Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Gode køller?

Geir

over 22 år siden

Geir

Holder på å ta grønt kort og skal i nærmeste fremtid kjøpe meg noen køller. Så på www.tgw.com at de har et 1/1 RAM oversize woods/iron sett til $150 inkl. bag, 3 woods, 8 jern og woods covere. I tillegg kommer frakt på ca.$110 og 24% moms. Totalt kommer dette på ca.2300,-. Regner med at dette er billig. Ser at det har vært nevnt at RAM er bra køller.

Er dette gode nybegynnerkøller?

Vet at det er vanskelig å svare på dette, da det avhenger av sving osv.

Har også lurt på å kjøpe køller hos www.pinemeadow.com. Her kan man "skreddersy" etterligninger, noe som kanskje kan være bra da jeg ikke er så høy (170 cm) og kanskje trenger noen køller som er litt kortere enn standard?
Har sett litt på Acer xds wide sole, og vurderer å kjøpe disse.

Er det noen som kan gi meg råd/erfaringer om hva jeg bør gjøre?

Håper på svar

=)

Børje Pedersen

over 22 år siden

Børje Pedersen

Jeg har i flere måneder nå lest alt som er av websites om golfutstyr. Mitt personlige syn er at du får beste løsning for en billigst pris ved ikkemerkevarer. Dette være seg ferdigmonterte kloner, eller selvmonterte. Jeg har selv begynt å montere en del selv for venner og kjente, og det er billig og morro.
Uansett løsning vil jeg anbefale deg å sende en mail til leverandøren, der du spør om hvilken modell de har som har den høyeste playbility for en med dine faktorer.Du skal være veldig uheldig om du får feil råd.
Lykke til.

Swinger

over 22 år siden

Swinger

Hva med å se på bruktmarkedet på disse sidene. kjøper du noe brukt i år, så regner jeg med at du kan få det samme for settet om to år når du har etablert deg og vet hva du vil ha.

Petter (15,5)

over 22 år siden

Petter (15,5)

Hei.
Min erfaring er at å kjøpe kopikøller gjennomnettet er det rimeligste, hvis en vil ha bra kvalitet. Selv handler jeg på www.golfclubsforeless.com. Har kjøpt jernkøller (3-SW) for 179 dollar, og det er de beste jernene jeg noensinne har spilt med. Gikk en 81 runde på Oppegård sist - helt overlegent! Køllene jeg kjøpte heter Turbo Plus 3 og er en kopi av Callaway Big Bertha jernene.

Lykke til

Ola

over 21 år siden

Ola

Petter: Jeg kikket innom www.golfclubsforless.com og ble ikke imponert over brukervennligheten på siden. Fant ingenting om fraktkostnader og slike ting. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du hadde dem på døra, og hvor mye ble det i frakt/mva/toll?

Ola

kjøp i norge

over 21 år siden

kjøp i norge

Hei!
Jeg anbefaler deg å handle på Pure Golf i Oslo. Der har de nybegynner sett til meget gode priser. Da har du i tilegg en forhandler du kan gå til om køllene blir ødelagt og du vil bruke din garanti. Kjøper du på nettet kan det være vanskelig med garanti osv.
Pure Golf ligger i Økernveien 45......
mvh

TAH

Tommy

over 21 år siden

Tommy

Helt enig i TAH...Jeg har selv handlet der.
Kjøpte en Taylor Made driver og et Taylor Made 320 jern sett i Links!!!
De har faktisk køller for oss som ikke tilhører den store mengden av "standard-mennesker"...Gode priser har de også, driveren kostet 2995,- for XR 03 og 5500,- for 320 jern settet. Disse kostet i fjor henholdsvis 6495,- og 9000,-...
Ikke annet enn positive ting og si om service, kvalitet og pris...

Mvh
Tommy

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her