Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lettspilte køller

J

over 20 år siden

J

Jeg trenger råd fra ekspertene her inne. Har nettopp begynt å spille golf. Har dere forslag til noen lettspilte golfsett jeg kan gå til anskaffelse av?

veggiss

over 20 år siden

veggiss

top flite xl2000. billige, grei kvalitet, og utrolig lettspilte. absolutt ingen fryd for øyet (lider samme skjebne for hele callaway sin line-up der gitt), men som fersk spillers å gjelder det å spille bra, ikke se bra ut når du spiller ;)

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Wilson Deep Red II Distance 3-SW (9 køller) får du på Ebay for 250$ inkl. frakt + moms hvis du har litt is i magen og leter litt. Noe særlig bedre kjøp tror jeg ikke det er å gjøre for tiden. Dette er fjorårets modell (2004) og kostet så vidt jeg husker 5990,- for 3-PW (8 køller) når de kom. Så det er vel ikke noe tvil om at det er et bra kjøp. Lettspilte/oversize/stor sweetspot...

704

over 20 år siden

704

King Cobra SSi Oversize

Bra for alt fra GK ned til 10 hcp. Ikke veldig dyre og du kan ha dem i mange år (så sant du ikke smeller til med 7 i hcp på en sesong eller to... da blir de litt lite medgjørlige)

704

over 20 år siden

704

PS! jeg glemte å si at disse må du kjøpe brukte. de nye køllene til Cobra heter noe annet... men de har sikkert noen køller som har tilsvarende egenskaper.

duff

over 20 år siden

duff

Har kjøpt Cobra 3100 I/H og er særs nøgd!!

jaay

over 20 år siden

jaay

kjøp deg wilson-køller. De pleier å være lettspilte.

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Anbefaler deg Toski T56, de er garantert lettspilte, og du får god og rett ballbane, selv ved dårlig treff. Du får de for 599$ på denne linken. http://www.golfworks.com/product.asp_Q_pn_E_1403SCSET, men går du til nettogolf.com havner du på noen kroner billigere. Der får du de tilpasset deg.

Mats Ø.

over 20 år siden

Mats Ø.

Er det virkelig så bra å anbefale de råeste settene til en som akkurat har begynt å spille golf? Køllesett som for eksempel Callaway x-16 og slikt er vel beregnet på litt mer erfarne spillere.

For en som akkurat har begynt å spille golf og trenger et sett som kan brukes lett og som er rimelig det første året så anbefaler jeg olyo-køllene med grafittskaft. Lette, fine, og gode å svinge med. Prøv det!

Maverick

over 20 år siden

Maverick

Jeg startet med M-golf (classic) og spilt med de til nå - synes de er lettspilte.

lett..

over 20 år siden

lett..

wilson er det mest lettspilte du får tak i.....!!

Tull Ball

over 20 år siden

Tull Ball

Jeg startet med et Cleveland Ta 5 sett og spilte meg ned til 14 lett.
Ta 5 er vist ute nå men det "samme" (nye) heter Ta 6. De har også et som heter Launcher som skal være det mest lettspilte som finnes i følge reklamen.

wilson er best

over 20 år siden

wilson er best

Kjøp et Wilson sett, de er de mest lettspilte køllene du får. også er det køller med høy kvalitet.

Mojo

over 20 år siden

Mojo

TaylorMade rac OS2 er fantastisk lettspilte. Lett å få ballen opp. Har hatt disse jernene i 4 mnd. nå og er dritfornøyd. Du kan ha de i mange år og der er også bra følelse i de til å være denne typen jern.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her