Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ble DU klubbmester??

Janec

over 20 år siden

Janec

Jeg går av nattevakten nå. Fikk ikke spilt Kl-M i år heller.

Hvordan gikk det med deg???

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

NEI! Aldri spiller jeg vel så dårlige runder som når det gjelder littegrann!

Argh! Men neste år, DA blir det andre boller! :)

Terje

over 20 år siden

Terje

Kom på tredje plass, og var beste senior. De juniorene trener jo .. det er feigt :)

uff

over 20 år siden

uff

ble også nr 3 etter dårlig spill

Mats Ø.

over 20 år siden

Mats Ø.

Jeg endte på treogtyvende plass. Men det spiller ingen rolle, det var to fantastisk morsomme dager på golfbanen med hyggelige folk i flighten.

mr tee

over 20 år siden

mr tee

2. plass

Kenny Perry

over 20 år siden

Kenny Perry

Bernt - Natural Golf!
Var det du som fikk 94 og 100 slag i klubbmesterskapet på Kongsberg???

Kenny Perry

over 20 år siden

Kenny Perry

Og trakk seg fra siste dagen pga dålig rygg?? LOOL

Golfspiller

over 20 år siden

Golfspiller

Det er morsomt å se hvordan Bernt prøver og fortelle andre om hvordan de skal spille eller svinge! Han er ikke bare en dårlig spiller, men også en dårlig taper! Når tingene går han imot så stiller han bare ikke! Hva kan vi andre lære av dette? Tren litt mere, prat litt mindre og slutt å syte over hvor dårlig det står til med Norsk Golf. Ha en fin dag!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Det blir for dumt av dere å fyre opp folk fordi de har idrettsskader. Jepp Bernt har dårlig rygg. Og han er lett å fyre opp :)

La oss alle leve i harmoni og gi hverandre Stratos(tm) når vi er flinke.

Mr B

over 20 år siden

Mr B

Gunder, må du slutte å bruke arbiedstida di te å skrive innlegg!! Get back to work. Du har for lite trøkk i kula, mye i purra om dagen?

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Pøh det er flere som heter Gunder på jorda. JEG ER IKKE DEN ENESTE!
Pøh..

Du burde jo hete Mr P :)

Og ja.. back to work! Men hvor er Stratosen(tm) min da?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Kenny Perry.
Jeg spilte elendig, men med et SMIL om munnen, ikke mange klarer det.

Jeg slet med nakken , men ville ikke ødelegge for Runar, og holdt humøret på topp selv med smerter. Jeg spiller Natural Golf fordi det er eneste muligheten jeg har til å spille golf. At jeg ikke er like flink som Moe sier seg selv :)

Men Kenny, you're in my book ;)

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Golfspiller.
Jeg har aldri sagt det står dårlig til med norsk golf. Dessuten syter jeg aldri.

At jeg ikke klarer spille 2 runder på en dag med en alvorlig nakkeskade betyr vel ikke at NG har noe med dette å gjøre. Jeg har bare snakket fakta når det gjelder en-pålans-sving og NG. Jeg driter vel i hvordan andre svinger, men vitenskap og fakta sier at NG er den mest effektive og repeterbare måten å svinge på. At jeg spiller elendig på klubbmesterskapet er jo ikke et motbevis på det, da er du virkelig ute å kjøre.

At jeg ikke spilte søndag har både med at jeg hadde plager med nakken, men også at jeg har en 3mnd. hundevalp som ingen kunne passe, så jeg hadde ikkke kunnet spille uansett...

Ingen tåler motgang så godt som jeg:)
Spør Runar, han gikk begge rundene med meg.

Skulle så gjerne møtt dere Kenny og golfspiller ;) Liker å se om folk er like tøff itrynet face to face, hvilket de sjelden er...

Jalla

over 20 år siden

Jalla

Mats Ø; jeg håper du ikke er Mats Østvang, for da har naboen lyst å skyte av deg ballene. Han tapte noen hundre tusen penger på naiviteten sin i fjor.....

Gunnar Bull

over 20 år siden

Gunnar Bull

Åt Bernt. Eg vil gjerne gjere merksam på at SMIL er eit trademark, i samsvar med Stratos(tm).

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Se unnskyldningene kommer på et løpende bånd..:) Godt NG er god for runder under 100 da..:P Eller hva sier du Bernt? :)

Zibben

over 20 år siden

Zibben

Jeg kom inn på en hederlig topp 10 i Drammen, og spilte opp mitt beste:-)
Stort sett bare P4 spillere forran meg på listen, og da må jeg være fornøyd.
Neste år går jeg for topp 5....

Zibben

PC

over 20 år siden

PC

Zibben,

Du hadde en fin stigning under KM. Ikke værst etter to netter på Elvefestivalen. Jeg hadde bare en fin stigning i antall slag...

Bernt

over 20 år siden

Bernt

ManoWar

Med en slik skade jeg har, varierer smertene veldig.

Ifjor spilte jeg 15 slag bedre på de to første rundene, enda jeg er blitt mye mer stabil og bedre med jernene i år....sånn kan det gå, og jeg takler det. Trenger ikke unnskylde at jeg spilte dårlig, var den første til å si det her! Dagen før gikk jeg 9 hull (valpen kan bare være alene 3 timer) og gikk på 40 slag.

Men å gjøre narr på den måten gjør at du er i lupen min, og vil få deg en overraskelse når du ser meg, for du ser sikkert for deg en handikappet du kan bølle med, og der tar du skammelig feil ;)

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Men Bernt da.. Var det en trussel?? Var ikke meninga "å tråkke noen på føttene"..

Det spiller jo ingen rolle om du spilte 9 hull dagen før på 40 slag.. Du må prestere under press.. Er ikke det du har kritisert våre beste amatører med i hele sommer....?

Bare lurer!

-ManoWar-
hcp. 2,4

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Det er løgn, jeg har aldri noensinne kritisert noen andre spillere!!!

Kom med eksempel, for det stemmer bare ikke. Slutt å tilskrive meg ting jeg ikke har sagt.

Når det gjelder trussel, så les det om igjen, -for det kan også tolkes dit hen at du kanskje ser for deg et annet bilde enn virkeligheten, det være seg min personlige fremtreden og figur ;) Og da er du ikke så kjekk tenker jeg...altså ansikt til ansikt

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Jeg presterer best under press, ManoWar, men noen dager slår nakken seg vrang...

Ifjor skrev jeg meg ned på første og siste av de tre rundene, men den andre ble tøff på lørdag og havnet på nittitallet.....

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Gidder ikke lete fram i inleggene dine, Bernt.. Er for mange om Natural Golf...

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Du snakker bare om runder som har vært.. Spiller ingen rolle det.. De får du ikke gjort noe med nå! Kan gjerne ta en match mot deg en dag, hvis du tør....?

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Greit nok det, men jeg har ALDRI kritisert noen andre spillere, ManoWar, det kan sikkert andre bekrefte...

Når det gjelder våre beste amatører, så kjenner jeg hverken personene eller spillet deres, så jeg har ingen grunnlag for å kritisere de.

Når det er sagt, så har vi jo aldri hatt så mange aspirerende talenter som kan komme seg til de største turneringene, så hvorfor i all verden skal man kritisere disse. JEG har ihvertfall ikke vært på de trådene som har diskutert beste norske spillere osv, for jeg kjenner ikke til de.

Den eneste jeg kjenner personlig er William Hatle, og han er alle tiders, og et kjempetalent!!!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Jeg er klar for match jeg!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Grunnen til at jeg nevnte rundene fra fjorårets klubbmesterskap. var din påstand om å spille bra under press, og da er det rimelig relevant at jeg skrev meg ned på to av de tre rundene på klubbmesterskapet ifjor.

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Kjempefint! Jeg begraver stridsøksen jeg.. No hard feelings??

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Og matchen?

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Bare til å si i fra det!

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Kan spille hver dag jeg, i Kongsberg.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Er stuck med en liten valp her.....

Hvor er du medlem da?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her