ender opp med krangling som veldig ofte ikke engang har noe med temaet å gjøre.

Det er heldigvis endel her inne som kommer med veldig konstruktive innlegg, men det virker som de er i mindretall. Håper at kranglefantene kan svelge stoltheten og tenkte litt konstruktivt innimellom.

Ha en fortsatt fin dag :)

Truls

over 20 år siden

Truls

Ja, det er ikke så unaturlig. Det er nesten som å se på valgdebatter på TV! Sånn er vi mennesker!

jonNY jonNY

over 20 år siden

jonNY jonNY

hold kjeften din.....

:O)

Terje

over 20 år siden

Terje

Joda, jeg ser jo at det er et diskusjons forum, så da forventer jeg jo at folk ikke er enige om alt.

Krangling og drittslenging er jo noe de fleste forum sliter med, men her er det jo kanskje en litt høyere gjennomsnittsalder enn på mange andre forum, så jeg hadde forventet at nivået ville ligge litt høyere enn det gjør. Mulig at alder ikke har så mye med det å gjøre, men at noen bare er innbarka kranglefanter og kverulanter :)

Hull 15

over 20 år siden

Hull 15

Arguing on the internet is like Paralympics. Even if you win, you're still a retard

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Hull 15.
Brilliant :)

Huff

over 20 år siden

Huff

Retard er lik med "Tilbakestående" og synes ikke det er videre bra sammenligning med Paralympics.
Og med 33 i HCP herr Hull 15 så holder det neppe i noen form for handicap-idrett, med 33 er du kanskje litt "retarted", eller?

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Herregud, Huff! Forstå ironien a!

Hull 15

over 20 år siden

Hull 15

Jeg håper ikke Huff har like høyt handicap som han har ego.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Ser nå at den kunne bli oppfattet som stygg, men jeg tok den slik at selv om man vinner paralympics har man fremdeles et handikapp,,,,,,,,Slik tolket jeg den, men ser den kan bli oppfattet som at handikappete er tilbakestående, og jeg nekter og tro at Hull 15 har slike holdninger....??

manpower

over 20 år siden

manpower

Dustehuene er på banenen igjen. Kan ikke la sjangsen gå fra seg. Hvor er de andre som pleier å komme med vel gjennomtenkte innlegg?
Har dere brukt opp de få ordene dere har lært. Tar tid å tilegne seg mer lærdom. Noen sitter vel på gutteromet etter skoletid eller lånt PC`n til barnehagetanta eller dagmamma`n
Mange av innleggene på denne siden holder en grei standard, men det er alltid en del som må slenge dritt. Kanskje det faller naturlig for noen og kunnskapsnivået ikke er bedre.

lk

over 20 år siden

lk

manpower: selvinnsikt? Les de to siste setningene dine og deretter kan du lese resten av innlegget ditt. Håper det var ment ironisk...

Det dette forumet trenger er flere moderatorer som kan slette og fjerne innlegg/tråder med krangling, personangrep og usaklige meldinger. Innen det skjer vil scangolf fortsette å være et krangleforum.

lk

Manpower

over 20 år siden

Manpower

Ironisk? Jo litt, men en del slenger vel mye med leppa og gulper opp sure oppstøt. En diskusjon sporer av så fort av og så blir det en diskusjon om hvem som er den teiste.
Forstår hva du mener IK. Innrømmer en liten skivebom der. Beklager det.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her