Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

KØLLELIMERE

Børje Pedersen

over 22 år siden

Børje Pedersen

Da det er flere av oss som har begynt å montere køller selv, ville det være kjekt med ett forum vi kan spørre hverandre.
Kan noen beskrive monteringen av enkelt og dobbelbent putterskaft. Skal montere en copperhead fra Dynakraft.Mest bekymret for vinkler o..l.

KølleKalle

over 22 år siden

KølleKalle

Dersom det er Copperhead 2003 du skal montere skal denne ha dobbeltbent skaft.
Standard er å montere bend-planet 45 grader på skrå fremover.

Når det gjelder ovennevnte putter (den med 3 striper) får du bedre balanse (følelse) i putteren dersom du monter planet 90 grader på putteretningen slik at skaftet peker ned PÅ putteren, ikke foran.

Forskjellen på enkeltbent og dobbeltbent skaft er at du bruker enkeltbent i på puttere når monteringshullet peker rett opp, og dobbeltbent når monteringshullet står på skrå.

Monterer du etter standard skal skaftet peke mot en tenkt linje fra det punktet der putteren treffer ballen og utover i putteretningen.

Dette hadde vært mye lettere å forklare med figurer. Jeg vet ikke om noen URL'er som illustrerer dette, men det gjør kanskje noen andre.

Børje Pedersen

over 22 år siden

Børje Pedersen

Nytt problem/spørsmål.
Nemesis og Yellow Mellow. Er dette modeller som med riktig skaftvalg med hell kan benyttes av nybegynnere/ høyhcpere? Hvilke skaft er da mest å anbefale?
Ps Ville være kjekt med en "køllelimefadder" som det gikk an å sende mail direkte om det dukket opp problemer. Mailboksen min er åpen for frivillige.

Børje Pedersen

over 22 år siden

Børje Pedersen

Har de siste to ukene sendt fraktprisforespørsel til de fleste aktørene på component markedet. For en gitt ordre varierer det fra 75 - 188.$
Dette blir h.... dyrt om man bare skal ha "noen småting". Etter litt sondering rundt omkring de forskjellige, har jeg løsningen for noen.
Jeg har fått betingelser fra Dynakraft.com, som gjør at de som vil kan bestille det de trenger fra meg. Prisen blir den samme som prislisten på nettet, omregnet til bestillingsdagens kurs kjøp av valuta i norges bank, samt event. toll og moms.. Det eneste som kommer i tillegg er 2oo kr i frakt, helt hjem til den enkelte.( Bare utleggsgegyr ved fortolling er over 100 kr) De som er interisert i dette opplegget kan ta kontakt med meg, det er bare jeg som kan tape penger her, da dere først åpner lommeboka når dere henter pakka på posten. Jeg monterer køller for salg, og bestiller derfor varer bortimot hver uke.

Jonnis

over 22 år siden

Jonnis

Børje Pedersen.

Etter å lest en del på forumsidene her om drivere m.v har jeg vurdert å skifte skaft på min driver. Men jeg må finne skaftet jeg vil ha først. du bruker du de samme nettstedene som KølleKalle o.a har nevnt tidligere ?

Men du skriver at det er bare å ta kontakt med deg. Er du medlem i Community her, og i tilfelle er det bare og kontakte deg der ? Hvis du ikke er medlem, hvordan kontakter jeg deg eller ?

Steinar Boge

over 22 år siden

Steinar Boge

Blått navn = link til e-mail adresse...

Even

over 22 år siden

Even

Børge; jeg skjønner at liming av køller kanskje ikke er noe man må studere i 10 år for å klare, men du er helt tydelig fullstendig amatør, hvordan tørr du da å selge dine "produkter" ? Hva hvis du gjør en tabbe og kølla går rett i hode på en eller annen ? Hva med reklamasjon på det du gjør ? Fint at du prøver å hjelpe folk til å få billigere køller men bruk hue !

Børje Pedersen

over 22 år siden

Børje Pedersen

Jonnis først, klikk på navnet mitt, og du har kontakt.
Even, Ønsker du bare å provosere, eller slikke bransjen i ræva. du slenger stadig vekk eder og galle, samt illeluktende dritt her inne på scangolf. Har ennu ikke sett at du er mann for din egen identitet, intil da er du ett ikkeeksisterende kasus.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her