Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Handel på internett.

Sjipp

over 20 år siden

Sjipp

Jeg har akkurat fått levert min golfkølle på døra etter 3 dagers leveringstid fra USA. Jeg gir min honnør til www.tgw.com for rask levering og god service. Hvis dere er i tvil om handel på internett burde dere ikke nøle. bedre blir det ikke.

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Hvordan betalte du? Visa/Mastercard eller postoppkrav??

Bernt

over 20 år siden

Bernt

postoppkrav fra USA.....tihi

tror du selger tar risiko dersom kunden ikke henter varen,,,,,,,,,da koster frakt mer for selger enn varen er verdt....

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Ler du av folk som spør??.
Det er ikke sikkert alle er like smart som deg vet du.
Svar ordentlig eller vær så snill å la vær.
Hadde vert hyggelig med nye mennesker her inne.
Så prøv å ikke ”skrem” folk vekk. Pleeees

Bernt

over 20 år siden

Bernt

TullBall.
Gå inn på de andre trådene og les hvodan manowar kommenterer mine innlegg, se kenny perry.......tråden

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Bernt, du er en bitter mann......

Bernt

over 20 år siden

Bernt

spør de som kjenner meg ;)

Runar

over 20 år siden

Runar

Bernt er en tolmodig mann som er veldig mye flinkere til å "holde maska" når han spiller dårlig enn det jeg noen gang kommer til å bli...... :-) Og jeg kjenner bare Bernt litt fra før, men litt bedre nå etter 2x18 under klubbmesterskapet i helga.....

veggiss

over 20 år siden

veggiss

du betaler med kredittkort ja. har handlet der selv, aldri noen problemer.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Takk Runar.
Jeg smiler og ler selv om jeg spiller dårlig, ikke fordi jeg ikke prøver så godt jeg kan og stiller krav til meg selv, men heller fordi jeg ser det som en viktig del av det å spille sammen med noen,- at man ikke lar sitt dårlige spill gå ut over andre.

Har spilt med folk som ødelegger stemningen bare fordi de spiller ræva, det gjør vi jo alle av og til.

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

Jeg har handlet på tgw flere ganger. De må ha en kopi av kredittkortet ditt for effekture handlen. Jeg har valgt å scanne det inn og sende det pr.mail, men det kan også sendes pr.fax. Uansett må du ha tilgang til enten scanner eller faxmaskin. Mail er vel ikke det sikreste alternativet, men det har funket for meg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her